Λιάγκος (Πρόεδρος ΟΛΘ) στο ΒΝ: Ξεκινούν έργα 180 εκατ. - Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα γίνει η εμπορική πύλη των Βαλκανίων

Λιάγκος (Πρόεδρος ΟΛΘ) στο ΒΝ: Ξεκινούν έργα 180 εκατ.  - Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα γίνει η εμπορική πύλη των Βαλκανίων
Σχέδια ανάπτυξης για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης καταστρώνει η νέα διοίκηση του ΟΛΘ.
Σχέδια ανάπτυξης για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης καταστρώνει η νέα διοίκηση του ΟΛΘ.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος κ Αθανάσιο Λιάγκος  πλέον κρατά το τιμόνι της  εταιρείας από τις  αρχές Ιούλιου αφού αποχώρησε από τον ΟΛΠ και νωρίτερα κατείχε υψηλόβαθμη θέση στο ΤΑΙΠΕΔ.
Πρόσφατα αποδέχθηκε την πρόσκληση που του έγινε από την κοινοπραξία να αναλάβει τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης  και με την προοπτική να το καταστήσει το μεγαλύτερο λιμάνι στα Βαλκάνια.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος κ. Αθανάσιος Λιάγκος  με την ανάληψη των καθηκόντων του λαμβάνοντας την έγκριση από την γενική συνέλευση των μετόχων είπε στο ΒΝ , ότι ο ΟΛΘ θα ξεκινήσει άμεσα επαφές με τις όμορες χώρες και  θα αρχίσει  συναντήσεις με εκπροσώπους επιχειρηματικών κύκλων που επιθυμούν να διευρύνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές με τις χώρες της Μεσογείου και γενικότερα με τη Μέση Ανατολή.
Τόνισε ότι οι παραπάνω επαφές έχουν  προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες και η ατζέντα περιλαμβάνει τη Βόρεια Μακεδονία, τη  Βουλγαρία τη Σερβία και διευκρίνισε ότι θα  μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα είμαστε σε θέση να ανεβάσουμε τον πήχη και πιο ψηλά  εννοώντας να  εξυπηρετήσουν πιο  βόρειες χώρες.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης που μέχρι σήμερα  δεν  είχαν αξιοποιηθεί για πολλούς λόγους και  μπορεί να  γίνει  η πύλη  εισόδου και εξόδου  των Βαλκανίων.
Ο κ. Αθανάσιος Λιάγκος προανήγγειλε ότι φέτος θα ξεκινήσουν έργα συνολικού  ύψους 180 εκατ. ευρώ στον ΟΛΘ και θα έχουν βασικό αντικείμενο την επέκταση του ανατολικού μέρους του προβλήτα 6  για να αποκτήσει βαθύτερα κρηπιδώματα βάθους -16m, για την εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεγαλύτερης των 100.000 τόνων. Τα έργα θα προκηρυχτούν άμεσα με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικής του θέσης στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης ως λιμένα διακίνησης συμβατικού φορτίου transit αλλά και στον ελληνικό χώρο ως κύριου λιμένα διακίνησης συμβατικού φορτίου.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει σημαντικά  πλεονεκτήματα  με βάση τη θέση  του  και μπορεί να ανταποκριθεί στη διακίνηση των  εμπορευμάτων με άλλα λιμάνια  της Μεσογείου.
Ειδικότερα
Η απόσταση του λιμένα της Θεσσαλονίκης από άλλα λιμάνια (Ναυτικά μίλια)
Αλγκεθίρας, Ισπανία: 1693
Αλεξάνδρεια, Αίγυπτος: 673
Αλεξανδρούπολη: 200
Βάρνα, Βουλγαρία: 482
Βενετία, Ιταλία: 1065
Βόλος: 140
Γένοβα, Ιταλία: 1182
Ηράκλειο: 347
Κωνσταντινούπολη, Τουρκία: 333
Κωνστάντζα, Ρουμανία: 529
Λεμεσός, Κύπρος: 653
Μπουργκάς, Βουλγαρία: 459
Νταμιέττα, Αίγυπτος: 736
Πειραιάς: 252
Ρώμη, Ιταλία: 996
Σμύρνη, Τουρκία: 254
Χάιφα, Ισραήλ: 777
Τέλος να σημειωθεί  ότι ο  κύκλος εργασιών της εταιρείας για τη χρήση 2019 ανήλθε σε 68.981.070,05 ευρώ  έναντι 58.534.687,97 ευρώ  της αντίστοιχης χρήσης 2018 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 17,85%, που οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων του ΣΕΜΠΟ κατά 17,80%, των πωλήσεων του Συμβατικού Λιμένα κατά 17,94%, και της Εκμετάλλευση Χώρων κατά 25,93%.
Η Επιβατική Κίνηση παρουσίασε μείωση στον κύκλο εργασιών της κατά 35,88%.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS