Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Στα σκαριά από τη ΔΕΗ πρόγραμμα loyalty με προσφορές από τρίτους συνεργάτες

tags :
Στα σκαριά από τη ΔΕΗ πρόγραμμα loyalty με προσφορές από τρίτους συνεργάτες
Διαγωνισμός της ΔΕΗ για την ψηφιακή υποδομή ενός προγράμματος παροχής προνομίων στους πελάτες της από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
Πρόγραμμα επιβράβευσης, με προσφορές και προνόμια από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε στοχευμένες κατηγορίες πελατών της, σχεδιάζει να λανσάρει η ΔΕΗ.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προκήρυξε διαγωνισμό για την υλοποίηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής μέσω της οποίας θα συγκεντρώνονται οι προσφορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, και θα προβάλλονται σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών (π.χ. στους συνεπείς πελάτες στην εξόφληση των λογαριασμών τους), οι οποίες θα προκύπτουν από διάφορα κριτήρια ανάλυσης της βάσης δεδομένων της ΔΕΗ.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης δεν αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή πριν από τον επόμενο χειμώνα, με δεδομένο ότι η ανακήρυξη του αναδόχου θα γίνει με ηλεκτρονική δημοπρασία η οποία θα διεξαχθεί στις 21 Σεπτεμβρίου. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται 465.000 ευρώ πλην ΦΠΑ.
Η εταιρεία που θα αναλάβει το έργο θα δημιουργήσει μεταξύ άλλων μία προσωποποιημένη εφαρμογή προνομίων για τους πελάτες της ΔΕΗ, η οποία σε πρώτη φάση θα υποστηρίζεται από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ και το application που έχει αναπτυχθεί για smartphones (iOS, Android). Σε δεύτερο χρόνο, η εφαρμογή θα γίνει μέρος του e-bill των πελατών, καθώς και της logged-in περιοχής του mobile app της επιχείρησης.
Επίσης, ο ανάδοχος θα αναπτύξει μία πλατφόρμα για τους συνεργάτες της ΔΕΗ που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, στην οποία κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση θα μπορεί να διαχειρίζεται το περιεχόμενο προσφορών της, να έχει πρόσβαση σε συγκεντρωτικές αναφορές και να εκτελεί συγκεκριμένες διαδικασίες, κατά την εξαργύρωση.

Ανάπτυξη αλγορίθμου για την κατηγοριοποίηση

Παράλληλα, στην ηλεκτρονική υποδομή που θα αναπτυχθεί εντάσσεται μία πλατφόρμα διαχείρισης του προγράμματος, για την παρακολούθηση και εξαργύρωση των προσφορών και προνομίων. Η πλατφόρμα θα παρέχει ολοκληρωμένες δυνατότητες υλοποίησης και αποστολής καμπανιών στα «κανάλια» των κινητών συσκευών και των email των πελατών της ΔΕΗ.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει επίσης την ανάπτυξη του αλγόριθμου για τον επιμερισμό της πελατειακής βάσης της ΔΕΗ στις ομάδες-στόχους κάθε προωθητικής καμπάνιας. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην προκήρυξη, το έργο περιλαμβάνει «την τροφοδότηση από το μηχανογραφικό σύστημα πελατών με τα απαραίτητα δεδομένα και δημιουργία scoring αλγορίθμου (θα μπορεί να δεχτεί διάφορες παραμέτρους), για την κατηγοριοποίηση του πελατολογίου σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, την καταναλωτική συμπεριφορά και άλλα στοιχεία ανάλυσης της πελατειακής βάσης, που διαθέτει η ΔΕΗ».
Στην προκήρυξη περιλαμβάνεται η λειτουργία του προγράμματος επιβράβευσης και η τεχνική υποστήριξη της ψηφιακής υποδομής για ένα έτος από την ενεργοποίηση του λογισμικού. Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι 14 μήνες, με τη ΔΕΗ να διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης να επεκτείνει τη διάρκεια ισχύος της, μέχρι κάλυψης του +50% του συμβατικού τιμήματος.

Κώστας Δεληγιάννης
deligkos@worldenergynews.gr
πηγή: www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης