Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Trip.com: Συμβουλές για την ανάκαμψη του τουρισμού

tags :
Trip.com: Συμβουλές για την ανάκαμψη του τουρισμού
Το Trip.com Group είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πρακτορείο ταξιδίων στην Κίνα και ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών στον κόσμο
Η ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας πρέπει να ξεκινήσει πρωτίστως από τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις. Αυτό αναφέρει η CEO της Trip.com, Jan Sun.
Ειδικότερα, η αναζωογόνηση των εγχώριων ταξιδιωτικών επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι το πρώτο βήμα.
Το Trip.com Group είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πρακτορείο ταξιδίων στην Κίνα και ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών στον κόσμο.
Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι ο τουριστικός τομέας της Κίνας σημείωσε κέρδη 6,63 τρισεκατομμύρια γιουάν πέρυσι, καταγράφοντας αύξηση 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Παράλληλα, ο εγχώριος τουρισμός ανήλθε σε 5,72 τρισεκατομμύρια γιουάν, σημειώνοντας αύξηση 11,7% ετησίως.
Για να αναβιώσει η βιομηχανία, η Sun υπογράμμισε τη σημασία της ανάκαμψης των εγχώριων ταξιδιών. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι ότι “πρέπει να το κάνουμε βήμα προς βήμα μεθοδικά. Πρέπει να ανακτήσουμε την εγχώρια ταξιδιωτική βιομηχανία ως πρώτο βήμα μας”.
Με τις πόλεις της Κίνας να επανέρχονται στο φυσιολογικό, έχουν χαλαρώσει ορισμένοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και κάποια τουριστικά αξιοθέατα έχουν ξανανοίξει.
Και δεδομένου ότι η εποχή συμπίπτει με δύο περιόδους διακοπών, όπως το Φεστιβάλ του Qingming και μια τετραήμερη γιορτή της Πρωτομαγιάς, η Sun είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για την εγχώρια αγορά.
Ιδιαίτερα, για την ανάκαμψη των ταξιδιών το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Πιο αναλυτικά η Trip.com έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο ανανέωσης του τουρισμού, συνεισφέροντας με πάνω από ένα δισεκατομμύριο γιουάν. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεργαστεί με τοπικούς προορισμούς, ταξιδιωτικά γραφεία, συνεργάτες της βιομηχανίας και άλλους οργανισμούς για να επιταχύνει την ανάκαμψη στην Κίνα.
Εξήγησε ότι τα κίνητρα, όπως σωστά εκπτωτικά προϊόντα, μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
“Ως δεύτερο βήμα, θεωρεί σημαντική τη συνεργασία μεταξύ των χωρών για να ενθαρρύνουν την ανταλλαγή ταξιδιωτών μεταξύ των εθνών.
Η Ασία πιθανότατα μπορεί να δώσει το προβάδισμα στον υπόλοιπο κόσμο για να ανακάμψει” ανέφερε.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης