Που στηρίζει τις ελπίδες ανάπτυξης της η Airbnb

Που στηρίζει τις ελπίδες ανάπτυξης της η Airbnb
Η πλατφόρμα διαμονής ανακοίνωσε ότι οι εγχώριες κρατήσεις στη Δανία ήταν περίπου στο 90% των επιπέδων Απριλίου 2019, ενώ στις Κάτω Χώρες πλησίαζε το 80%
Η Airbnb μπορεί να συνεχίσει της ανάπτυξη της μετά την πανδημία αρκεί να λειτουργεί με ένα πιο αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο, υποστηρίζει η εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης GlobalData. Και ένα τέτοιο μοντέλο θα είναι η ενίσχυση των εγχώριων κρατήσεων.
Ήδη σημειώθηκε αύξηση των κρατήσεων στην Ευρώπη, καθώς οι περιορισμοί έχουν αρχίσει να χαλαρώνουν.
Η πλατφόρμα διαμονής ανακοίνωσε ότι οι εγχώριες κρατήσεις στη Δανία ήταν περίπου στο 90% των επιπέδων Απριλίου 2019, ενώ στις Κάτω Χώρες πλησίαζε το 80%.
Αυτή η τάση είναι ένας φάρος ελπίδας για την Airbnb. Και η εταιρεία θα πρέπει τώρα να επικεντρωθεί στη μεγιστοποίηση των εσωτερικών κρατήσεων.
Πρόσφατα η Airbnb ανακοίνωσε μείωση 25% στο εργατικό δυναμικό της, επηρεάζοντας σχεδόν 1.900 από τους 7.500 υπαλλήλους της. Οι περικοπές εργασίας θεωρούνται συχνά ως ένας από τους γρηγορότερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την ελαχιστοποίηση του σταθερού κόστους.
“Η κλιμάκωση όμως της ανάπτυξης με εστίαση σε βασικές αγορές είναι μια ασφαλής στρατηγική που θα επιτρέψει στην εταιρεία να αυξήσει τα ταμειακά της αποθέματα, επισημαίνει ο Ραφλ Χόλιστερ, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData.
Κι αυτό είναι πολύ απαραίτητο για μια εταιρεία που αιμορραγεί χάνοντας χρήματα με τέτοιο ρυθμό όπως η Airbnb”.
Είναι πιθανό, υπογραμμίζεται στην έρευνα ότι ένας συνδυασμός έλλειψης εμπιστοσύνης των καταναλωτών και αυξημένου φόβου σχετικά με το πού μπορεί να είναι ο ιός θα ωθήσει τους ταξιδιώτες σε εσωτερικά ταξίδια.
Η τιμή είναι πιθανό να είναι σημαντικός παράγοντας για πολλούς ταξιδιώτες όταν αρθούν οι περιορισμοί.
Η τάση αύξησης των εσωτερικών ταξιδιών υποστηρίζεται και από την έρευνα καταναλωτών της GlobalData για τον Covid-19.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές έχουν σαφή προτίμηση και εμπιστοσύνη για τα δικά τους προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Το 41% ​​των παγκόσμιων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εμπιστεύονται πλήρως τα δικά τους προϊόντα.
Αυτή η τάση, υποστηρίζει η GlobalData θα επικρατήσει και στον τουρισμό μέσω της αύξησης των εγχώριων ροών, τουλάχιστον για βραχυπρόθεσμα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS