Το 54% των Ελλήνων προτιμά τις online αγορές μόδας

Το 54% των Ελλήνων προτιμά τις online αγορές μόδας
Το εντυπωσιακό 73% των καταναλωτών προχώρησε σε αγορές μόδας τους τελευταίους δύο μήνες
H τρίτη και πιο πρόσφατη έρευνα του ένα fashion search engine GLAMI παρουσιάζει την «επόμενη μέρα» για την online αγορά μόδας, με δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που άλλαξε η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, μετά την πανδημία.
Στην έρευνα που διενήργησε το GLAMI με τη συμμετοχή 2.944 Ελλήνων, καταγράφονται και παρουσιάζονται μέσω του ειδικά διαμορφωμένου Fashion (RE)Search η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων μετά την πανδημία, καθώς και οι τάσεις για το μέλλον.

Πως κινήθηκε η αγορά μόδας το τελευταίο δίμηνο

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το εντυπωσιακό 73% των καταναλωτών προχώρησε σε αγορές μόδας τους τελευταίους δύο μήνες, ενώ μόλις το 13% δήλωσε ότι προσπαθεί να κάνει οικονομία αποφεύγοντας ακόμη και την επίσκεψη στα μαγαζιά.
 


Οι Έλληνες εμπιστεύονται τις προσφορές των καταστημάτων.

Οι καταναλωτές δεν φαίνονται καχύποπτοι σχετικά με τις εκπτώσεις στα μαγαζιά. Το αντίθετο μάλιστα, αφού το 62% βρίσκει θετικό τις χαμηλότερες τιμές. Ειδικότερα για την online μόδα, Οι Έλληνες πραγματοποιούν online αγορές κυρίως λόγων των καλύτερων τιμών (35%), των εκπτώσεων (28%) αλλά και της θετικής άποψης που έχουν ή που αποκόμισαν τους τελευταίους μήνες (28%).

Online ή offline; Τι επιλέγουν οι καταναλωτές;

Το 54% των Ελλήνων ξόδεψε περισσότερα σε αγορές μόδας online ενώ μόλις το 22% ψώνισε σε φυσικά καταστήματα



Άνοιγμα καταστημάτων και αγορές προϊόντων μόδας

Η «κλασική βόλτα» ήταν για το 33% των ερωτηθέντων ο λόγος που επισκέφθηκαν κάποιο κατάστημα. Σημαντικοί παράγοντες επιλογής ήταν οι εκπτώσεις (22%), η αρνητική εμπειρία της διαδικασία επιστροφής μετά από online παραγγελία (19%) αλλά και η προσπάθεια τόνωσης της τοπικής οικονομίας (16%). Τέλος, μόλις το 5% δήλωσε ότι δεν φοβάται πλέον την πανδημία και επέλεξε τα φυσικά τα καταστήματα για τις αγορές του.
Παραπάνω από τους μισούς καταναλωτές (55%) έκριναν θετικά την εμπειρία τους σε φυσικό κατάστημα με κύρια πλεονεκτήματα, τη δυνατότητα δοκιμής και την διαπροσωπική επαφή με υπαλλήλους. Σημαντικό ποσοστό επίσης (34%) έκρινε αρνητικά την επίσκεψή του καθώς η μικρότερη ποικιλία αλλά και η αίσθηση ανασφάλειας στην μετά COVID εποχή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

Το μέλλον των αγορών μόδας, όπως το εξέφρασαν οι καταναλωτές

Οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας έχουν αντίκτυπο στις επιλογές των καταναλωτών. Τα καταστήματα γρήγορης μόδας (37%), τα εκπτωτικά outlets αλλά και τα μικρά μαγαζιά βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις ενώ εμφανής είναι και η άνοδος της βιώσιμης μόδας. Στον αντίποδα, οι πολυτελείς (-38%) και premium μάρκες φαίνονται να χάνουν έδαφος.
Επιστροφή στις σχολικές αίθουσες και οικογενειακές αγορές
Η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (85%) θα αγοράσουν νέα προϊόντα στα παιδιά τους για την σχολική χρονιά ενώ το 54% έχει σκοπό να ξοδέψει περισσότερα από 100€. Ως προς το τι θα αγοράσουν, τα sneakers αποτελούν την πρώτη επιλογή.

Σχετικά με το GLAMI

Το GLAMI είναι ένα παγκόσμιο fashion search engine που δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη μόδα σε ένα μέρος. Αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 14 χώρες: Τσεχία, Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Ουκρανία και Κροατία.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS