Trivago: Πως τα ξενοδοχεία θα έχουν αποδοτική καμπάνια, εν μέσω πανδημίας

Trivago: Πως τα ξενοδοχεία θα έχουν αποδοτική καμπάνια, εν μέσω πανδημίας
Βελτιστοποίηση στη διάρκεια της κρίσης
Η trivago παρουσιάζει μία νέα λειτουργία του Rate Connect που μπορεί να βελτιστοποιήσει την καμπάνια των ξενοδοχείων εν’ μέσω της πανδημίας.
Πρόκειται για μία αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς. Και αν την ενεργοποιήσετε, οι αγορές όπου προωθούνται οι απευθείας τιμές σας επιλέγονται αυτόματα.

Πώς λειτουργεί
Αυτή η δωρεάν λειτουργία καταργεί την ανάγκη για μη αυτόματη επιλογή αγοράς. Στοχεύει αυτόματα στις αγορές με την υψηλότερη αξία για την καμπάνια σας.
Με αυτόν τον τρόπο, οι απευθείας τιμές σας θα προωθούνται σε όλες αυτές τις αγορές στην trivago.
Η διαδικασία επιλογής αγοράς είναι δυναμική και βασίζεται στα εκτιμώμενα κλικ και στις πιθανότητες κρατήσεων για το κατάλυμα σας.


Βελτιστοποίηση στη διάρκεια της κρίσης
Με τόσο μεγάλη αβεβαιότητα προς το παρόν στον ταξιδιωτικό κλάδο, η αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς δημιουργήθηκε για να ανιχνεύει αγορές με υψηλές προοπτικές που ανακάμπτουν πιο γρήγορα και να βελτιστοποιεί την καμπάνια σας, ώστε να στοχεύετε σε αυτές.
Αυτό σας απαλλάσσει από τη δυσκολία να αναζητάτε εσείς διαρκώς ποιες αγορές ξεκινούν να έχουν ξανά ταξιδιωτική δραστηριότητα.
Επιπλέον, η αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας των κλικ που λαμβάνει η απευθείας τιμή σας.
Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν πρέπει να μειώσετε τον προϋπολογισμό σας, προκειμένου να αποφύγετε την πληρωμή για άσχετα κλικ, καθώς η καμπάνια σας θα είναι ενεργή μόνο σε αγορές που ανακάμπτουν, παρέχοντας αξιόπιστους υποψήφιους πελάτες.


Οφέλη μετά την κρίση
Η αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς έχει έρθει για να μείνει, γεγονός που σημαίνει ότι είναι ένα πολύτιμο εργαλείο και για μετά την κρίση.
Αν και χρειάζεται ακόμη πολύς χρόνος έως ότου ο κλάδος επιστρέψει στα κανονικά του επίπεδα, αυτή η λειτουργία θα συνεχίσει να ωφελεί την καμπάνια σας, αφού σταθεροποιηθεί η κατάσταση.
Η στόχευση αγορών με υψηλές προοπτικές είναι ένα απαραίτητο κομμάτι μιας καμπάνιας που διεξάγεται σωστά.
Ωστόσο, μπορεί να είναι περίπλοκο, καθώς παράγοντες όπως η εποχικότητα μπορεί να αλλάξουν τις προοπτικές που έχουν ορισμένες αγορές.
Αυτό σημαίνει ότι, ακόμη και σε έναν κόσμο μετά την κρίση, θα εξακολουθείτε να χρειάζεστε χρόνο για να παρακολουθείτε τις αγορές σας, αν αποφασίσετε να τις επιλέγετε μη αυτόματα. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς μετά την κρίση, εξοικονομείτε χρόνο και κόπο.

Πού θα τη βρείτε
Η ενεργοποίηση της αυτοματοποιημένης επιλογής αγοράς είναι μια εύκολη διαδικασία ενός βήματος. Απλώς μεταβείτε στην καρτέλα Αγορές στο Rate Connect και θα τη βρείτε στο επάνω μέρος της σελίδας.
Για να την ενεργοποιήσετε, πατήστε το κουμπί εναλλαγής στα δεξιά της περιγραφής της λειτουργίας.
Όταν είναι ενεργοποιημένη, η μη αυτόματη επιλογή αγοράς δε θα είναι διαθέσιμη. Ωστόσο, μπορείτε να επιστρέψετε στη μη αυτόματη επιλογή αγοράς ανά πάσα στιγμή.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS