Όμιλος ΑΧΑ: Αύξηση 4% το α' τρίμηνο του 2020 - Νωρίς για τις εκτιμήσεις της πανδημίας

Όμιλος ΑΧΑ: Αύξηση 4% το α' τρίμηνο του 2020 - Νωρίς για τις εκτιμήσεις της πανδημίας
Ο Όμιλος εμφάνισε καλή απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2020
Αύξηση 4%, το 1ο τρίμηνο του 2020 και με ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και τις γεωγραφικές περιοχές, κατέγραψε ο Ομιλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, με το δείχτη φερεγγυότητας να φτάνει στο 182%.
Ο Δείκτης Δανειακής Εξάρτησης χαμηλότερος του 28%, μετά την αποπληρωμή χρέους μειωμένης εξασφάλισης 1,3 δισ.  
Αναφορικά με τον Covid-19 η AXA προβαίνει σε σημαντικές ενέργειες για τη στήριξη του προσωπικού, των πελατών και των κοινοτήτων όπου δραστηριοποιείται.
Αναμένεται επιβράδυνση  στη ροή των εσόδων, αλλά είναι πολύ νωρίς για ακριβείς εκτιμήσεις αναφορικά με τα κέρδη.
«Ο Όμιλος εμφάνισε καλή απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2020», δήλωσε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.
«Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 4%, παρουσιάζοντας, για άλλη μια φορά, ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και τις γεωγραφικές περιοχές, γεγονός που βασίζεται κυρίως σε ένα ισχυρό περιβάλλον τιμολόγησης Εμπορικών Κινδύνων Γενικών Ασφαλίσεων».
«Ο ισολογισμός της AXA παραμένει ανθεκτικός σε αυτές τις ευμετάβλητες συνθήκες της αγοράς, με τον Δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ να βρίσκεται στο 182%.
Παράλληλα, μετά την αποπληρωμή του χρέους μειωμένης εξασφάλισης 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ τον Απρίλιο, ο δείκτης δανειακής εξάρτησης της AXA μειώθηκε κάτω από το 28%.
«Η κρίση του Covid-19 δημιούργησε πρωτοφανείς προκλήσεις στην υγεία, την οικονομία και τον χρηματοπιστωτικό τομέα. Προτεραιότητά μας στην AXA ήταν να προστατεύσουμε την ασφάλεια των 160.000 εργαζομένων και συνεργατών μας και να τους επιτρέψουμε, όπως ακριβώς και στους διαμεσολαβητές μας, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες στους 108 εκατομμύρια πελάτες μας.
Επιπλέον, λάβαμε έκτακτα μέτρα για να βοηθήσουμε τους ασφαλισμένους μας που πλήττονται περισσότερο, ιδιαίτερα τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις».
«Η AXA αξιοποίησε, επίσης, τα ιατρικά της δίκτυα και τις υπηρεσίες συμβουλευτικής εξ αποστάσεως για τους πελάτες της, προσφέροντας, ταυτόχρονα, ιατρική υποστήριξη στις χώρες όπου δραστηριοποιείται.
Συνεισφέραμε σε ταμεία αλληλεγγύης για τη στήριξη των επαγγελματιών του τομέα υγείας, της έρευνας, των επιχειρήσεων που πλήττονται και της οικονομικής ανάκαμψης.
Τέλος, η ΑΧΑ ξεκίνησε το διάλογο με τον ασφαλιστικό κλάδο και με τις δημόσιες αρχές με στόχο τη βελτίωση της ασφάλισης των κινδύνων υγείας στο μέλλον».
«Παρότι οι καταγεγραμμένες αποζημιώσεις Μαρτίου, που σχετίζονται με τον Covid-19, ήταν περιορισμένες και οι συνέπειες της κρίσης δεν μπορούν, σε αυτό το στάδιο, να αποτυπωθούν με ακρίβεια, πιστεύουμε ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις με σημαντικό αντίκτυπο στα κέρδη μας το 2020».
«Είμαστε σίγουροι για τη στρατηγική μας και την υλοποίησή της, ενώ η ανάγκη για ενισχυμένη ασφαλιστική κάλυψη στους κύριους τομείς δραστηριότητάς μας επιβεβαιώνει τις προοπτικές ανάπτυξής μας μετά την κρίση.
Θα ήθελα, ιδιαίτερα, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους τους συναδέλφους και τους συνεργάτες της AXA για την ακλόνητη δέσμευσή τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης και για την υποστήριξή τους, την ίδια στιγμή που προετοιμαζόμαστε για μία ασφαλή και σταδιακή έξοδο από την περίοδο του παγκόσμιου αποκλεισμού».
Image

antonisvasilopoulos1@gmail.com

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS