Ισχυρή παρουσία του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις

Ισχυρή παρουσία του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
της Εύας Οικονομάκη
Με αιχμή την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού 365 ημερών, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), προσαρμοζόμενος στις ειδικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η υγειονομική κρίση, συμμετέχει ενεργά στις διεθνώς καταξιωμένες τουριστικές εκθέσεις, οι οποίες φέτος, στην πλειονότητά τους, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού μεταφέρονται σε ψηφιακό περιβάλλον και λαμβάνουν χώρα ως virtual events.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ αξιοποιεί κάθε διαθέσιμο εργαλείο και κανάλι επικοινωνίας και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες διαδικτυακής προβολής, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού σε διεθνές επίπεδο.

Ο τουρισμός πολυτελείας στο επίκεντρο

Ήδη, ο Οργανισμός συμμετείχε για πρώτη φορά στη διεθνή τουριστική έκθεση Luxperience που απευθύνεται σε παρόχους τουρισμού πολυτελείας στην Αυστραλία και στη Βόρεια Αμερική, με σκοπό να διευρύνει η Ελλάδα το μερίδιό της στον luxury τουρισμό που αποτελούσε βασικό πυλώνα του φετινού προγράμματος του ΕΟΤ. Το «παρών» στην έκθεση έδωσαν 28 ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, με τον ΕΟΤ να καλύπτει εξ ολοκλήρου το κόστος της συμμετοχής των επιχειρήσεων, σε μια προσπάθεια εξοικείωσής τους με τις virtual εκθέσεις.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ με απόφαση του Γενικού Γραμματέα, Δημήτρη Φραγκάκη, καλύπτει φέτος το κόστος συμμετοχής 200 περίπου επιχειρήσεων που υπέβαλαν με ένα κλικ αίτηση συμμετοχής, μέσω ηλεκτρονικής φόρμας στην εταιρική ιστοσελίδα του Οργανισμού, στις virtual εκδοχές των δημοφιλών εκθέσεων World Trave Market (WΤΜ) του Λονδίνου, International Luxury Travel Market (ILTM) των Καννών και Incentives, Business, Travels & Meetings World (IBTM World) της Βαρκελώνης, διατηρώντας έτσι την επαφή του προορισμού με εγνωσμένης αξίας αγορές-πηγές εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα, όπως είναι συνολικά η Ευρώπη, και ειδικότερα η Μεγάλη Βρετανία, αλλά και η Αμερική.
Ο ΕΟΤ θα συμμετέχει παράλληλα με τις επιχειρήσεις ως κύριος εκθέτης στις εκδηλώσεις, συμμετέχοντας σε workshops, διαδικτυακές συνεντεύξεις Τύπου και αξιοποιώντας έτι περαιτέρω τις δυνατότητες διαδικτυακής προβολής του προορισμού που προσφέρουν οι πλατφόρμες των εκθέσεων.

Το πρόγραμμα για το 2021

Στην κατεύθυνση περαιτέρω διείσδυσης της Ελλάδας ως προορισμού σε ευρωπαϊκές αγορές ο ΕΟΤ εμπλουτίζει το πρόγραμμα εκθέσεων στις οποίες θα δώσει το «παρών». Έτσι, στο Πρόγραμμα Συμμετοχής του ΕΟΤ σε Διεθνείς Εκθέσεις για το 2021, ο Οργανισμός εντάσσει 6 νέες διεθνείς εκθέσεις θεματικού τουρισμού, ενισχύοντας την παρουσία του και αλλάζοντας τον τρόπο προσέγγισης των τουριστικών αγορών, στο πλαίσιο του rebranding της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Μάλιστα, αποβλέποντας στην ενίσχυση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, ο ΕΟΤ θα δώσει έμφαση στην τόνωση του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας.
Συνολικά για το 2021, ο Οργανισμός προτίθεται να συμμετάσχει σε 38 τουριστικές εκθέσεις, προφανώς με τις αναγκαίες προσαρμογές παρουσίας, εφόσον χρειαστεί, λόγω COVID-19.

Οι νέες εκθέσεις

Δανία: Μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά της Δανίας φιλοδοξεί να αποκτήσει ο ελληνικός τουρισμός, με τον ΕΟΤ να συμμετέχει στην τουριστική έκθεση Quality Travel Fair στην Κοπεγχάγη στις 16-17 Ιανουαρίου. Πρόκειται για μια έκθεση πολυθεματικού χαρακτήρα που περιλαμβάνει την ανάδειξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Στη συγκεκριμένη διοργάνωση συμμετέχουν εθνικοί οργανισμοί τουρισμού και tour operators, με τους οποίους ο ΕΟΤ πραγματοποιεί πρόγραμμα συνδιαφήμισης στην αγορά της Δανίας, με την παρουσία του Οργανισμού στην Κοπεγχάγη να αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες σε μια αγορά με αυξητική τάση όσον αφορά τις εισπράξεις.

Εσθονία: Στόχος του ΕΟΤ είναι η συμμετοχή του στην έκθεση Tourest, που θα πραγματοποιηθεί στο Ταλλίν στις 12-14 Φεβρουαρίου 2021, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η διείσδυση του ελληνικού τουρισμού στην εσθονική αγορά, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην τέταρτη θέση των προτιμήσεων των Εσθονών μετά την Ισπανία, την Ιταλία και την Τουρκία.

Πολωνία: Τη διεθνή τουριστική έκθεση GLOBalnie, που θα πραγματοποιηθεί στον Μάρτιο στο Κατοβίτσε της Άνω Σιλεσίας, ενέταξε στο πρόγραμμα των εκθέσεών του ο ΕΟΤ. Πρόκειται για μια στρατηγικής σημασίας κίνηση, δεδομένου ότι η Κρακοβία και το Κατοβίτσε συνδέονται με την Ελλάδα με απευθείας πτήσεις.

Νορβηγία: Μια θέση στην έκθεση Reiselivsmessen, που θα πραγματοποιηθεί στο Όσλο στις 14-16 Μαΐου, έχει εξασφαλίσει για το 2021 ο ΕΟΤ, επιδιώκοντας την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και την ενίσχυση των δεσμών της Ελλάδας με τους τοπικούς tour operators.

Βρετανία: Επιδιώκοντας να ενισχυθεί το μερίδιο της Ελλάδας στον διεθνή συνεδριακό χάρτη, ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει στη θεματική έκθεση συνεδριακού τουρισμού του Λονδίνου, The meeting show, που θα διεξαχθεί στις 23-25 Ιουνίου.

Γαλλία: Παρών σε μία από τις κορυφαίες εκθέσεις ναυτικού τουρισμού παγκοσμίως, το ναυτικό σαλόνι Le Grand Pavois, στο Λα Ροσέλ, θα είναι το 2021 ο ΕΟΤ. Η συμμετοχή του Οργανισμού σε αυτή τη διοργάνωση θεματικού τουρισμού αναμένεται να αποτελέσει μια ευκαιρία προβολής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει στο «οπλοστάσιό» της η Ελλάδα ως προορισμός θαλάσσιου τουρισμού, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στις ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην κλάδο της ναυσιπλοΐας να προβάλουν σε διεθνές επίπεδο το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν τους. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο, με την Ελλάδα να είναι η τιμώμενη χώρα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS