Πως ξενοδοχειακή βιομηχανία θα ξεπεράσει την «καταιγίδα» του κορωνοϊού

Πως ξενοδοχειακή βιομηχανία θα ξεπεράσει την «καταιγίδα» του κορωνοϊού
Η εταιρεία HotelPlannes προτείνει τις ενέργειες που πρέπει οι ξενοδόχοι να κάνουν προκειμένου να επανέλθουν δυνατότεροι
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία παγκοσμίως έχει χτυπηθεί σημαντικά από τις επιπτώσεις που επιφέρει η εξάπλωση του κορωνοϊού.
Η εταιρεία HotelPlannes έχοντας βρεθεί αντιμέτωπη παλαιότερα με την επιδημία του SARS το 2008 αλλά και τις τρομοκρατικές επιθέσεις τις 9/11 προτείνει τις ενέργειες που πρέπει οι ξενοδόχοι να κάνουν προκειμένου να επανέλθουν δυνατότεροι. Ο Tim Hentschel, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του HotelPlanner, προτείνει.

Στρατηγικές για να κερδίσετε πίσω τους ταξιδιώτες
Πρώτον, οι επισκέπτες πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς. Η HotelPlanner διενήργησε πρόσφατα έρευνα για να διαπιστώσει τι κρατάει μακριά τους ανθρώπους από το να ταξιδεύουν. Οι απαντήσεις είναι δύο. Ο φόβος να κολλήσουν τον ιό και ο φόβος να τεθούν σε καραντίνα.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να καταπολεμήσουν αυτόν τον φόβο πραγματοποιώντας τους εξής ελέγχους θερμοκρασίας για όλους τους επισκέπτες, το προσωπικό, τους προμηθευτές, τους εργολάβους και άλλους συνεργάτες.
Παράλληλα, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν μια ταξιδιωτική δήλωση και μια δήλωση υγείας. Ταυτόχρονα μπορούν να παρέχουν στους επισκέπτες τους χειρουργικές μάσκες και απολυμαντικά κατά το check-in. καθώς και
Το δεύτερο και πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνουν είναι να παρέχουμε στους πελάτες την ευελιξία να αλλάξουν τα σχέδιά τους. Παρακολουθώντας την έξαρση, είναι σαφές ότι τα σχέδια ταξιδιού μπορούν να αλλάξουν σε μια στιγμή.
Προσπαθώντας να πάρετε από τους πελάτες σας χρήματα για να ενισχυθούν τα έσοδά σας, βλάπτεται σημαντικά τη φήμη της μάρκας σας απομακρύνοντας τους επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS