Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: Τα τηλεοπτικά δίκτυα προσδοκούν πακτωλό διαφημίσεων από τυχόν εκλογικό θρίλερ

tags :
ΗΠΑ: Τα τηλεοπτικά δίκτυα προσδοκούν πακτωλό διαφημίσεων από τυχόν εκλογικό θρίλερ
Οι διαφημιζόμενοι σκοπεύουν να εκμεταλλευθούν ένα αμφίρροπο εκλογικό αποτέλεσμα και την αυξημένη τηλεθέαση
Τα τηλεοπτικά δίκτυα ειδήσεων θα επωφεληθούν από μία αμφίρροπη εκλογική μάχη στις ΗΠΑ που θα εξελιχθεί σε θρίλερ τη βραδιά που θα ανοίξουν οι κάλπες.
Με λίγα αθλητικά γεγονότα να διεξάγονται σπάνια και το κοινό να είναι αιχμαλωτισμένο στο σπίτι του λόγω της πανδημίας, η αμφίρροπη αλλά και σκληρή εκλογική κούρσα στις ΗΠΑ μπορεί να διεγείρει το έντονο ενδιαφέρον μεγάλων διαφημιζομένων, όπως οι εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, οι εταιρείες τεχνολογίας, οι εταιρείες λιανεμπορίου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Τουλάχιστον δύο δίκτυα, το Fox News, της Fox Corp και το NBC της Comcast Corp, αναμένουν ήδη υψηλή ζήτηση για διαφημιστικό χρόνο για την εβδομάδα μετά το βράδυ των εκλογών στις 3 Νοεμβρίου. Η Fox News προσφέρει επίσης στους μεγάλους χορηγούς των προγραμμάτων της την επιλογή να επεκτείνουν τα διαφημιστικά «πακέτα» που έχουν αγοράσει εάν τα εκλογικά αποτελέσματα είναι αμφίρροπα.

Εκλογικό αποτέλεσμα

Το οριστικό αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ είναι πιθανόν να καθυστερήσει μετά το κλείσιμο της κάλπης λόγω της αύξησης όσων θα κάνουν χρήση της επιστολικής ψήφου και των αναμενόμενων προσφυγών στη δικαιοσύνη και από τις δύο πλευρές για την εγκυρότητα της διαδικασίας.
Ο Jeff Collins, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος στο Fox News, δήλωσε ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2016 τόσο στη μέση τιμή μονάδας του διαφημιστικού χρόνου όσο και στο μέγεθος της συμφωνίας κατά την κάλυψη της εκλογικής βραδιάς.
Το σποτ των 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια των προεδρικών debates για το 2016 κόστιζε έως και 220.000 δολ., σύμφωνα με την Standard Media Index.
Φέτος, το ABC χρεώνει έως και 375.000 δολ. το κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, σύμφωνα με μια πηγή που είναι εξοικειωμένη με το δίκτυο.
«Με την κάλυψη της προεκλογικής διαδικασίας, οι διαφημιζόμενοι θα προσεγγίσουν διαφορετικά στρώματα τηλεοπτικού κοινού, που ενδιαφέρονται για την πολιτική, δήλωσε η Catherine Warburton, διευθύντρια στο διαφημιστικό πρακτορείο 360i, προσθέτοντας ότι οι εκλογές έχουν προσελκύσει νέους διαφημιζόμενους οι οποίοι προηγουμένως δεν ενδιαφέρονταν για προωθητικές ενέργειες κατά τη διάρκεια αυτή της περιόδου.

Θεαματικότητες

Οι ειδήσεις έχουν ήδη καταγράψει άνοδο της θεαματικότητας φέτος, με το NBC, το CBS (που ανήκει στη ViacomCBS Inc) και το ABC (της Disney) να πραγματοποιούν ρεκόρ τηλεθέασης, προσελκύοντας ακόμη και κοινό που ενδιαφέρεται μόνο για αθλητικό θέαμα.
Τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, το Fox News ήταν το δίκτυο με την υψηλότερη τηλεθέαση στη ζώνη prime-time, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Τα δίκτυα NBC, MSNBC, ABC, CBS και Fox News δεν είχαν να διαθέσουν άλλο διαφημιστικό χρόνο στο πρώτο dεbate.
Εκτιμάται ότι 73,1 εκατομμύρια θεατές συντονίστηκαν, κάτω από το ρεκόρ των 84 εκατομμυρίων πριν από τέσσερα χρόνια - μια μείωση που μπορεί να αντικατοπτρίζει τις μεταβαλλόμενες συνήθειες τηλεθέασης και μια αύξηση στον αριθμό των ατόμων που βλέπουν τηλεοπτικό περιεχόμενο αποκλειστικά στο διαδίκτυο.
Το NBC, το MSNBC και το Fox News έχουν «κλείσει» τα διαφημιστικά τους πακέτα για το βράδυ των εκλογών και για τα υπόλοιπα debate.
Χάρη στο ενδιαφέρον των θεατών για την πολιτική και τις ειδήσεις, τα έσοδα από διαφημίσεις από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο αυξήθηκαν κατά 68% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους για το CNN και 46% για το Fox News, σύμφωνα με το Standard Media Index.
Η Kagan, ο «βραχίονας» της S&P Global Market Intelligence για τα Media, προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα στο Fox News θα αυξηθούν σε ετήσια βάση κατά 8,2% σε σχέση με το 2019 και ενώ για το CNN η αντίστοιχη επίδοση θα είναι το 5,2%.
«Αναμένω ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη ζήτηση για διαφημίσεις όσον αφορά την τηλεοπτική κάλυψη των εκλογών, αλλά και αργότερα, και ότι οι διαφημιζόμενοι θα θελήσουν να εκμεταλλευθούν τη μεγάλη τηλεθέαση των πολιτικών γεγονότων», δήλωσε ο Gregory Aston, επικεφαλής ερευνητής στην εταιρεία συμβούλων Kantar.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης