Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Skyscanner και Expedia, αποκαλύπτουν τι αναζητούν οι ταξιδιώτες

tags :
Skyscanner και Expedia, αποκαλύπτουν τι αναζητούν οι ταξιδιώτες
Η Expedia βλέπει κρατήσεις σε δύο άκρα, ενώ το Skyscanner βλέπει μια αλλαγή μεταξύ των προτιμήσεων των χρηστών
Οι ταξιδιώτες πριν από την κράτηση, “παλεύουν” για την κατανόηση της ασφάλειας και της κατάστασης των προορισμών, των πρωτοκόλλων υγιεινής αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων και με την ευελιξία ακυρώσεων και των επιστροφών.
Για τις διαδικτυακές πλατφόρμες για ταξίδια η ανάγκη παροχής αυτού του είδους χρήσιμων πληροφοριών είναι προκλητική.
Αλλά και απαραίτητη για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να νιώσουν αρκετά σίγουροι για να κάνουν μια κράτηση.
Αυτό τόνισαν σε διαδικτυακό σεμινάριο της ATPCO οι διαχειριστές προϊόντων από Skyscanner και Expedia.

Η ανάγκη για διαφάνεια

«Αυτά δεν είναι πράγματα που οι πελάτες νοιάζονταν παλιά, λέει η Τζάνετ Σάο από το Expedia Group.
Και τώρα αντιμετωπίζουμε την πρόκληση του τρόπου με τον οποίο επικοινωνούμε με έναν πελάτη σε 56 χώρες ή 56 σημεία πώλησης.
Οι ταξιδιώτες αγαπούν τις απλοποιήσεις, αγαπούν την απλότητα των πληροφοριών».
Από το Skyscanner ο Φιλ Ντονάτι λέει ότι ως αγορά η εταιρεία στοχεύει τόσο στην παροχή πληροφοριών με σαφήνεια στους ταξιδιώτες όσο και στην παροχή βοήθειας σε συνεργάτες. Όπως τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία να ενσωματώσουν τη διαφάνεια στα προϊόντα τους.
Η Expedia βλέπει κρατήσεις σε δύο άκρα. Είτε λίγες μέρες πριν από την ημερομηνία ταξιδιού είτε πολύ νωρίτερα.
Το Skyscanner βλέπει μια αλλαγή μεταξύ των προτιμήσεων των χρηστών. Όπως η αύξηση 233% στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, από τον Μάιο έως τον Ιούνιο. Καθώς επίσης και άνοδο στα ταξίδια μικρών αποστάσεων, στην Ευρώπη.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης