Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Google: Δείτε τις νέες τάσεις στα ταξίδια - Πώς οι ψηφιακές δεξιότητες στηρίζουν την ανάκαμψη του τουρισμού

tags :
Google: Δείτε τις νέες τάσεις στα ταξίδια - Πώς οι ψηφιακές δεξιότητες στηρίζουν την ανάκαμψη του τουρισμού
Το 31% σκοπεύουν να κανονίσουν ταξίδι αναψυχής όταν νιώσουν ασφαλείς
Σήμερα, 27 Σεπτεμβρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού και οι τάσεις στο Google Search δείχνουν πως ο κόσμος έχει ανάγκη να ταξιδέψει.
Το 31% σκοπεύουν να κανονίσουν ταξίδι αναψυχής όταν νιώσουν ασφαλείς. Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας που διεξήγαμε η Google μαζί με τη Boston Consulting Group.

Οι τρεις βασικές ερωτήσεις για ταξίδια

Οι τρεις βασικές ερωτήσεις που τέθηκαν στην Google παγκοσμίως αναφορικά με τα ταξίδια τον Ιούνιο, ήταν:
*    «Πότε μπορούμε να ταξιδέψουμε ξανά;».
*    «Πότε θα επαναφέρουν τα διεθνή ταξίδια».
*    «Πότε θα είναι και πάλι ασφαλές να ταξιδέψουμε;».
Τον Αύγουστο οι κορυφαίες ερωτήσεις εστιάζουν στο πότε και πού μπορούμε να ταξιδέψουμε «τώρα».
Μάλιστα το 45% των κορυφαίων 100 ερωτήσεων αναφορικά με τα ταξίδια εστίασαν στις επιπτώσεις του COVID-19. Και την επιθυμία να ταξιδέψουν το συντομότερο δυνατόν, με ασφαλή τρόπο.


Πότε και πώς θα ταξιδέψουν


Πότε και πώς οι καταναλωτές θα ταξιδεύουν και πάλι, διαφέρει από χώρα σε χώρα, όπως δείχνουν τα στοιχεία του πίνακα που ακολουθεί.

Πτήσεις και ασφάλεια

Η προθυμία για πτήσεις βραχυπρόθεσμα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την έκταση των μέτρων υγείας και ασφάλειας που ισχύουν.


Προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα ταξιδιού


Ο τουριστικός κλάδος στηρίζεται στα ιστορικά δεδομένα ώστε να κάνει σωστές προβλέψεις για τη μελλοντική ζήτηση.
Όμως στο υφιστάμενο, ιδιαίτερα ασταθές περιβάλλον, αυτό δεν είναι αρκετό. Για αυτό το λόγο η Google μοιράζεται πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στο GoogleSearch. Mε όρους όπως ‘διακοπές στην εξοχή ή ‘ενοικιάσεις αυτοκινήτων κοντά μου’, τις περιοχές στις οποίες αυξάνεται η χρήση του σε παγκόσμιο επίπεδο και τις ανάλογες ερωτήσεις που καταθέτονται.
Οι πληροφορίες και αναλύσεις μας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο Thinkwith Google, μπορούν να βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να εντοπίσουν τις νέες τάσεις των καταναλωτικών συνηθειών.
Για παράδειγμα, όσο ο κόσμος κάνει αναζήτηση στο Search για εγχώριο τουρισμό σε ανοιχτούς χώρους, οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να «απαντούν» με διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν φυσικούς προορισμούς. Kαι να ετοιμαστούν για μια επερχόμενη αύξηση των κρατήσεων.

Συνεργασία με Υπουργεία Τουρισμού, επαγγελματίες του κλάδου, και ταξιδιωτικές εταιρείες

Συνεργαζόμαστε με Υπουργεία Τουρισμού, επιχειρήσεις, και ειδικούς σε όλη την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική για να προωθήσουμε τις ψηφιακές τεχνογνωσίες στο τουριστικό κλάδο.
Ενδεικτικά, συνεργαστήκαμε με το UN World Tourism Organization (UNWTO), για την εκπαίδευση τουριστικών θεσμών και επιχειρηματιών σε μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία ώστε να είναι σε επαφή με τους ταξιδιώτες στο σπίτι τους και την προσέλκυση νέων επισκεπτών όπου είναι δυνατόν.
Επίσης, το πρώτο UN & Google Tourism Acceleration Program που θα λάβει χώρα διαδικτυακά αυτή τη Τετάρτη (23 Σεπτεμβρίου), σχεδιάστηκε για τους Υπουργούς Τουρισμού των κρατών-μελών του ΟΗΕ, κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, θεσμούς και τουριστικούς οργανισμούς.
Θα εστιάσει σε πληροφορίες αναφορικά με τα ταξίδια και το τουρισμό από την Νότια Αφρική, την Κένυα, και τη Νιγηρία, με τους συμμετέχοντες να αποκτούν μια καλύτερη κατανόηση των αλλαγών στη συμπεριφορά ώστε να προσαρμόσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους προς κάλυψη των νέων αναγκών.
Σε συνέχεια της στήριξης προς την εύρεση καινοτόμων λύσεων, η Google for StartupSpain θεσμοθετεί το Growth Academy for Travel Tech Startups.
Τα έντεκα startups που δραστηριοποιούνται στο τουρισμό και θα επιλεγούν, θα συνεργαστούν με την Google για τη δημιουργία ειδικών στρατηγικών. Mε στόχο την απόκτηση νέων πελατών και συνεργασιών και, συνεπακόλουθα, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.
Συνεργαστήκαμε επίσης με την Atout France, τη Γαλλική ένωση τουριστικής ανάπτυξης. Με στόχο την ανταλλαγή πληροφοριών με τα μέλη της στοιχεία αναφορικά με τις τάσεις των καταναλωτών και την ζήτηση.
Ταυτόχρονα συνδιοργανώσαμε ψηφιακά webinars για πάνω από 600 Γαλλικές τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, με στόχο την ανάκαμψη του κλάδου.

Η συνεργασία με Ελλάδα

Στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, δημιουργήσαμε το #greecefromhome.
Ένα νέο πρόγραμμα εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων από το σπίτι, το οποίο αποτελεί συνέχεια του Grow Greek Tourism Online.
Το πρόγραμμα αυτό, βοήθησε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα της χώρα. Παράλληλα ενίσχυσε επιχειρηματίες του τουρισμού με ψηφιακές δεξιότητες.
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, εκπαιδεύσαμε περισσότερους από 6.000 επιχειρηματίες του τουρισμού από όλη την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα αυτό συμβάλλει στην προσπάθεια μας να στηρίξουμε τον τουριστικό κλάδο κάθε περιοχής, μέσα από ψηφιακά εργαλεία, πρόσβαση σε εκπαιδευτικά προγράμματα και ψηφιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Παρότι η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού αποτελεί σημείο αναφοράς μιας ιδιαίτερα δύσκολης περιόδου για τον τουρισμό, είναι επίσης μια ευκαιρία για να προετοιμαστούμε και να ανακαλύψουμε νέους τρόπους επαφής με τους εν-δυνάμει ταξιδιώτες.
Παραμένουμε αισιόδοξοι για το μέλλον του τουριστικού κλάδου και για το ρόλο που θα παίξει η τεχνολογία στο να βοηθήσει τον κλάδο στην πορεία προς μια βιώσιμη ανάκαμψη.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης