Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι 3 πυλώνες του «σχεδίου Marshall» για τον Τουρισμό στην Ευρώπη

tags :
Οι 3 πυλώνες του «σχεδίου Marshall» για τον Τουρισμό στην Ευρώπη
Στις προτεραιότητες της ΕΕ για τον τουρισμό που συμφωνήθηκαν για τους επόμενους μήνες είναι η εγγύηση της ασφάλειας των τουριστών
Η ασφαλής εμπειρίας του τουρισμού, η προώθηση πιο πράσινων διακοπών και η μετάβαση προς τον τουρισμό βάσει καινοτομίας είναι οι τρεις πυλώνες δράσης που έθεσαν οι υπεύθυνοι για τα Τουριστικά χαρτοφυλάκια των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ).
Οι αξιωματούχοι Τουρισμού της ΕΕ προτείνουν τη δημιουργία ενός “νέου σχεδίου Marshall”.
Που θα αποτελείται από τους στόχους στο μεσοπρόθεσμο μέλλον αλλά και στο πλαίσιο της πανδημίας.

Η ασφάλεια των τουριστών

Στις προτεραιότητες της ΕΕ για τον τουρισμό που συμφωνήθηκαν για τους επόμενους μήνες είναι η εγγύηση της ασφάλειας των τουριστών.
Για την οποία τα κράτη μέλη πρέπει να έχουν μια συντονισμένη προσέγγιση για τους κινδύνους από το COVID-19, περιορίζοντας ταυτόχρονα και τα lockdown.
Για την ανακούφιση των επιπτώσεων μελλοντικών κρίσεων, προτάθηκε η ενίσχυση της συνεργασίας για τη δημιουργία νέων καινοτόμων και ευφυών τουριστικών υπηρεσιών της ΕΕ.
Δημιουργία ανθεκτικότητας και προσαρμογή στην μεταβαλλόμενη ζήτηση των καταναλωτών. Δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας.

Greenener Τουρισμός

Ένας από τους σημαντικότερους στόχους για τα επόμενα δέκα έως είκοσι χρόνια είναι η προσαρμογή της τουριστικής δραστηριότητας στην ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα. Προκειμένου να δημιουργηθούν πιο πράσινες διακοπές.
Με τη χρηματοδότηση της μετάβασης του τουρισμού προς τη βιωσιμότητα. Και την προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος, καθώς και τον πολλαπλασιασμό των δεσμεύσεων για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.

Καινοτομία και δεδομένα

Μια άλλη από τις προτεραιότητες που έχουν τεθεί μεσοπρόθεσμα είναι η παροχή δυνατοτήτων καινοτομίας, χρηματοοικονομικών μέσων και νομικών πλαισίων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), καθώς και διαχείριση οργανώσεων και μάρκετινγκ προορισμού.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης