Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα αυξήσετε τα έσοδα του ξενοδοχείου

tags :
Πως θα αυξήσετε τα έσοδα του ξενοδοχείου
Τα ανέπαφα check-in έχουν γίνει ευρέως διαδεδομένα με τις αυξανόμενες απαιτήσεις για να αποφευχθεί η ουρά των ξενοδοχείων
Το Wishbox, μια κορυφαία πλατφόρμα εμπειριών επισκεπτών, κυκλοφόρησε μια εντελώς νέα δυνατότητα σχεδιασμένη για να αυξήσει την κερδοφορία του ξενοδοχείου, δημιουργώντας περισσότερα έσοδα για τα ξενοδοχεία χρησιμοποιώντας το online check-in.
Η εφαρμογή επιτρέπει στα ξενοδοχεία να προσθέσουν προσφορές αναβάθμισης δωματίου ως μέρος του ανέπαφου check-in τους, βάσει ζωντανής διαθεσιμότητας.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην παρουσίαση στους επισκέπτες με καθορισμένη τιμή για αναβάθμιση ή τους επιτρέπει να υποβάλουν προσφορά για αναβάθμιση δωματίου, αφήνοντάς το στο ξενοδοχείο να επιλέξει θα την εγκρίνει.
Τα ανέπαφα check-in έχουν γίνει ευρέως διαδεδομένα με τις αυξανόμενες απαιτήσεις για να αποφευχθεί η ουρά των ξενοδοχείων. Αλλά και στις προσπάθειες να προσφέρουν τα ξενοδοχεία στους επισκέπτες μια ασφαλή διαμονή.
Το διαδικτυακό check-in του Wishbox επιτρέπει στα ξενοδοχεία να συλλέγουν αυτόματα όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται από τους επισκέπτες εκ των προτέρων. Όπως σάρωση εγγράφων, ηλεκτρονικές υπογραφές, πληρωμές και άλλα.
Αυτό τους επιτρέπει επίσης να μειώσουν τις μη αυτόματες εργασίες στη ρεσεψιόν. Ή εναλλακτικά να προσφέρουν μια εντελώς ανέπαφη εμπειρία check-in.
Χρησιμοποιώντας τη νέα δυνατότητα, τα ξενοδοχεία μπορούν εύκολα να αντλήσουν όλες τις πληροφορίες δωματίου του ξενοδοχείου και τη διαθεσιμότητα από το σύστημα διαχείρισης ιδιοκτησίας τους, προκειμένου να παρουσιάσουν στους επισκέπτες προσφορές αναβάθμισης ως μέρος του διαδικτυακού check-in.
Οι επισκέπτες έχουν στη συνέχεια τη δυνατότητα να αγοράσουν και να πληρώσουν για την αναβάθμιση αμέσως. Να προσθέσουν την πληρωμή αναβάθμισης στον υπάρχοντα λογαριασμό του ξενοδοχείου τους ή να την παρακάμψουν.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης