Πώς η τεχνολογία θα αναμορφώσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία μετά την πανδημία

Πώς η τεχνολογία θα αναμορφώσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία μετά την πανδημία
Oι επισκέπτες από εδώ και στο εξής αναμένουν βελτιωμένα εργαλεία όπως κανάλια υποστήριξης με ζωντανό πράκτορα ή AI και εξατομικευμένες επικοινωνίες και φυσικά αυξημένα πρότυπα υγιεινής
Σε μια παγκόσμια ατμόσφαιρα με ανησυχίες για την υγεία, η ξενοδοχειακή βιομηχανία προσπαθεί να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Παράλληλα, εργάζεται για να προστατεύσει τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους της από το Covid-19.
Θα μπορούσε ένας συνδυασμός τεχνολογιών αιχμής να προσφέρει λύσεις και στις δύο προκλήσεις ταυτόχρονα και να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του τομέα φιλοξενίας;
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Sitel Group, αυτό είναι εφικτό. Καθώς προχωράμε στο “νέο κανονικό” και τα ξενοδοχεία ανοίγουν ξανά η προσδοκία για την εμπειρία των πελατών είναι υψηλότερη από ποτέ.
Οι επισκέπτες από εδώ και στο εξής αναμένουν βελτιωμένα εργαλεία όπως κανάλια υποστήριξης με ζωντανό πράκτορα ή AI και εξατομικευμένες επικοινωνίες και φυσικά αυξημένα πρότυπα υγιεινής.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα ξενοδοχεία που εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκες των καταναλωτών θα κερδίσουν την αφοσίωση της μάρκας μακροπρόθεσμα.

Οι τύποι τεχνολογίας που θα επηρεάσουν το μέλλον του ξενοδοχειακού τομέα

Το προϊόν “FaceMe” από το Cyberlink. Μία από τις πιο ακριβείς μηχανές αναγνώρισης προσώπου στον κόσμο που έχει προσθέσει νέα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανοίξουν ξανά σε συνθήκες Covid-19.
Σε αυτά περιλαμβάνεται η ανίχνευση μάσκας. Δηλαδή, μπορεί να αναγνωρίζει άτομα ενώ φορούν μάσκες και βοηθά στη διαχείριση ειδοποιήσεων όταν κάποιος μπαίνει στις εγκαταστάσεις χωρίς μάσκα, ενώ έχει ενσωματωμένη θερμική κάμερα.

Επικοινωνία χωρίς επαφή

Η Nevotek, ένας παγκόσμιος πάροχος λύσεων τεχνολογίας φιλοξενίας που βασίζεται στο cloud, κυκλοφόρησε πρόσφατα δύο νέες τεχνολογίες προσέλκυσης επισκεπτών που ενσωματώνονται εύκολα στο υπάρχον Σύστημα Διαχείρισης Ακινήτων ενός ξενοδοχείου.
1. Το “Grace” είναι μια νέα πλατφόρμα που επιτρέπει στους επισκέπτες να στέλνουν μηνύματα στο προσωπικό του ξενοδοχείου σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής επιλογής τους (π.χ. WhatsApp, Messenger, WeChat), μειώνοντας την ανάγκη λήψης μιας επιπλέον εφαρμογής.
Αυτή η ασφαλής επιλογή επικοινωνίας επιτρέπει στο προσωπικό του ξενοδοχείου να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των επισκεπτών, χωρίς να χρειάζεται να ζητήσει το όνομα και τον αριθμό δωματίου τους.
Για παράδειγμα, το μήνυμα “επιπλέον μαξιλάρι” είναι το μόνο που χρειάζεται για να ικανοποιηθεί το αίτημα. Υπάρχει επίσης μια επιλογή AI για να ενεργοποιήσετε ένα chatbot, μια λειτουργία ανάλυσης ενσωματώνεται στο λογισμικό και το προϊόν υποστηρίζει πολλές μεγάλες γλώσσες.
2. Η εταιρεία λανσάρει επίσης το “NevoTouchless”, ένα άλλο πρωτοποριακό προϊόν που επιτρέπει στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε ξενοδοχειακές υπηρεσίες μέσω των δικών τους κινητών συσκευών.
Οι επισκέπτες μπορούν να συνδυάσουν τις συσκευές τους με τις τηλεοράσεις τους στο δωμάτιο για να χρησιμοποιηθούν ως τηλεχειριστήρια, για να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαδικτυακές εκδόσεις συλλογών χαρτιού στο δωμάτιο, να παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου και πολλά άλλα, απλά αν σαρώσουν έναν εξατομικευμένο κωδικό QR στην τηλεόρασή τους.
Ανίχνευση τοποθεσίας
Το Radar, το οποίο ειδικεύεται στη δημιουργία γεωγραφικών περιοχών και εφαρμογών με βάση τη γεωγραφική περιοχή, πιστεύει ότι οι τεχνολογίες που αξιοποιούν τα δεδομένα τοποθεσίας καθίστανται απαραίτητες για τις ταξιδιωτικές μάρκες.
Για την προώθηση της κοινής χρήσης ενημερωμένων πληροφοριών και την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην ασφάλεια του τουρισμού γενικά.
Ειδικά καθώς οι άνθρωποι επιλέγουν όλο και περισσότερο οδικά ταξίδια στο όνομα της κοινωνικής απόστασης, τα ξενοδοχεία μπορούν να επωφεληθούν από την εγκατάσταση γεωγραφικών περιοχών που στέλνουν ειδοποιήσεις σε επισκέπτες. Αυτά μπορεί ακόμη και να περιλαμβάνουν ειδικές προσφορές.
Τα δεδομένα τοποθεσίας μπορούν επίσης να λειτουργήσουν για να ενεργοποιήσουν το άγγιγμα του check-in κατά την άφιξη των επισκεπτών στο κατάλυμα.
Επίσης, οι φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων και λεωφορείων μπορούν να προειδοποιούν τους επιβάτες σχετικά με το πότε τα πούλμαν τους φτάνουν σε μια ορισμένη απόσταση από την πλατφόρμα, για να αποφύγουν τον υπερπληθυσμό στις πλατφόρμες.
Οι ειδοποιήσεις προώθησης με γεωγραφική ώθηση μπορούν επίσης να είναι πολύ χρήσιμες για την ενημέρωση των επισκεπτών σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας και άλλες ζωτικές πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή τους.

Σούπερ αποστείρωση

Μέχρι τώρα, όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των φίλτρων HEPA – ικανά να φιλτράρουν το 99,9% των αερομεταφερόμενων ιών και βακτηρίων και ηλεκτροστατικούς απολυμαντικούς ψεκαστήρες για την αντιμετώπιση των επιφανειών.
Αλλά, υπάρχουν επίσης νέα, εναλλακτικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά και σκοτώνουν γρήγορα αερομεταφερόμενα παθογόνα, όπως το Molekule’s Air Pro RX Air Purifier, το οποίο μόλις έλαβε το FDA Medical Device Clearance για χρήση σε νοσοκομειακές ρυθμίσεις και πληροί τα κριτήρια απόδοσης του FDA για την καταστροφή του ιού Covid-19 και σε άλλα περιβάλλοντα.
Υπάρχουν επίσης συσκευές όπως Safeology UVC, που χρησιμοποιεί τεκμηριωμένη τεχνολογία υψηλής ισχύος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ασφαλή, γρήγορη και αποτελεσματική εξάλειψη έως και 99,9% των επιφανειακών και αερομεταφερόμενων παθογόνων σε εσωτερικούς χώρους. Είναι αποτελεσματικό σε μεγαλύτερους χώρους σε ξενοδοχεία, κρουαζιερόπλοια, χώρους ψυχαγωγίας, σπα, εστιατόρια, καταστήματα κ.λπ. χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών, ενώ δεν αφήνει υπολείμματα.

Καμαριέρες ρομπότ

Μπορεί να μην συγκρίνονται αρκετά με το “Rosie” του The Jetsons , αλλά τα σημερινά μέλη του ρομποτικού προσωπικού του ξενοδοχείου μπορούν τουλάχιστον να βοηθήσουν στις σημαντικές προσπάθειες που στοχεύουν στη μείωση της επαφής μεταξύ προσώπων εν μέσω της πανδημίας.
Η KT Corporation μόλις κυκλοφόρησε το ρομπότ ξενοδοχείου GiGA Genie δεύτερης γενιάς , με το όνομα “N Bot”, το οποίο αφορά την παράδοση μπουκαλιών νερού, φρέσκων πετσετών και άλλων ανέσεων στους επισκέπτες του Novotel Ambassador Dongdaemun Hotels & Residences της Σεούλ.
Τα ρομπότ σέρβις με τεχνητή νοημοσύνη διαθέτουν προηγμένη τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένης της χαρτογράφησης χώρου, της αυτόνομης οδηγικής ικανότητας και της αναγνώρισης φωνής.
 
Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS