Οι ταξιδιώτες που έκαναν κράτηση για εκδρομές, δραστηριότητες και αξιοθέατα το 2019, το έκαναν σε μεγάλο βαθμό εκτός σύνδεσης
Οι περισσότερες εκδρομές και δραστηριότητες δεν αγοράζονται στο διαδίκτυο.
Οι ταξιδιώτες που έκαναν κράτηση για εκδρομές, δραστηριότητες και αξιοθέατα το 2019, το έκαναν σε μεγάλο βαθμό εκτός σύνδεσης.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας της Arival.
Αντιπροσωπεύοντας πωλήσεις 254 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
Η έκθεση βασίστηκε σε στοιχεία έρευνας από 7.000 φορείς περιοδείας και δραστηριοτήτων, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταξύ Αυγούστου και Δεκεμβρίου 2019.
Πηγή: tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι ταξιδιώτες που έκαναν κράτηση για εκδρομές, δραστηριότητες και αξιοθέατα το 2019, το έκαναν σε μεγάλο βαθμό εκτός σύνδεσης.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας της Arival.
- Περίπου το 17% των καταναλωτών που αγόρασαν εκδρομές ή εισιτήρια σε αξιοθέατα και άλλες δραστηριότητες το 2019 το έπραξαν μέσω OTA ή από τους ιστότοπους των τουριστικών εταιρειών.
- Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών, 69%, αγόρασε τις περιηγήσεις και τις δραστηριότητές τους εκτός σύνδεσης. Απευθείας από τον χειριστή της περιοδείας, του αξιοθέατου ή της δραστηριότητας.
- Περίπου το 14% έκανε κράτηση για εκδρομές και δραστηριότητες εκτός σύνδεσης μέσω ταξιδιωτικού συμβούλου, κρουαζιερόπλοιων, εταιρειών οργανωμένων περιηγήσεων, τοπικών γραφείων εισιτηρίων οργανώσεων μάρκετινγκ προορισμού ή θυρωρείων ξενοδοχείων.
Αντιπροσωπεύοντας πωλήσεις 254 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
Η έκθεση βασίστηκε σε στοιχεία έρευνας από 7.000 φορείς περιοδείας και δραστηριοτήτων, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταξύ Αυγούστου και Δεκεμβρίου 2019.
Πηγή: tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών