Πως μπορούν να βοηθήσουν τον τουρισμό οι τρεις τύποι ταξιδιωτικών δεδομένων

Πως μπορούν να βοηθήσουν τον τουρισμό οι τρεις τύποι ταξιδιωτικών δεδομένων
Τους τρόπους που μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να τα χρησιμοποιήσουν προς όφελος τους, αναλύει το tourismreview
Στον τουρισμό υπάρχουν τρεις κατηγορίες μεγάλων δεδομένων που γίνονται πιθανές πηγές καινοτομίας και “κλειδί” για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κλάδου.
1. Τα δεδομένα από περιεχόμενο χρήστη.
2. Τα δεδομένα από τεχνικές συσκευές.
3. Τα δεδομένα συναλλαγών.
Τους τρόπους που μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να τα χρησιμοποιήσουν προς όφελος τους, αναλύει το tourismreview.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη
Πρόκειται για δεδομένα που παράγονται από τους χρήστες για να μοιραστούν τις τουριστικές τους εμπειρίες. Περιλαμβάνει διαδικτυακές κριτικές, ιστολόγια, ταξιδιωτικές ιστορίες, tweets και φωτογραφίες. Η ανάλυσή τους φέρνει μια ποιοτική διάσταση στην τουριστική συμπεριφορά.
Οι διαδικτυακές κριτικές αξιολογούν την ικανοποίηση των ταξιδιωτών με τουριστικά προϊόντα. Τα δεδομένα ιστολογίου και οι αφηγήσεις ταξιδιού μπορούν να καθορίσουν τουριστικές διαδρομές και μέγιστες περιόδους ταξιδιού ανά προορισμό Οι φωτογραφίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξερευνήσουν τη δραστηριότητα των επισκεπτών και τα σημεία ενδιαφέροντος.

Δεδομένα από συσκευές
Κάθε αλληλεπίδραση με ηλεκτρονικό εξοπλισμό καταγράφει δεδομένα. Έτσι, όλα τα δεδομένα που καταγράφονται από συσκευές, όπως smartphone ή εξωτερικές συσκευές (GPS, Roaming, WIFI, Bluetooth κ.λπ.) είναι πιθανό να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την ταξιδιωτική εμπειρία.
Τα δεδομένα GPS ανασυνθέτουν τις κινήσεις των τουριστών.
Τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας αντιπροσωπεύουν την εποχικότητα και την προέλευση των τουριστών σε μια περιοχή.
Τα δεδομένα καιρού επιτρέπουν την ανάλυση της σχέσης μεταξύ του αριθμού των διανυκτερεύσεων και του βάθους χιονιού στα χιονοδρομικά κέντρα για να διασφαλιστεί η βιώσιμη διαχείριση του προορισμού.

Δεδομένα συναλλαγών
Οι διαδικτυακές συναλλαγές αντιπροσωπεύουν όλα τα δεδομένα που καταγράφονται μέσω διαδικτυακών αναζητήσεων, ηλεκτρονικών κρατήσεων ή πιστωτικών καρτών και άλλων τρόπων πληρωμής.
Η κατοχή αυτών των δεδομένων σημαίνει ότι έχετε πολύ ακριβείς πληροφορίες για προγνωστική ανάλυση ή γνώση της συμπεριφοράς των επισκεπτών.
Τα διαδικτυακά δεδομένα μπορούν να προβλέψουν τις αφίξεις τουριστών σε πόλεις για να αποτρέψουν, για παράδειγμα, τον υπερτουρισμό.
Άλλες συναλλαγές μπορούν να αποκαλύψουν την αποδοτικότητα των ξενοδόχων στη διαχείριση ενέργειας μέσω δεδομένων κατανάλωσης νερού ή ηλεκτρικής ενέργειας.
Τα big data επιτρέπουν πολλές δυνατότητες, ειδικά μέσω της έρευνας και της ανάλυσης νέων φαινομένων. Τα δεδομένα μπορεί να οδηγήσουν σε πολλές συγκεκριμένες λύσεις και μερικές φορές σημαντική εξοικονόμηση.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS