Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Το 98% των πτήσεων Σεπτεμβρίου της Ryanair έφτασαν στην ώρα τους

tags :
Το 98% των πτήσεων Σεπτεμβρίου της Ryanair έφτασαν στην ώρα τους
Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας πελάτη «Rate My Flight» του Σεπτεμβρίου
Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών του Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε σήμερα η Ryanair. Αυτά, δείχνουν ότι το 98% των πτήσεων του Σεπτεμβρίου έφτασαν στην ώρα τους.
Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες εμπειρίας πελάτη «Rate My Flight» του Σεπτεμβρίου, οι οποίες δείχνουν ότι:
*    Το 91% των σχεδόν 57.000 ερωτηθέντων βαθμολόγησαν την πτήση τους «Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή».

Υψηλή βαθμολογία

*    Για τη φιλικότητα του πληρώματος (94%).
*    Υπηρεσία επί του σκάφους (92%).
*    Επιβίβαση (89%).
*    Ποικιλία φαγητών και ποτών (85%).

“Η Ryanair Group Airlines μετέφερε 5,1 εκατομμύρια πελάτες το Σεπτέμβριο, με πάνω από το 98% των πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, δήλωσε η Ντάρα Μπράντι της Ryanair.
Χαιρετίζουμε αυτά τα σχόλια, τα οποία μας ενθαρρύνουν να βελτιώνουμε συνεχώς την εξυπηρέτηση πελατών μας. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια αυτών των εποχών του Covid, όταν αξιολογούμε τακτικά την αποτελεσματικότητα των νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας και καθώς συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με τους ανθρώπους μας για να διασφαλίσουμε την τήρηση των οδηγιών μας”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης