Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Μπισκότα Παπαδοπούλου: Αύξηση τζίρου και κερδών - Συμφωνία με τράπεζες για αναχρηματοδότηση δανεισμού

tags :
Μπισκότα Παπαδοπούλου: Αύξηση τζίρου και κερδών - Συμφωνία με τράπεζες για αναχρηματοδότηση δανεισμού
Το 2019 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 173,8 εκατ. εύρω σημειώνοντας αύξηση 10,3% έναντι του 2018.
Σημαντική αύξηση τόσο του τζίρου όσο και των κερδών της πέτυχε το 2019 η Ε.Ι. Παπαδόπουλου.
Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 173,8 εκατ. εύρω (2018: 157,6 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση 10,3% έναντι του 2018. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,1 εκατ. ευρώ (2018: 12,1 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση κατά 16,5%. 
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε 10.871.668 έναντι 9.249.814 το 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,5%
Αξίζει να σημειωθεί εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της και ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Αναλυτικότερα, το 2019, η αγορά των μπισκότων συνέχισε να έχει αυξητική πορεία, οδηγούμενη από όλες τις υποκατηγορίες, με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος να σημειώνει βελτίωση σε όλες. Η κατηγορία των μπαρών δημητριακών συνέχισε την ανάπτυξή της και φέτος με την εταιρία να ενισχύει την θέση της, κερδίζοντας μερίδιο. Στο ψωμί, συνεχίστηκε η πολύ επιτυχημένη πορεία , με διψήφια αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων. Στις φρυγανιές η Ε.Ι. Παπαδόπουλος διατήρησε την θετική της πορεία, αντίθετα με την αγορά που παρέμεινε πτωτική
Nα σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει έλθει σε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες για την ανα χρηματοδότηση του υφιστάμενου δανείου με την έκδοση νέου Ομολογιακού Δανείου ύψους έως 20 εκ. ευρώ. Η αναχρηματοδότηση έχει λάβει έγκριση από τις τράπεζες και τα δύο μέρη βρίσκονται στην διαδικασία οριστικοποίησης της σχετικής σύμβασης
Το 2019 η εταιρεία συνέχισε τη θετική της πορεία στον τομέα των αλμυρών και γλυκών σνακ με:
α) Δυνατό λανσάρισμα της νέας μάρκας NUTRIES με μπισκότα βρώμης και μπουκιές καρπών
β) Επιτυχημένα λανσαρίσματα προϊόντων σε υπάρχουσες μάρκες (όπως μπισκότα ΜΙΡΑΝΤΑ με 30% λιγότερη ζάχαρη, ΠολυΔημητριακών μπουκιών πρωινού, μπισκότα Super Rondo, νέα συσκευασία 250 γρ. στα Mini Pick)
γ) νέες και καινοτόμες επικοινωνιακές καμπάνιες για ΠΤΙ-ΜΠΕΡ με σοκολάτα, Cream Crackers, Caprice (και ο διαγωνισμός Game is never over), 2πλοΓεμιστά με την ενέργεια «Βρες το διαφορετικό μπισκότο», καθώς και επιπρόσθετες προωθητικές ενέργειες σε επιλεγμένα hyper markets
δ) Δραστηριοποίησή και στην αγορά του παγωτού, μέσα από την έναρξη της συνεργασίας με την Κρι-Κρι με δύο κωδικούς
Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων. Η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, μέσω της επώνυμης διείσδυσης των προϊόντων στα Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση τόσο στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής, όσο και της Βορείου Αμερικής και Ασίας.
Ως αποτέλεσμα η Ε.Ι. Παπαδόπουλος με την ολοκλήρωση του 2019, πέτυχε την είσοδο της σε 5 νέες αγορές και δραστηριοποιείται πλέον σε 57 χώρες παγκοσμίως. Παρουσίασε για ένα ακόμη έτος αύξηση πωλήσεων στο εξωτερικό που για το 2019 σε σχέση με το 2018 ανέρχεται σε ποσοστό 6,5%.

Αισιοδοξία για το 2020

Αναφορικά με τις επιπτώσεις του κορωνοϊού, όπως αναφέρει η διοίκηση «θέτοντας ως βασική προτεραιότητά της την υγεία των εργαζομένων της, τη δημόσια
υγεία, αλλά και για την παράλληλη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς λειτουργίας των
εγκαταστάσεών της, προέβη στη λήψη προληπτικών μέτρων και δράσεων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στο εργασιακό περιβάλλον από τον COVID-19, με βάση την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και τις συστάσεις και υποδείξεις των αρμοδίων υγειονομικών αρχών και ιατρών εργασίας, Τα μέτρα αυτά, τα οποία υλοποιούνται με την καθοδήγηση και την συμμετοχή των ιατρών εργασίας εξελίσσονται σταδιακά, ανάλογα με τις ισχύουσες συνθήκες και σύμφωνα με τις διατάξεις και τις βέλτιστες πρακτικές.
Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την υποδειγματικά υπεύθυνη συμπεριφορά όλων των
εργαζομένων και συνεργατών μας, που είχε ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία και χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις την πανδημία και να διασφαλίσουμε τη μέχρι σήμερα ομαλή λειτουργία των εργασιών μας».
«Προφανώς δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού, καθώς οι διαχρονικές επιπτώσεις της
πανδημίας δεν μπορούν στο παρόν στάδιο να προβλεφθούν ή να σταθμισθούν. Παρόλα αυτά, ο κλάδος των τροφίμων δείχνει να είναι από τους λιγότερα πληττόμενους της οικονομίας . Με δεδομένο δε, ότι τα Super Markets που είναι οι σημαντικότεροι πελάτες της Εταιρείας δείχνουν μεγαλύτερες αντοχές στην αντιμετώπιση της κρίσης, η Εταιρεία δεν διαβλέπει να υπάρχουν άμεσα αρνητικές επιπτώσεις στην πορεία των εργασιών της.
Ως εκ τούτου η Εταιρεία προβλέπει ότι κατά την τρέχουσα χρήση θα διατηρήσει ικανοποιητική δραστηριότητα σε σύγκριση με την κλειόμενη χρήση. Η Διοίκηση της Εταιρείας, λαμβάνοντας υπόψη της το υφιστάμενο οικονομικό περιβάλλον, επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη των μεριδίων τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή αγορά καθώς και σε νέες επενδύσεις», αναφέρει η διοίκηση της Παπαδόπουλος.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης