Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ACS: Αύξηση αποστολών 20% σε σχέση με το πρώτο lockdown - Τι γίνεται με τους χρόνους παράδοσης

ACS: Αύξηση αποστολών 20% σε σχέση με το πρώτο lockdown - Τι γίνεται με τους χρόνους παράδοσης
H αύξηση της ζήτησης για online αγορές οδήγησε σε αύξηση των αποστολών για παράδοση στην πόρτα του καταναλωτή
Σημαντική αύξηση των online ηλεκτρονικών αγορών καταγράφονται στο δεύτερο lock down, ενώ κάποιοι καταναλωτές κάνουν λόγο για μικρές καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων.
Πόσο ισχύει κάτι τέτοιο και πόσο οι εταιρείες ταχυμεταφορών, οι οποίες προχώρησαν σε επενδύσεις το προηγούμενο διάστημα, διασφαλίζουν το γεγονός ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλα προβλήματα στις παραδόσεις προϊόντων με δεδομένο ότι πλησιάζουν οι εορτές των Χριστουγέννων;
Ο Κώστας Μενεγάκης, Γενικός Διευθυντής της ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, απαντά σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο  να σημειωθούν αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους παράδοσης.
 
1. Έχει αυξηθεί και πόσο ο όγκος παραγγελιών στην παρούσα φάση;

Όπως και στο πρώτο lockdown, έτσι και στο δεύτερο, η  αύξηση της ζήτησης για online αγορές οδήγησε σε αύξηση των αποστολών για παράδοση στην πόρτα του καταναλωτή. Η μέση μηνιαία  αύξηση που καταγράφεται μέχρι στιγμής κατά το 2ο lockdown είναι περίπου 50% στο πλήθος των αποστολών, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει μεγαλύτερη αύξηση σε αυτό το lockdown κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο.  

2. Επειδή παρατηρούνται κάποιες μικρές καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων πόσο θα επιβαρυνθούν λόγω Black Friday και Χριστουγέννων;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που αφορούν, τόσο στον όγκο που καλούνται να εξυπηρετήσουν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, όσο και στη δυναμική που μπορεί να αντέξει η αγορά των ταχυμεταφορών με βάση τις υπάρχουσες υποδομές (ακόμα και μετά τις ενέργειες για ενίσχυση στις οποίες έχουν προχωρήσει οι εταιρείες του κλάδου σε προσωπικό, χώρους logistics, μεταφορικά μέσα κλπ).
Ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά και τις υποδομές και τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών καταστημάτων και των εταιρειών, καθώς και τον προορισμό, ο συνήθης χρόνος μπορεί να είναι από 2-5 ημέρες - που μπορεί να αυξηθεί και κατά 50-100% σε περιόδους που υπάρχουν peaks (π.χ. Black Friday,  Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ για τις εντός Ελλάδας αποστολές).
Από το εξωτερικό οι χρόνοι είναι συνήθως μεγαλύτεροι για τις αποστολές με standard service. Στο πρώτο lockdown, ως ACS είχαμε προσπαθήσει με πολύ extra δουλειά από όλη την εταιρεία, με υπερωρίες και εργασία τα Σαββατοκύριακα να βελτιώσουμε τους χρόνους παράδοσης, καθώς παρατηρούσαμε τη μεγάλη ζήτηση των υπηρεσιών μας, και θα δράσουμε ανάλογα και τώρα, εάν χρειαστεί. Ωστόσο, χρειάζεται να δείξουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας και απέναντι στους courier όλων των εταιρειών. Αναλογιστείτε και την ψυχολογία αυτών των ανθρώπων, οι οποίοι σε χειμωνιάτικες καιρικές συνθήκες, εν μέσω πανδημίας, θα προσπαθήσουν να εξυπηρετήσουν όλους μας.
Οι συνθήκες που ζούμε είναι πρωτόγνωρες και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει οποιοσδήποτε.

3. Με δεδομένο ότι έχουν γίνει επενδύσεις από την εταιρεία, διασφαλίζεται το γεγονός ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλα προβλήματα στις παραδόσεις των προϊόντων;

Kατά το πρώτο lockdown και όλη αυτή την περίοδο είχαμε προχωρήσει σε σημαντικές ενέργειες για την ενίσχυση της λειτουργίας της εταιρείας. Προχωρήσαμε σε επενδύσεις, τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό μας, όσο και στο στόλο των οχημάτων μας, στα καταστήματα, αλλά και στις κεντρικές υπηρεσίες, ώστε να ενισχύσουμε τις υπηρεσίες last mile delivery.
Από τις αρχές Νοεμβρίου θέσαμε σε λειτουργία τον νέο αυτόματο διαλογέα αποστολών, ο οποίος μας επιτρέπει τη διαχείριση του αυξημένου ημερήσιου αριθμού αποστολών.
Παράλληλα, δημιουργήσαμε και προσφέρουμε σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως την πρωτοποριακή mobile web υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", διευκολύνοντας τους παραλήπτες των αποστολών ACS να επιλέξουν νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας τους, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το κατάστημα εξυπηρέτησης, καθώς και τη δυνατότητα της ηλεκτρονική παραγγελίας / κλήσης διανομέα (“ACS e-shipping”), η οποία λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας μας, διευκολύνοντας τη συναλλαγή με τον πελάτη επίσης χωρίς τηλεφωνική αναμονή.
Τέλος, έχουμε προγραμματίσει και την ενίσχυση του δικτύου ACS Smart Points με νέα αυτόματα lockers, παρέχοντας στον πελάτη άλλη μια ευέλικτη επιλογή για την παραλαβή της αποστολής του. 
Όλες αυτές οι ενέργειες και οι επενδύσεις πραγματοποιήθηκαν προκειμένου, να διασφαλιστούν στο μεγαλύτερο μέρος τους οι παραδόσεις των αποστολών στα προβλεπόμενα, από την εταιρεία, χρονοδιαγράμματα.
Παρά τις συνεχείς προσπάθειες, μικρός αριθμός προορισμών, που εντοπίζονται κυρίως στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, δέχεται ιδιαίτερα μεγάλη πίεση παραδόσεων και συνεπώς ενδέχεται να σημειωθούν αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε και εντοπίζουμε καθημερινά τις περιοχές που χρήζουν υποστήριξης και λειτουργούμε επεμβατικά (με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και υποδομές) για την αποκατάσταση των χρόνων διαχείρισης των αποστολών στα συνήθη επίπεδα.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης