Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Στην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσαν Media Relations και Influencers Marketing οι εκδόσεις Familium

tags :
Στην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσαν Media Relations και Influencers Marketing οι εκδόσεις Familium
Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT  Communication Strategies και τον εκδοτικό οίκο Familium σηματοδοτεί το λανσάρισμα της παρουσίας του εκδοτικού οίκου στην Ελλάδα
Στην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσε, για την Ελλάδα, ο εκδοτικός οίκος Familium την ανάπτυξη σχέσεων με τα ελληνικά ΜΜΕ και τους Έλληνες Influencers για την παρουσίαση στο κοινό των bestseller βιβλίων αφιερωμένα στη Γιαγιά και τον Παππού, τα οποία επιλέχθηκε να παρουσιάσει η γνώριμη για την αγάπη της στα παιδιά και την οικογένεια, Κάρμεν Ρουγγέρη.
Οι εκδόσεις «Γιαγιά, μίλα μας για σένα» και «Παππού, μίλα μας για σένα», με τις συνολικές τους πωλήσεις να ξεπερνούν τα  300,000 αντίτυπα, έχουν χαρακτηριστεί ως bestseller σε 7 χώρες της Ευρώπης και πλέον κυκλοφορούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT  Communication Strategies και τον εκδοτικό οίκο Familium σηματοδοτεί το λανσάρισμα της παρουσίας του εκδοτικού οίκου στην Ελλάδα μέσα από τις υπηρεσίες Media Relations και Influencers Marketing που παρέχονται από την CONCEPT. Μέρος αυτής της συνεργασίας αποτελεί η επιλογή ως Brand Ambassador της καταξιωμένης ηθοποιού, σκηνοθέτη και συγγραφέα Κάρμεν Ρουγγέρη.
Η είδηση αυτή εγκαινιάζει μία σειρά από ενέργειες που θα αναδείξουν στον μέγιστο βαθμό τον μοναδικό χαρακτήρα των δύο βιβλίων.

Familium

Τα βιβλία «Γιαγιά, μίλα μας για σένα» και «Παππού, μίλα μας για σένα» αποτελούν μία ιδέα που γεννήθηκε στην Τσεχία. Η συγγραφέας, Monika Koprivova, ενθουσιάστηκε όταν ξεκίνησε να μαθαίνει για την ιστορία της οικογένειάς της μέσα από τις αφηγήσεις του παππού της.
Τα βιβλία «Γιαγιά, μίλα μας για σένα» και «Παππού, μίλα μας για σένα» κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από τις εκδόσεις Familium το 2018 στην Τσεχία και έφτασαν γρήγορα να γίνουν bestsellers σε 7 χώρες της Ευρώπης, με τις συνολικές τους πωλήσεις να ξεπερνούν τα 300,000 αντίτυπα.

CONCEPT Communication Strategies

Το 2005 ιδρύθηκε η CONCEPT Communication Strategies με όραμα να αποκαταστήσει το ελληνικό μοντέλο του αποκεντρωμένου, μη ανθρωποκεντρικού και δίχως έμπνευση τρόπου προσέγγισης του κοινού, μέσα από την προσφορά μια ευρείας γκάμας συνεχώς αναβαθμιζόμενων υπηρεσιών.
Δεκατέσσερα  χρόνια αργότερα, το ενεργητικό της εταιρείας μετρά πλήθος συνεργασιών-πολλές από αυτές μακροχρόνιες-με επιχειρήσεις ετερόκλητων ενδιαφερόντων και με ευρέως αναγνωρίσιμα brands.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης