Τελευταία Νέα
Οικονομία

Σταϊκούρας (ΥΠΟΙΚ): Η κυβέρνηση ενεργοποίησε 59 εργαλεία αντιμετώπισης της κρίσης

tags :
Σταϊκούρας (ΥΠΟΙΚ): Η κυβέρνηση ενεργοποίησε 59 εργαλεία αντιμετώπισης της κρίσης
Απάντηση του Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα σε Επίκαιρη Επερώτηση 21 Βουλευτών του Κινήματος Αλλαγής σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης
Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ελήφθησαν πολλά μέτρα, με στόχο την ενδυνάμωση του δημόσιου συστήματος υγείας, τη στήριξη της απασχόλησης, την ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων και την τόνωση της κοινωνικής συνοχής, τόνισε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, απαντώντας  σε Επίκαιρη Επερώτηση 21 Βουλευτών του Κινήματος Αλλαγής σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε, σε ολόκληρο τον πλανήτη, μια πρωτόγνωρη κρίση.
Ακόμη και σήμερα, την έκταση και το βάθος της, δεν την γνωρίζουμε με ακρίβεια.
Γνωρίζουμε όμως ότι οι συνέπειές της είναι πολύπλευρες και έντονες.
Αναλυτικά η απάντηση του Υπουργού:
"Αυτή η κρίση μπορεί να ξεπεραστεί μόνο με την αποτελεσματική παρέμβαση του Κράτους, με την υπεύθυνη και αλληλέγγυα στάση νοικοκυριών και επιχειρήσεων, και με γενναίες αποφάσεις, σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο.
Στην Ελλάδα, η Κυβέρνηση, η επιστήμη, το Κράτος και οι πολίτες δράσαμε, από την πρώτη στιγμή, με προνοητικότητα, μεθοδικότητα, αποφασιστικότητα και συντονισμό.
Στο πεδίο της οικονομίας, το Υπουργείο Οικονομικών σχεδίασε και υλοποιεί ένα συνεκτικό, ρεαλιστικό, ολοκληρωμένο και δυναμικό σχέδιο, το οποίο εξελίσσεται ανάλογα με τις διαφορετικές ανάγκες που δημιουργεί η κρίση, σε κάθε φάση της.
Έτσι, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ελήφθησαν πολλά μέτρα, με στόχο την ενδυνάμωση του δημόσιου συστήματος υγείας, τη στήριξη της απασχόλησης, την ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων και την τόνωση της κοινωνικής συνοχής.
Συγκεκριμένα, ενεργοποιήσαμε 59 εργαλεία:
1ον. Η αναστολή πληρωμής ΦΠΑ για τους μήνες Μάρτιο με Μάιο για επιχειρήσεις, αυτοαπασχολούμενους και ατομικές επιχειρήσεις, και η ρύθμισή τους σε έως 24 δόσεις.
2ον. Η αναστολή πληρωμών δόσεων βεβαιωμένων οφειλών φορολογικών υποχρεώσεων για επιχειρήσεις, αυτοαπασχολούμενους, υπαλλήλους και ατομικές επιχειρήσεις, και η ρύθμισή τους σε έως 24 δόσεις.
3ον. Η αναστολή πληρωμών των ασφαλιστικών εισφορών για επιχειρήσεις, αυτοαπασχολούμενους και  ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα εξοφληθούν σε μεταγενέστερο χρονικό στάδιο, σε έως 24 δόσεις.
4ον. Η τρίμηνη παράταση πληρωμής προγραμματισμένων ρυθμίσεων οφειλών δόσεων.
5ον. Ο συμψηφισμός του 25% στον ΦΠΑ με μελλοντικές υποχρεώσεις.
6ον. Η έκπτωση 25% για οφειλές και δόσεις ρυθμίσεων που πληρώθηκαν εμπρόθεσμα, από επιχειρήσεις, επαγγελματίες, ιδιοκτήτες ακινήτων και εργαζόμενους που πλήττονται από την πανδημία.
7ον. Η επιδότηση επιτοκίου όλων των επιχειρηματικών δανείων των επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν σε πληττόμενους κλάδους.
8ον. Το κεφάλαιο κίνησης στο πλαίσιο του Ταμείου Επιχειρηματικότητας (ΤΕΠΙΧ ΙΙ).
9ον. Το Ταμείο Εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας.
10ον. Η επιστρεπτέα προκαταβολή.
11ον. Η άμεση αποπληρωμή όλων των εκκρεμουσών επιστροφών φόρων εισοδήματος επιχειρήσεων και ΦΠΑ έως και 30.000 ευρώ που βρίσκονται υπό τη διαδικασία ελέγχου.
12ον. Το μηναίο επίδομα 534 ευρώ για αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες που επλήγησαν από την κρίση, βάσει συγκεκριμένων κωδικών.
13ον. Η μηνιαία αποζημίωση 534 ευρώ για υπαλλήλους εταιρειών που έχουν πληγεί από την κρίση, των οποίων η σύμβαση εργασίας έχει ανασταλεί τον Μάρτιο έως Σεπτέμβριο, βάσει συγκεκριμένων κωδικών.
14ον. Το μηνιαίο επίδομα 534 ευρώ για εργοδότες (με έως και 20 υπαλλήλους) που επλήγησαν από την κρίση,  βάσει συγκεκριμένων κωδικών.
15ον. Η ειδική αποζημίωση 600 ευρώ για έξι επιστημονικούς τομείς τον Απρίλιο.
16ον. Η κάλυψη από το κράτος των ασφαλιστικών εισφορών των εργαζομένων των οποίων οι συμβάσεις εργασίας έχουν τεθεί σε αναστολή.
17ον. Η μείωση του ΦΠΑ από 24% σε 6%, για προϊόντα υγιεινής (μάσκες, γάντια κλπ).
18ον. Η αναστολή αποπληρωμής δόσεων ενήμερων δανείων έως τον Σεπτέμβριο, για επιχειρήσεις που πλήττονται από την κρίση του κορονοϊού.
19ον. Η κάλυψη από το Κράτος του μέρους του Δώρου Πάσχα που αναλογεί στη χρονική περίοδο της αναστολής της σύμβασης εργασίας.
20ον. Η παροχή 150 εκατ. ευρώ στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την στήριξη του πρωτογενούς τομέα της οικονομίας.
21ον. Η εισαγωγή άδειας και αποζημίωσης ειδικού σκοπού για εργαζόμενους με παιδιά που φοιτούν σε σχολεία, ενώ τα σχολεία ήταν κλειστά.
22ον. Η παροχή της δυνατότητας σε κάθε εργαζόμενο να μπορεί να απασχοληθεί με μερική απασχόληση, για 2 εβδομάδες ανά μήνα.
23ον. Η παράταση του τακτικού επιδόματος ανεργίας, καθώς και του επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας, για όλους τους άνεργους που το επίδομα έληγε τον Μάρτιο, τον Απρίλιο και τον Μάιο, κατά δύο μήνες.
24ον. Η μείωση του clawback στα νοσοκομεία.
25ον. Η αποζημίωση επιβατικών πλοίων.
26ον. Οι πρόσθετες υγειονομικές δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων νέων προσλήψεων.
27ον. Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση στους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, ΕΟΔΥ, ΕΚΑΒ και Πολιτική Προστασία.
28ον.  Οι έκτακτες δαπάνες προς όλα τα Υπουργεία για τη προμήθεια Υγειονομικού υλικού.
29ον. Οι αναστολές πληρωμών των επιταγών των επιχειρήσεων που ανήκουν στους πληττόμενους από την κρίση ΚΑΔ, για 75 ημέρες.
30ον. Η κατάργηση πληρωμής δημοτικών τελών για επιχειρήσεις που έκλεισαν με κρατική εντολή.
31ον. Το επίδομα ανεργίας, 400 ευρώ, σε 155.0000 φυσικά πρόσωπα που θεωρήθηκαν μακροχρόνια άνεργοι από τον Απρίλιο του 2019.
32ον. Η διατήρηση του περσινού υπολογισμού ΕΝΦΙΑ.
33ον. Η αναβολή υπολογισμού αντικειμενικών τιμών, που διατηρεί αμετάβλητους μία σειρά από φόρους.
34ον. Η χορήγηση 10 εκατ. ευρώ στο Υπουργείο Πολιτισμού για την ενίσχυση του κλάδου του πολιτισμού.
35ον. Η μείωση 40% για επαγγελματικές μισθώσεις επιχειρήσεων που πλήττονται από την κρίση (Μάρτιος έως Αύγουστος).
36ον. Η μείωση κατά 40% για τις μισθώσεις κύριας κατοικίας εργαζομένων που βρίσκονται σε αναστολή καθώς και για τις μισθώσεις ακινήτων για την κάλυψη στεγαστικών αναγκών φοιτητών που είναι τέκνα – εξαρτημένα μέλη των εν λόγω εργαζομένων.
37ον. Η αναστολή υποχρεώσεων πληρωμής φόρου για ιδιοκτήτες ακινήτων που λαμβάνουν μειωμένο ενοίκιο (Μάρτιος έως Ιούνιος).
38ον. Η έκπτωση φόρου, με τη μορφή συμψηφισμού, για ιδιοκτήτες ακινήτων που λαμβάνουν μειωμένο ενοίκιο (Μάρτιος έως Αύγουστος).
39ον. Η αποζημίωση σε δήμους λόγω κορονοϊού.
40ον. Η μείωση ΦΠΑ στις μεταφορές για την περίοδο Ιουνίου-Οκτωβρίου.
41ον. Η μείωση ΦΠΑ σε καφέ και ποτά για την περίοδο Ιουνίου-Οκτωβρίου.
42ον. Η μείωση του ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο από 80/20 σε 90/10 για την περίοδο Ιουνίου-Οκτωβρίου.
43ον. Η μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια κινηματογράφου για την περίοδο Ιουνίου-Οκτωβρίου.
44ον. Το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού.
45ον. Το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ.
46ον. Τα έξοδα διαφήμισης του ΕΟΤ.
47ον. Το κόστος επιδότησης πρώτης κατοικίας για δανειολήπτες που επλήγησαν από τον κορονοϊό (πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ).
48ον. Η μείωση ή ακόμη και ο μηδενισμός της προκαταβολής φόρου για επιχειρήσεις που επλήγησαν από τον κορονοϊό.
49ον. Το πρόγραμμα βραχυπρόθεσμης απασχόλησης, ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ με αυξημένη κάλυψη των ασφαλιστικών εισφορών.
50ον. Η κάλυψη του πρόσθετου κόστους για το πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ, που σχετίζεται με το δώρο Καλοκαιριού και Χριστουγέννων.
51ον. Η επέκταση του επιδόματος ανεργίας στους εποχιακούς εργαζόμενους.
52ον. Η ειδική αποζημίωση για εποχιακούς εργαζόμενους στον τουρισμό.
53ον. Η αποζημίωση ανά θέση επιβάτη (20 ευρώ ανά θέση) για αεροπορικές εταιρείες κατά τους μήνες Απρίλιο και Μάιο.
54ον. Η μηδενική προκαταβολή φόρου για αεροπορικές εταιρείες.
55ον. Η μείωση φόρου για τους πιλότους.
56ον. Η κάλυψη του πρόσθετου κόστος για τους υπαλλήλους που λαμβάνουν την ειδική αποζημίωση λόγω αναστολής της σύμβασης εργασίας σχετικά με το δώρο Χριστουγέννων.
57ον. Η πρωτοβουλία να εκπίπτουν οι δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης κατά 100%, αντί για 30%.
58ον. Η αποζημίωση σε ερασιτεχνικούς αθλητικούς συλλόγους.
59ον. Η κάλυψη ασφαλιστικών εισφορών για τους μήνες Ιούλιο έως Σεπτέμβριο των υπαλλήλων εποχιακών επιχειρήσεων.

Η συνολική αξία αυτών των 59 μέτρων, σε πλήρη έκταση και εξέλιξη εκτιμάται στα 24 δισ. ευρώ.
Μπορεί μάλιστα να αυξηθεί, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας και την δυναμική της οικονομίας, συνυπολογίζοντας τον διαθέσιμο δημοσιονομικό και ταμειακό χώρο.
Να υπενθυμίσω, βέβαια, ότι μέχρι σήμερα η Κυβέρνηση έλαβε και εφαρμόζει όλα αυτά τα μέτρα χωρίς να έχει εκταμιευθεί ούτε ένα ευρώ από τα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Βασιστήκαμε στις δικές μας δυνάμεις, φροντίζοντας όμως να κρατήσουμε «καύσιμα» για τη φάση της ανάταξης της οικονομίας.
Και αυτό γίνεται γιατί έχουμε κάνει συνετή και υπεύθυνη χρήση των ταμειακών διαθεσίμων.
Ταμειακά διαθέσιμα στα οποία έχουν προστεθεί, μέσα στην κρίση, 5 δισ. ευρώ από τις δύο εκδόσεις ομολόγων και 2 δισ. ευρώ από τις εκδόσεις εντόκων γραμματίων, μέσω των οποίων αντλούνται μεγαλύτερα ποσά, με κόστος δανεισμού αντίστοιχο αυτού της προ-κορονοϊού εποχής.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τα ταμειακά διαθέσιμα Κράτους και φορέων Γενικής Κυβέρνησης να ανέρχονται, σήμερα, στα 31 δισ. ευρώ, παρά το μεγάλο πακέτο στήριξης το οποίο λάβαμε.
Επιπλέον, η εκτέλεση του Κρατικού Προϋπολογισμού κρίνεται ικανοποιητική, δεδομένων των συνθηκών, ενώ εκτιμούμε ότι σύντομα θα αρχίσουν να έρχονται ευρωπαϊκοί πόροι για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα, καθώς και έσοδα από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πηγές που δημιουργήθηκαν, όπως είναι το πρόγραμμα SURE και το Πανευρωπαϊκό Ταμείο Εγγυοδοσίας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

Θα μου επιτρέψετε να ανακοινώσω σήμερα ένα πρόγραμμα το οποίο για πρώτη φορά υλοποιεί Ελληνική Κυβέρνηση, αφού εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τη Γραμματεία Ιδιωτικού Χρέους του Υπουργείου Οικονομικών για τη συστηματική και σοβαρή δουλειά που έκανε, με πολλές άλλες υπηρεσίες και με τους θεσμούς, για να το ολοκληρώσουμε.
Σήμερα έχουμε ένα νέο πρόγραμμα, το πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ», που θα εισαχθεί το βράδυ στο Ελληνικό Κοινοβούλιο προς ψήφιση και με το οποίο επιδοτούμε για 9 μήνες όλα τα στεγαστικά και επιχειρηματικά δάνεια με υποθήκη στην κύρια κατοικία, όλων όσων επλήγησαν από τον κορονοϊό.
Οι δικαιούχοι του προγράμματος είναι διευρυμένοι σε σχέση με το πρόγραμμα προστασίας της Α΄ κατοικίας που βρήκαμε από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Εντάσσονται:
-    Φυσικά πρόσωπα εργαζόμενοι σε κλάδους που έχουν πληγεί, άνεργοι που λαμβάνουν έκτακτη στήριξη, ελεύθεροι επαγγελματίες σε πληγέντες κλάδους
-    Φυσικά πρόσωπα με σημαντική μείωση του μηνιαίου μισθού τους
-    Επαγγελματίες που παρουσίασαν μείωση της εμπορικής δραστηριότητάς τους (μειωμένος ΦΠΑ άνω του 20%, λαμβάνοντας υπόψη το 2ο τρίμηνο 2020 σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2019)
-    Δικαιούχοι που έλαβαν ενίσχυση με τη μορφή της επιστρεπτέας προκαταβολής
-    Φυσικά πρόσωπα που εντάσσονται στον μηχανισμό ενίσχυσης της απασχόλησης «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»
-    Ιδιοκτήτες ακινήτων που λαμβάνουν μειωμένο ενοίκιο.

Για όλες αυτές τις κατηγορίες πληγέντων παρέχουμε επιδότηση, τόσο για τα εξυπηρετούμενα όσο και για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια (ενώ το πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης επιδοτούσε μόνο τα δάνεια που ήταν μη εξυπηρετούμενα στις 31/1/22018).
Αναλυτικότερα:
Α. Για τα εξυπηρετούμενα δάνεια: επιδοτούμε τη μηνιαία δόση σε ποσοστό 90% κατά το 1ο τρίμηνο, κατά 80% το 2ο τρίμηνο και κατά 70% το 3ο τρίμηνο. Το κράτος έρχεται αρωγός στους πολίτες που έχουν πληγεί από την κρίση του κορονοϊού. Οι προϋποθέσεις, δηλαδή τα κριτήρια επιλεξιμότητας, είναι:
-    η αξία της κύριας κατοικίας τους να μην ξεπερνά τις 300.000 ευρώ (έναντι 250.000 ευρώ στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ)
-    το υπόλοιπο του δανείου να μην ξεπερνά τις 300.000 ευρώ ανά τράπεζα (έναντι 130.000 ευρώ στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ)
-    το οικογενειακό εισόδημα να μην ξεπερνά τις 57.000 ευρώ (έναντι 36.000 ευρώ στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ)
-    οι καταθέσεις να μην ξεπερνούν τις 40.000 ευρώ (έναντι 15.000 ευρώ στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ)
-    η συνολική ακίνητη περιουσία να μην ξεπερνά τις 600.000 ευρώ (έναντι 280.000 ευρώ στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ)
Για τα δάνεια της κατηγορίας αυτής, το ανώτατο μηνιαίο όριο επιδότησης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ.

Β. Για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, που συμπεριλαμβάνονται και τα δάνεια που ρυθμίστηκαν πρόσφατα:  επιδοτούμε τη μηνιαία δόση σε ποσοστό 80% κατά το 1ο τρίμηνο, κατά 70% το 2ο τρίμηνο και κατά 60% το 3ο τρίμηνο.
Οι προϋποθέσεις, δηλαδή τα κριτήρια επιλεξιμότητας, είναι διευρυμένα έναντι του προγράμματος της προηγούμενης Κυβέρνησης:
-    η αξία της κύριας κατοικίας τους να μην ξεπερνά τις 250.000 ευρώ (όπως ήταν και στο πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης)
-    το υπόλοιπο του δανείου να μην ξεπερνά τις 250.000 ευρώ (έναντι 130.000 ευρώ στο πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης)
-    το οικογενειακό εισόδημα να μην ξεπερνά τις 45.000 ευρώ (έναντι 36.000 ευρώ στο πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης)
-    οι καταθέσεις να μην ξεπερνούν τις 25.000 ευρώ (έναντι 15.000 ευρώ στο πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης)
-    η συνολική ακίνητη περιουσία να μην ξεπερνά τις 500.000 ευρώ (έναντι 280.000 ευρώ στο πρόγραμμα της προηγούμενης Κυβέρνησης)
Για τα δάνεια της κατηγορίας αυτής, το ανώτατο μηνιαίο όριο επιδότησης μπορεί να φτάσει τα 500 ευρώ.

Γ. Για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια που έχουν ήδη καταγγελθεί και οδηγούνται σε πλειστηριασμό, με σκοπό να αποτραπεί αυτός: επιδοτούμε τη μηνιαία δόση σε ποσοστό 60% κατά το 1ο τρίμηνο, κατά 50% το 2ο τρίμηνο και κατά 30% το 3ο τρίμηνο.
Οι προϋποθέσεις:
-    η αξία της κύριας κατοικίας τους να μην ξεπερνά τις 200.000 ευρώ
-    το υπόλοιπο του δανείου να μην ξεπερνά τις 130.000 ευρώ
-    το οικογενειακό εισόδημα να μην ξεπερνά τις 36.000 ευρώ
-    οι καταθέσεις να μην ξεπερνούν τις 15.000 ευρώ
-    η συνολική ακίνητη περιουσία να μην ξεπερνά τις 280.000 ευρώ
Για τα δάνεια της κατηγορίας αυτής, το ανώτατο μηνιαίο όριο επιδότησης μπορεί να φτάσει τα 300 ευρώ.

Η σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ανοίξει την 1η Αυγούστου και θα δέχεται αιτήσεις μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Με το πρόγραμμα αυτό επιτυγχάνουμε πολλαπλούς στόχους που έχουμε θέσει στο Υπουργείο Οικονομικών για τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους:
-    Επιβραβεύονται οι συνεπείς δανειολήπτες, με εξυπηρετούμενα δάνεια, οι οποίοι έχουν πληγεί από την πανδημία.
Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στη χώρα μας!
-    Υποστηρίζεται το σύνολο των δανειοληπτών που επλήγησαν από την υγειονομική κρίση και έχουν μη εξυπηρετούμενο δάνειο, ακόμη και μετά το τέλος του 2018.
Έτσι δίνουμε λύση σε μια ομάδα δανειοληπτών που είχε αφήσει ο ΣΥΡΙΖΑ χωρίς καμία προστασία, στο Νόμο 4605/2019.
-    Ενθαρρύνονται και ενισχύονται οι διμερείς συμφωνίες με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τις εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων.
Υπενθυμίζω ότι, από τον Ιούλιο 2019 μέχρι και τέλος Μαΐου 2020, ρυθμίστηκαν επιτυχώς περίπου 250.000 στεγαστικά, καταναλωτικά και επιχειρηματικά δάνεια, ύψους σχεδόν 12 δισ. ευρώ.
Και είναι αξιοσημείωτο ότι οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις παρέχουν διαγραφή οφειλής περίπου στα 8 από τα 10 δάνεια που ρυθμίζουν.
-    Καλλιεργείται η κουλτούρα πληρωμών, με την έμπρακτη στήριξη του Κράτους, αφού επιδοτούμε ένα σημαντικό κομμάτι της μηνιαίας δόσης του δανείου.
-    Αποτρέπεται η κατάχρηση του νέου πλαισίου από στρατηγικούς κακοπληρωτές.
-    Περιορίζεται ο κίνδυνος δημιουργίας μιας νέας γενιάς «κόκκινων» δανείων, λόγω της κρίσης που επέφερε η πανδημία
-    Ενισχύεται η κοινωνική συνοχή, καθώς καλύπτονται πολλαπλάσιοι δανειολήπτες σε σχέση με το πλαίσιο της προηγούμενης Κυβέρνησης.

Όπως προανέφερα, η υγειονομική κρίση είναι μία κατάσταση δυναμική,  η οποία δημιουργεί διαφορετικές ανάγκες σε κάθε φάση της.
Συνεπώς, και οι δικές μας παρεμβάσεις δεν μπορεί να είναι στατικές.
Παρακολουθούμε συνεχώς τις εξελίξεις και, ανάλογα, προχωρούμε σε βελτιώσεις, επεκτάσεις ή διευρύνσεις των μέτρων που έχουμε λάβει.
Έχουμε στη διάθεση μας «πυρομαχικά», τα οποία ρίχνουμε στη μάχη όταν και όπου χρειάζεται.
Πιστεύω ότι με σχέδιο, πίστη στις δυνάμεις μας, αλληλεγγύη και συνοχή μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Και θα τα καταφέρουμε!

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης