Τάσεις θερινών κρατήσεων Covid-19 για ξενοδόχους

Τάσεις θερινών κρατήσεων Covid-19 για ξενοδόχους
Στην εποχή του Covid-19, οι γνωστές τάσεις δεν ισχύουν πλέον καθώς η πληρότητα και τα έσοδα του ξενοδοχείου μπορούν να αλλάξουν από εβδομάδα σε εβδομάδα
Κλειδώματα, κλείσιμο συνόρων και μειωμένα δρομολόγια αεροπορικών εταιρειών έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην απόφαση των ανθρώπων να ταξιδέψουν.
Αν και τα ταξίδια δεν επιστρέφουν ακόμη σε παγκόσμιο επίπεδο, η πληρότητα των ξενοδοχείων αυξάνεται μετά το κλείδωμα σε πολλές αγορές.
Καθώς περισσότερες χώρες αρχίζουν να ανοίγουν ξανά, πώς μοιάζει το ταξίδι; Ποιες είναι οι νέες προσδοκίες των φιλοξενούμενων που πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι για να ενσωματώσουν στις επιχειρηματικές τους στρατηγικές; Ποια είναι τα τελευταία δεδομένα και οι τάσεις κρατήσεων που μας λένε για την ανάκαμψη του κλάδου;
Τις απαντήσεις και τις τάσεις δίνει η Κάτι Μόρο, αντιπρόεδρος των συνεργασιών δεδομένων φιλοξενίας στο Amadeus.

1. Η πληρότητα θα αλλάζει συχνά

Στην εποχή του Covid-19, οι γνωστές τάσεις δεν ισχύουν πλέον καθώς η πληρότητα και τα έσοδα του ξενοδοχείου μπορούν να αλλάξουν από εβδομάδα σε εβδομάδα.
Η πτώση των ομαδικών, εταιρικών και διεθνών ταξιδιών σε συνδυασμό με την άνοδο των τοπικών αποδράσεων της τελευταίας στιγμής καθιστά επιτακτική ανάγκη για τους ξενοδόχους να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένα, προοπτικά δεδομένα για να κατανοήσουν πραγματικά την απόδοση της τοπικής αγοράς και να σχεδιάσουν την ανάκαμψη.

2. Το παράθυρο κράτησης συρρικνώνεται

Ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή που συμβαίνει στον ξενοδοχειακό κλάδο από το κλείδωμα είναι στο παράθυρο κράτησης.
Οι σημερινοί ταξιδιώτες περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή – από 0 έως 7 ημέρες πριν από τα ταξίδια τους – για να κάνουν κρατήσεις ξενοδοχείων. Αυτή η τελευταία τάση ασκεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση στον τομέα των εσόδων.
Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο Covid-19. Και έχει να κάνει με τοπικά δεδομένα όπως περιορισμούς, ποσοστά μόλυνσης, μέτρα κοινωνικής απόστασης και άλλους παράγοντες.

3. Χρησιμοποιήστε πολλά κανάλια κρατήσεων

Το παράθυρο κράτησης 0-7 ημερών μπορεί να καταστρέψει μια στρατηγική εσόδων εάν οι ξενοδόχοι δεν έχουν γρήγορη και αποτελεσματική απάντηση.
Υπάρχουν όμως αρκετοί τρόποι για να το μετριάσετε και ακόμη και να το μετατρέψετε σε ευκαιρία για αύξηση της ζήτησης.
Εναπόκειται στους ξενοδόχους να μεγιστοποιήσουν τα κανάλια κράτησης κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής τους στον κύκλο αγοράς των καταναλωτών.
Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να αυξήσετε το προσωπικό για να διαχειριστείτε υψηλότερους όγκους εισερχόμενων κλήσεων στο παράθυρο κράτησης 0-7 ημερών, καθώς οι άμεσες κρατήσεις που πραγματοποιούνται σε ακίνητα είναι ισχυρότερες σε αυτήν την περίοδο, αν και σχετίζονται με όλα τα παράθυρα κρατήσεων.
Προκειμένου να ενισχυθούν περαιτέρω οι κρατήσεις στο παράθυρο των 8-30 ημερών, οι ψηφιακές εκστρατείες μέσων μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικές στον επηρεασμό των κρατήσεων, καθώς και στην προώθηση προσφορών μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA).
Κατά τη σύγκριση των παραθύρων κράτησης τις επόμενες 90 ημέρες με την ίδια ώρα πέρυσι, ο υψηλότερος όγκος είναι στο παράθυρο 0-7 ημερών, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να εστιάσουν τις καμπάνιες τους σε περιόδους ανάγκης.

4. Προστατέψτε τις τιμές σας αλλά σκεφτείτε την πρόσθετη αξία

Με το παράθυρο κράτησης 0-7 ημερών που είναι πλέον δημοφιλές στην εποχή της πανδημίας, οι επαγγελματίες εσόδων θα πρέπει να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους στις τιμές.
Η πτώση τους με συνέπεια την κράτηση τελευταία στιγμή μπορεί να είναι επικίνδυνη. Να βλάψει μια φήμη μιας ιδιοκτησίας ή της επωνυμίας της αλυσίδας και να πάρει πολύ χρόνο για να ανακάμψει.
Αντ’ αυτού, μείνετε πιστοί στην πρόταση αξίας σας. Και προσθέστε κίνητρα αξίας όπως δωρεάν πάρκινγκ, check-out αργά ή ποτό καλωσορίσματος.

5. Προσεγγίστε το μάρκετινγκ Covid-19 σαν ένα νέο άνοιγμα ξενοδοχείου

Τα ξενοδοχεία εξυπηρετούν διαφορετικούς τύπους επισκεπτών, αλλά αυτή τη στιγμή είναι σημαντικό να εξετάσετε το ενδεχόμενο μάρκετινγκ σε νέους τύπους κοινού για να αποδώσετε έσοδα.
Αντιμετωπίστε τη στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ, όπως ένα νέο άνοιγμα του ξενοδοχείου.
Πρέπει να καταλάβετε τους τύπους των ατόμων που ταξιδεύουν τώρα. Είναι οικογένειες; Λάτρεις των εξωτερικών χώρων; Αναζητούν σπα και πολυτέλεια;
Μάθετε τι είναι σημαντικό για αυτούς και προσαρμόστε τη στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων γύρω από αυτό. Μπορεί να απαιτήσετε να αλλάξετε το ανταγωνιστικό σας σύνολο.
Αντί να επισημάνετε τις αίθουσες συνεδριάσεων σε εταιρικές ομάδες, ίσως θελήσετε να επισημάνετε ανέσεις όπως την πισίνα σας ή το βραβευμένο εστιατόριο με χειροποίητες μπίρες. Γίνετε δημιουργικοί για να καλύψετε τη ζήτηση.
Για να παραμείνετε σίγουροι κατά την ανάκαμψη της κρίσης, σκεφτείτε να επενδύσετε σε τεχνολογία που θα παρέχει περισσότερη σαφήνεια και θα επιτρέψει καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις στην αγορά σας.
Τα παράθυρα κράτησης και η απόδοση του καναλιού διαφέρουν σε όλες τις αγορές, ακόμα και τις εσωτερικές.
Το να έχετε συγκεκριμένα δεδομένα για την περιοχή σας μελλοντικά θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με το τι κάνει το ανταγωνιστικό σας σύνολο, καθώς και πού και πώς οι άνθρωποι κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS