Η εμφάνιση του COVID-19 επηρεάζει σημαντικά όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου, σημειώνει η διοίκηση αλλά τονίζει την υψηλή ρευστότητα που διαθέτει.
Ανήσυχη εμφανίζεται η διοίκηση της Autohellas λόγω της πανδημίας και δίνει έμφαση στη ρευστότητα αλλά και εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση.
Όπως αναφέρει στα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου η εμφάνιση του COVID-19 επηρεάζει σημαντικά όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου.
Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και τα ταξίδια έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση των τουριστικών αφίξεων και συνεπώς ο κλάδος των βραχυχρόνιων μισθώσεων, ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον τουρισμό, πλήττεται σημαντικά.
Επιπροσθέτως, το γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας που εντείνεται την τελευταία περίοδο επηρεάζει σημαντικά την ελληνική οικονομία και έχει ως συνέπεια την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης των μακροχρόνιων μισθώσεων.
Καθώς εξελίσσεται η υγειονομική και η οικονομική κρίση, έχουν γίνει πλέον σαφείς οι πολύπλευρες εκφάνσεις του προβλήματος.
Παρά τις προσπάθειες σε παγκόσμιο επίπεδο, το υγειονομικό σκέλος της κρίσης δεν πρόκειται να εξαλειφθεί σύντομα.
Απόρροια αυτού είναι το υψηλό κλίμα αβεβαιότητας για τους επόμενους μήνες και η χαμηλή διάθεση και τάση για επενδύσεις αλλά και εμπόριο.
Θετική προοπτική αποτελεί το γεγονός πως, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, λαμβάνονται ισχυρά αντίμετρα για την προστασία των επιχειρήσεων που ενδέχεται να αμβλύνουν το μέγεθος του προβλήματος κατά το φετινό έτος αλλά και να θέσουν και στέρεες βάσεις για την συνέχεια.
Κατά την περίοδο του lockdown ο κλάδος της λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και ανταλλακτικών ουσιαστικά ήταν ανενεργός αλλά έχει επανέλθει δυναμικά μετά το άνοιγμα της αγοράς.
H ισχυρή κεφαλαιακή δομή του Ομίλου και τα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα επιτρέπουν την απορρόφηση των κραδασμών και των επιπτώσεων από την κρίση, επιβεβαιώνοντας την σταθερή θέση του Ομίλου στην ελληνική αγορά.
Να σημειωθεί επίσης πως ο Όμιλος κάνει χρήση των κυβερνητικών μέτρων στήριξης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την πανδημία.
Ο τομέας της Μακροχρόνιας Μίσθωσης ξεκίνησε το 2020 με όλα τα αισιόδοξα μηνύματα για την ελληνική αγορά αλλά και τα αποτελέσματα που είχε το 2019 έχοντας πετύχει αύξηση των μεγεθών του.
Η πανδημία του covid-19 και η έλλειψη περίπου 2,5 μηνών πωλήσεων επιβράδυναν τους ρυθμούς.
Η στόχευση στον Ιδιώτη, ελεύθερο επαγγελματία και τα νέα ευέλικτα προγράμματα τόσο για Ι.Χ. όσο και για Φ.Ι.Χ. έδωσαν την δυνατότητα να παραμείνει θετικό το πρόσημο της ανάπτυξης και το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η εκμετάλλευση όλων των πόρων του Ομίλου σε καινούργια αλλά και σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ήταν αυτή που στην δύσκολη συγκυρία βοήθησε να εξατομικεύσει τις προτάσεις για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών του πελάτη μας.
Για το δεύτερο εξάμηνο η διοίκηση υπολογίζει ότι οι κλυδωνισμοί θα συνεχιστούν η προσπάθεια όμως θα είναι το τέλος του χρόνου να βρει την εταιρεία με θετικό αποτέλεσμα στον τομέα αυτό και πάλι.
O Τουρισμός δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα από την εξέλιξη της πανδημίας του covid-19 και ως εκ τούτου αυτό αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα του Rent a Car (RAC) του 1ου εξαμήνου.
Ουσιαστικά η επιβατική κίνηση ήταν μηδενική για όλο το 2ο τρίμηνο, χωρίς διεθνείς αφίξεις και την εσωτερική αγορά να βρίσκεται σε κατάσταση lockdown.
Σε αυτό το περιβάλλον, η προσπάθεια της Εταιρείας στο κομμάτι της βραχυχρόνιας ενοικίασης επικεντρώθηκε φέτος στην μείωση του κόστους λειτουργίας, και στην εκμετάλλευση στον μέγιστο βαθμό των ελάχιστων εισροών τουρισμού, αλλά και των αναγκών της εσωτερικής αγοράς.
Ο στόλος της βραχυχρόνιας ενοικίασης μειώθηκε σημαντικά καθώς η εταιρεία δεν ακολούθησε το προϋπολογισμένο πλάνο αγορών και ταυτόχρονα προχώρησε σε σημαντικές πωλήσεις στόλου.
Η πανδημία επηρέασε σημαντικά και την δραστηριότητα της Εμπορίας Αυτοκινήτων και Παροχής Υπηρεσιών μετά την Πώληση.
Αποτέλεσμα ήταν οι πωλήσεις να μειωθούν σημαντικά το πρώτο εξάμηνο.
Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης δημιουργεί νέα προοπτική στην αγορά.
Οι τρεις θυγατρικές της Εμπορίας αυτοκινήτων, με δεδομένη την τεχνογνωσία, το προϊοντικό πλάνο των κατασκευαστών που αντιπροσωπεύουν, τη δομή του δικτύου και την εμπειρία που διαθέτουν, σε συνδυασμό με τα κρατικά οικονομικά κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση αλλά και το γεγονός ότι έχουν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, είναι προετοιμασμένες να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την νέα αυτή πρόκληση.
Οι Λιανικές Πωλήσεις Καινούργιων και Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, οι Υπηρεσίες Μετά την Πώληση και οι Πωλήσεις Ανταλλακτικών, ανέκαμψαν σημαντικά μετά τη λήξη του lockdown.
Οι θυγατρικές εταιρείες της Εταιρείες στις χώρες του εξωτερικού συνεχίζουν επίσης να πλήττονται σημαντικά από την πανδημίας του covid-19.
Οι περιορισμοί ταξιδιών επέφεραν σημαντική επιβράδυνση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, η οποία έχει επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα σε όλες τις χώρες, με μεγαλύτερη επιβάρυνση στην Κροατία, όπου ο τουρισμός κινεί μεγάλο μέρος του στόλου της χώρας.
Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος εμφάνισε πωλήσεις 211,4 εκατ. ευρώ μειωμένες κατά 18,3% και καθαρά κέρδη 1 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 93,3%.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει στα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου η εμφάνιση του COVID-19 επηρεάζει σημαντικά όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου.
Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και τα ταξίδια έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση των τουριστικών αφίξεων και συνεπώς ο κλάδος των βραχυχρόνιων μισθώσεων, ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον τουρισμό, πλήττεται σημαντικά.
Επιπροσθέτως, το γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας που εντείνεται την τελευταία περίοδο επηρεάζει σημαντικά την ελληνική οικονομία και έχει ως συνέπεια την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης των μακροχρόνιων μισθώσεων.
Καθώς εξελίσσεται η υγειονομική και η οικονομική κρίση, έχουν γίνει πλέον σαφείς οι πολύπλευρες εκφάνσεις του προβλήματος.
Παρά τις προσπάθειες σε παγκόσμιο επίπεδο, το υγειονομικό σκέλος της κρίσης δεν πρόκειται να εξαλειφθεί σύντομα.
Απόρροια αυτού είναι το υψηλό κλίμα αβεβαιότητας για τους επόμενους μήνες και η χαμηλή διάθεση και τάση για επενδύσεις αλλά και εμπόριο.
Θετική προοπτική αποτελεί το γεγονός πως, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, λαμβάνονται ισχυρά αντίμετρα για την προστασία των επιχειρήσεων που ενδέχεται να αμβλύνουν το μέγεθος του προβλήματος κατά το φετινό έτος αλλά και να θέσουν και στέρεες βάσεις για την συνέχεια.
Κατά την περίοδο του lockdown ο κλάδος της λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και ανταλλακτικών ουσιαστικά ήταν ανενεργός αλλά έχει επανέλθει δυναμικά μετά το άνοιγμα της αγοράς.
H ισχυρή κεφαλαιακή δομή του Ομίλου και τα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα επιτρέπουν την απορρόφηση των κραδασμών και των επιπτώσεων από την κρίση, επιβεβαιώνοντας την σταθερή θέση του Ομίλου στην ελληνική αγορά.
Να σημειωθεί επίσης πως ο Όμιλος κάνει χρήση των κυβερνητικών μέτρων στήριξης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την πανδημία.
Ο τομέας της Μακροχρόνιας Μίσθωσης ξεκίνησε το 2020 με όλα τα αισιόδοξα μηνύματα για την ελληνική αγορά αλλά και τα αποτελέσματα που είχε το 2019 έχοντας πετύχει αύξηση των μεγεθών του.
Η πανδημία του covid-19 και η έλλειψη περίπου 2,5 μηνών πωλήσεων επιβράδυναν τους ρυθμούς.
Η στόχευση στον Ιδιώτη, ελεύθερο επαγγελματία και τα νέα ευέλικτα προγράμματα τόσο για Ι.Χ. όσο και για Φ.Ι.Χ. έδωσαν την δυνατότητα να παραμείνει θετικό το πρόσημο της ανάπτυξης και το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η εκμετάλλευση όλων των πόρων του Ομίλου σε καινούργια αλλά και σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ήταν αυτή που στην δύσκολη συγκυρία βοήθησε να εξατομικεύσει τις προτάσεις για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών του πελάτη μας.
Για το δεύτερο εξάμηνο η διοίκηση υπολογίζει ότι οι κλυδωνισμοί θα συνεχιστούν η προσπάθεια όμως θα είναι το τέλος του χρόνου να βρει την εταιρεία με θετικό αποτέλεσμα στον τομέα αυτό και πάλι.
O Τουρισμός δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα από την εξέλιξη της πανδημίας του covid-19 και ως εκ τούτου αυτό αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα του Rent a Car (RAC) του 1ου εξαμήνου.
Ουσιαστικά η επιβατική κίνηση ήταν μηδενική για όλο το 2ο τρίμηνο, χωρίς διεθνείς αφίξεις και την εσωτερική αγορά να βρίσκεται σε κατάσταση lockdown.
Σε αυτό το περιβάλλον, η προσπάθεια της Εταιρείας στο κομμάτι της βραχυχρόνιας ενοικίασης επικεντρώθηκε φέτος στην μείωση του κόστους λειτουργίας, και στην εκμετάλλευση στον μέγιστο βαθμό των ελάχιστων εισροών τουρισμού, αλλά και των αναγκών της εσωτερικής αγοράς.
Ο στόλος της βραχυχρόνιας ενοικίασης μειώθηκε σημαντικά καθώς η εταιρεία δεν ακολούθησε το προϋπολογισμένο πλάνο αγορών και ταυτόχρονα προχώρησε σε σημαντικές πωλήσεις στόλου.
Η πανδημία επηρέασε σημαντικά και την δραστηριότητα της Εμπορίας Αυτοκινήτων και Παροχής Υπηρεσιών μετά την Πώληση.
Αποτέλεσμα ήταν οι πωλήσεις να μειωθούν σημαντικά το πρώτο εξάμηνο.
Η είσοδος της ηλεκτροκίνησης δημιουργεί νέα προοπτική στην αγορά.
Οι τρεις θυγατρικές της Εμπορίας αυτοκινήτων, με δεδομένη την τεχνογνωσία, το προϊοντικό πλάνο των κατασκευαστών που αντιπροσωπεύουν, τη δομή του δικτύου και την εμπειρία που διαθέτουν, σε συνδυασμό με τα κρατικά οικονομικά κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση αλλά και το γεγονός ότι έχουν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, είναι προετοιμασμένες να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την νέα αυτή πρόκληση.
Οι Λιανικές Πωλήσεις Καινούργιων και Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, οι Υπηρεσίες Μετά την Πώληση και οι Πωλήσεις Ανταλλακτικών, ανέκαμψαν σημαντικά μετά τη λήξη του lockdown.
Οι θυγατρικές εταιρείες της Εταιρείες στις χώρες του εξωτερικού συνεχίζουν επίσης να πλήττονται σημαντικά από την πανδημίας του covid-19.
Οι περιορισμοί ταξιδιών επέφεραν σημαντική επιβράδυνση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, η οποία έχει επηρεάσει σημαντικά τα έσοδα σε όλες τις χώρες, με μεγαλύτερη επιβάρυνση στην Κροατία, όπου ο τουρισμός κινεί μεγάλο μέρος του στόλου της χώρας.
Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος εμφάνισε πωλήσεις 211,4 εκατ. ευρώ μειωμένες κατά 18,3% και καθαρά κέρδη 1 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 93,3%.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών