Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες από τα προγράμματα επιβράβευσης των ξενοδοχείων

tags :
Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες από τα προγράμματα επιβράβευσης των ξενοδοχείων
Όπως αποκαλύπτει έρευνα του Hilton Honors, οι ταξιδιώτες επιθυμούν περισσότερα βραβεία “εμπειρίας” και “προσωπικά οφέλη” μέσω των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία αντί για ένα παραδοσιακό σύστημα σημείων
“Εμπειρία”, αυτή είναι η λέξη κλειδί για τους πιστούς πελάτες των ξενοδοχείων.
Όπως αποκαλύπτει έρευνα του Hilton Honors, οι ταξιδιώτες επιθυμούν περισσότερα βραβεία “εμπειρίας” και “προσωπικά οφέλη” μέσω των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία αντί για ένα παραδοσιακό σύστημα σημείων.



Ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες προτιμούν την πρόσβαση σε μία εμπειρία πολυτέλειας ως ανταμοιβή από το αγαπημένο τους πρόγραμμα αφοσίωσης στο ξενοδοχείο.
Οι μοναδικές εμπειρίες είναι ο λόγος που ένας στους πέντε ταξιδιώτες εξαγοράζουν σημεία πίστεως.
Όλο και περισσότερο, τα σήματα φιλοξενίας όπως το Hilton, το Hyatt και το Marriott στο IHG Rewards Club, το Accor Live Limitless και πολλά άλλα προσφέρουν εμπειρίες που κυμαίνονται από περιηγήσεις και συναυλίες VIP μέχρι αποκλειστική πρόσβαση σε αθλητικές εκδηλώσεις, καθώς και αυξημένα δρομολόγια ταξιδιού που ξεπερνούν τις αναβαθμίσεις δωματίων.



Το Four Seasons είναι ένα παράδειγμα μιας μάρκας που δεν έχει πρόγραμμα αφοσίωσης, αλλά υπερηφανεύεται για την προσφορά στους επισκέπτες αξέχαστες εξατομικευμένες εμπειρίες. Έχουν εξαιρετικά πιστούς οπαδούς γιατί δίνουν πάντα κάτι ιδιαίτερο σε όλους.
Όλα δείχνουν ότι η πορεία της αληθινής πίστης περνάει μέσα από την εξατομίκευση.



Η συλλογή περισσότερων στοιχείων ταξιδιώτη και η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών ενισχύει το θέμα της εμπιστοσύνης των εμπορικών σημάτων, όχι μόνο για τους πελάτες του προγράμματος πίστης.
Με την επέκταση της αφοσίωσης και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αυξάνουν σημαντικά τα κέρδη τους. Τροφοδοτώντας τα δεδομένα εμπιστοσύνης για μια πραγματικά εξατομικευμένη προσέγγιση οι μάρκες μπορούν να κρατούν τους πελάτες τους μακροπρόθεσμα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης