Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι συνιστά η Expedia, για την αλληλεπίδραση με τους ταξιδιώτες

tags :
Τι συνιστά η Expedia, για την αλληλεπίδραση με τους ταξιδιώτες
Οι πλειοψηφία των ταξιδιωτών θέλει να βεβαιωθεί ότι είναι ασφαλές να ταξιδέψουν
“Οι 9 στους 10 που ψάχνουν για ταξίδια θέλουν να δουν σχετικές πληροφορίες για την υγεία και την υγιεινή πριν από την κράτηση. Και να διαβεβαιωθούν ότι είναι ασφαλές για αυτούς να ταξιδέψουν”.
Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων η Μόνια Μάντσετ, αντιπρόεδρος και υπεύθυνη και επικοινωνιών στο Expedia Group Media Solutions, μιλώντας στο SkiftX.
“Με την πενιχρή ζήτηση και την έντονη ταξιδιωτική πρόθεση, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι επωνυμίες μπορούν να συνδεθούν με τους ταξιδιώτες. Για να καλύψουν αυτήν τη ζήτηση”, επεσήμανε.
Τον Ιούλιο, αυτή η ανεπιτήδευτη ζήτηση, εξελίχθηκε. Με περισσότερους να αγοράζουν ενεργά ή κάνουν κράτηση ταξιδιού στους ιστότοπους μας.
Πια έμπαιναν λιγότεροι για να ακυρώσουν, να αλλάξουν ή να ελέγξουν την κατάσταση του ταξιδιού.
Παρόλο που ο αριθμός των επισκεπτών που ψωνίζουν ενεργά ή κάνουν κράτηση για ταξίδια στις μάρκες του Ομίλου Expedia συνεχίζει να αυξάνεται, οι ταξιδιώτες πρέπει επίσης να καθησυχαστούν.
Καθιστώντας την κρίσιμη στιγμή για τη βιομηχανία μας να ξαναχτίσει εμπιστοσύνη μαζί τους”.

Οι ταξιδιώτες απαιτούν περισσότερες πληροφορίες

Όπως υπογράμμισε “οι σημερινοί ταξιδιώτες απαιτούν περισσότερες πληροφορίες πριν κάνουν κράτηση, με μεγαλύτερη έμφαση τώρα στην καθαριότητα και σε άλλα πρωτόκολλα υγιεινής, καθώς και στην αυξημένη ευελιξία.

Ταξίδια αναψυχής στο μέλλον

“Η έρευνα μας δείχνει ότι το 62% των ταξιδιωτών με προγραμματισμένα ταξίδια αναψυχής μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους ταξιδεύουν με αυτοκίνητο και τα δύο τρίτα ταξιδεύουν κάτω από 1.000 μίλια, δήλωσε η Μόνια Μάντσετ.
Και για τα μελλοντικά ταξίδια αναψυχής, οι ταξιδιώτες είναι πιο άνετοι όταν μένουν σε ενοικιάσεις διακοπών.
Και η πιθανότητα ενοικίασης αυτοκινήτου είναι τρεις φορές υψηλότερη από τα επίπεδα πριν από το COVID-19”.

Τα πιο σημαντικά μηνύματα

Η επικεφαλής μάρκετινγκ και επικοινωνίας αποκάλυψε και τα πεδία των μηνυμάτων που οι επισκέπτες αναζητούν έμπνευση για να σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι τους.
*    Ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με μέτρα ασφαλείας (87%).
*    Ανοιχτές επιχειρήσεις και αξιοθέατα (73%).
*    Δραστηριότητες εκτός δρόμου που επιτρέπουν στους επισκέπτες να αποφεύγουν τα μεγάλα πλήθη (60%).
*    Ειδικές προσφορές (70%) για μελλοντικά ταξίδια.

Θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας των ομάδων μάρκετινγκ

“Η πανδημία μας ωθεί να είμαστε πιο ευέλικτοι και ευέλικτοι από ποτέ, για να προσαρμοστούμε στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον και στις ανάγκες των καταναλωτών, επισημαίνει η Μόνια Μάντσετ.
Πολλά παραδοσιακά σημεία αναφοράς και στρατηγικές μάρκετινγκ – από μετρήσεις αφοσίωσης έως διακαναλική προσέγγιση στο περιεχόμενο – ενδέχεται να μην λειτουργούν στο σημερινό κλίμα και οι ομάδες προσαρμόζονται συνεχώς.
Όπως έχω δει με την ομάδα Media Solutions, χρειάζεται μια μοναδική κουλτούρα για να είσαι ευέλικτος. Τόσο σε καλές όσο και σε δύσκολες στιγμές, διατηρώντας παράλληλα μια συνεχή εστίαση στους συνεργάτες και τους πελάτες σου”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης