Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τις αεροπορικές στη διαχείριση του κορωνοϊού

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι ταξιδιώτες από τις αεροπορικές στη διαχείριση του κορωνοϊού
Το 69% των ταξιδιωτών λένε ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι τοπικές ρυθμιστικές αρχές διευκόλυναν στην κατανόηση των επιπτώσεων του ταξιδιού τους
Ποσοστό 85% των ταξιδιωτών που έχει ακυρώσει ή επαναπρογραμματίσει το ταξίδια του έλαβε ή αναμένεται να λάβει κάποια μορφή επιστροφής χρημάτων ή πίστωση για μελλοντικά ταξίδια.
Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα από την ταξιδιωτική εφαρμογή TripScout.
Επιπλέον, το 69% των ταξιδιωτών λένε ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι τοπικές ρυθμιστικές αρχές διευκόλυναν στην κατανόηση των επιπτώσεων του ταξιδιού τους.
Ο Konrad Waliszewski, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TripScout, δήλωσε: “Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι η άποψη των ταξιδιωτών για την αεροπορική βιομηχανία είναι θετική αυτήν τη στιγμή.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι οι ταξιδιώτες είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο που οι αεροπορικές εταιρείες χειρίζονται την πανδημία COVID-19.
Ωστόσο, δεν είναι ίδια τα πράγματα για τους παρόχους ταξιδιωτικής ασφάλισης. Εδώ υπάρχει αντίδραση.

Σύμφωνα με την TripScout, οι μοναδικές περιπτώσεις που οδήγησαν στην αποζημίωση ήταν δύο :
- πολιτικές που επέτρεπαν στους ταξιδιώτες να “ακυρώσουν για οποιοδήποτε λόγο” ή
- περιπτώσεις που οφείλονταν σε αξιώσεις που δεν σχετίζονταν με το COVID-19.

Η έρευνα της TripScout επίσης διαπιστώνει επίσης ότι :
- το 77% των ταξιδιωτών έχει ακυρώσει ή αναπρογραμματίσει τα ταξιδιωτικά του σχέδια,
- το 60% σχεδιάζει να ταξιδέψει το 2020 περίπου όπως είχε αρχικά προβλέψει και
- το 34% κάνει κράτηση με επιστροφή για μελλοντικές ημερομηνίες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS