Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Η ιταλική Ferrari ξεπέρασε σε αξία τις General Motors και Ford στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ

Η ιταλική Ferrari ξεπέρασε σε αξία τις General Motors και Ford στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ
H κεφαλαιοποίηση της Ferrari στο αμερικανικό χρηματιστήριο ξεπέρασε την αξία των Ford και General Motors
Ξεπέρασε σε κεφαλαιοποίηση τις General Motors και Ford στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari.
Έχοντας ξεπεράσει τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, η Ferrari άφησε πίσω της εταιρείες-κολοσσούς όπως η General Motors και η Ford.
Πιο συγκεκριμένα, η χρηματιστηριακή αξία της έφτασε τα 30,1 δισ. δολάρια τη Δευτέρα 4 Μαΐου, για να περιοριστεί στα 29,8 δισ. δολάρια στη συνέχεια.
Αντίστοιχα για την General Motors η χρηματιστηριακή της αξίας έπεσε στα 29,3 δισ δολάρια, ενώ για τη Ford μειώθηκε στα 19,2 δισ. δολάρια.
Η μητρική της, Fiat Chrysler, η οποία διαχωρίστηκε από τη Ferrari το 2015, καταγράφει μείωση της χρηματιστηριακής αξίας, αφού βρίσκεται κάτω από 13 δισ. δολάρια, ενώ η μετοχή της Ferrari από τότε έχει υπερδιπλασιαστεί.
Παρά το κλείσιμο του εργοστασίου της τον Μάρτιο, οι συνολικές αποστολές αυτοκινήτων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 5% σε 2.738 οχήματα.
Τα έσοδα περιορίστηκα κατά 1% μόνο στο 1,02 δισεκατομμύριο δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις, οι οποίες έκαναν λόγο για 852 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία επανεκκίνησε τα εργοστάσιά της στο Maranello και τη Modena τη Δευτέρα και αναμένεται να επιστρέψει στην πλήρη παραγωγή την Παρασκευή.
Παρόλο που η Ferrari παράγει μόνο 10.000 αυτοκίνητα σε ετήσια βάση ενώ η General Motors παρήγε περίπου 7,7 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, οι επενδυτές εκτιμούν ότι η μετοχή της ιταλικής εταιρείας, λόγω των υψηλών περιθωρίων κέρδους που έχει το brand, πιθανόν να σημειώσει αύξηση, ακόμα και εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Τον Απρίλιο, η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα δώσει μέρισμα 1,23 δολάρια ανά μετοχή, κάτι που συνιστά αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι.
Στην ανακοίνωση για τα κέρδη, η Ferrari δήλωσε ότι μειώνει τις εκτιμήσεις της για τα καθαρά έσοδα στο επίπεδο μεταξύ των 3,7 δισ. δολάρια έως 3,9 δισ. δολάρια, από 4,5 δισ. δολάρια προηγουμένως.
Επίσης μείωσε τις προβλέψεις της για τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων στο 1,31 δισ. δολαρία το ανώτερο, από 1,56 δισ. δολάρια προηγουμένως.
Η αξία του brand της Ferrari και η ζήτηση για τα σπορ αυτοκίνητά της, που τιμολογούνται μεταξύ 215.000 δολαρίων έως και πάνω από 1 εκατ. δολάρια, επιτρέπει στην εταιρεία να διατηρεί το  περιθώριο κέρδους στο 24%, σε σύγκριση με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, των οποίων το αντίστοιχο ποσοστό είναι κάτω του 5%.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrari, Louis Camilleri, είπε ότι, παρότι έχουν γίνει «αρκετές ακυρώσεις» παραγγελιών αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. και την Αυστραλία, «μέχρι στιγμής δεν αναβοσβήνουν κόκκινα φώτα σε καμία γεωγραφική περιοχή».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης