Εκτενή αναφορά στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα κάνει το περιοδικό Economist
Εκτενή αναφορά στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα κάνει το περιοδικό Economist.
Όπως αναφέρει το Economist «το δεύτερο lockdown της χώρας το Νοέμβριο (που αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 11 Ιανουαρίου) έχει κινητοποιήσει ένα απροσδόκητο άλμα σε έναν σημαντικό τομέα, αυτόν της τηλεκπαίδευσης».
Στο άρθρο γίνεται αναδρομή στις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και στο πρώτο κύμα της πανδημίας, όταν για πρώτη φορά η χώρα κλήθηκε να εφαρμόσει μαζικά τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης
Όπως αναφέρει ο Economist «σύμφωνα με νέο νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν πλέον να πραγματοποιούν όλα τα μαθήματα διαδικτυακά, από το Νηπιαγωγείο έως την προετοιμασία για το Πανεπιστήμιο.
Το Μάρτιο, όταν η εξάπλωση του κορωνοϊού οδήγησε στην αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων σε όλη τη χώρα, οι καθηγητές πχ μαθηματικών και θετικών επιστημών προχώρησαν απρόσκοπτα στη μεταφορά των μαθημάτων σε διαδικτυακή μορφή».
Στο άρθρο γίνεται αναφορά στη «σοβαρή» -όπως την χαρακτηρίζει- Υπουργό Παιδείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, Νίκη Κεραμέως, ενώ η βρετανική έκδοση συνομίλησε και με εκπαιδευτικούς που περιέγραψαν την εμπειρία τους από την τηλεκπαίδευση.
Η γνώμη των ελλήνων καθηγητών
Ένα πιλοτικό πρόγραμμα προσχολικής εκπαίδευσης για παιδιά τεσσάρων έως έξι ετών που ξεκίνησε το 2019 στη Λάρισα, στην κεντρική Ελλάδα, μπορεί πλέον να συνεχιστεί ψηφιακά με τη βοήθεια των γονέων, παρά το lockdown.
Η Στέλλα Μπούρα, η οποία το διευθύνει, λέει ότι οι μαθητές της απολαμβάνουν την εξ αποστάσεως μάθηση.
«Τα παιδιά αισθάνονται άνετα επειδή μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τον δάσκαλό τους ως συνήθως.
Συνεχίζουν να παρακολουθούν μαθήματα αγγλικών πρώιμης μάθησης, να παίζουν παιχνίδια και να μαθαίνουν τραγούδια».
Ανάλογη θετική εικόνα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπέμπεται σύμφωνα με τον Economist και από την περιοχή της Θράκης:
«Αισθανόμαστε πολύ εμψυχωμένοι», λέει η Ελένη Χατζή, αναπληρώτρια διευθύντρια σε μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετεί τη μουσουλμανική μειονότητα της Ελλάδας στη Θράκη, μια υποβαθμισμένη περιοχή κοντά στα σύνορα με την Τουρκία.
«Φέτος έχουμε αριθμό ρεκόρ από μαθητές οι οποίοι θα δώσουν Πανελλαδικές εξετάσεις, και οι οποίοι έχουν αποκτήσει πολλές νέες δεξιότητες χάρη στο ψηφιακό πρόγραμμα».
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει το Economist «το δεύτερο lockdown της χώρας το Νοέμβριο (που αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 11 Ιανουαρίου) έχει κινητοποιήσει ένα απροσδόκητο άλμα σε έναν σημαντικό τομέα, αυτόν της τηλεκπαίδευσης».
Στο άρθρο γίνεται αναδρομή στις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και στο πρώτο κύμα της πανδημίας, όταν για πρώτη φορά η χώρα κλήθηκε να εφαρμόσει μαζικά τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης
Όπως αναφέρει ο Economist «σύμφωνα με νέο νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν πλέον να πραγματοποιούν όλα τα μαθήματα διαδικτυακά, από το Νηπιαγωγείο έως την προετοιμασία για το Πανεπιστήμιο.
Το Μάρτιο, όταν η εξάπλωση του κορωνοϊού οδήγησε στην αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων σε όλη τη χώρα, οι καθηγητές πχ μαθηματικών και θετικών επιστημών προχώρησαν απρόσκοπτα στη μεταφορά των μαθημάτων σε διαδικτυακή μορφή».
Στο άρθρο γίνεται αναφορά στη «σοβαρή» -όπως την χαρακτηρίζει- Υπουργό Παιδείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, Νίκη Κεραμέως, ενώ η βρετανική έκδοση συνομίλησε και με εκπαιδευτικούς που περιέγραψαν την εμπειρία τους από την τηλεκπαίδευση.
Η γνώμη των ελλήνων καθηγητών
Ένα πιλοτικό πρόγραμμα προσχολικής εκπαίδευσης για παιδιά τεσσάρων έως έξι ετών που ξεκίνησε το 2019 στη Λάρισα, στην κεντρική Ελλάδα, μπορεί πλέον να συνεχιστεί ψηφιακά με τη βοήθεια των γονέων, παρά το lockdown.
Η Στέλλα Μπούρα, η οποία το διευθύνει, λέει ότι οι μαθητές της απολαμβάνουν την εξ αποστάσεως μάθηση.
«Τα παιδιά αισθάνονται άνετα επειδή μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τον δάσκαλό τους ως συνήθως.
Συνεχίζουν να παρακολουθούν μαθήματα αγγλικών πρώιμης μάθησης, να παίζουν παιχνίδια και να μαθαίνουν τραγούδια».
Ανάλογη θετική εικόνα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπέμπεται σύμφωνα με τον Economist και από την περιοχή της Θράκης:
«Αισθανόμαστε πολύ εμψυχωμένοι», λέει η Ελένη Χατζή, αναπληρώτρια διευθύντρια σε μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετεί τη μουσουλμανική μειονότητα της Ελλάδας στη Θράκη, μια υποβαθμισμένη περιοχή κοντά στα σύνορα με την Τουρκία.
«Φέτος έχουμε αριθμό ρεκόρ από μαθητές οι οποίοι θα δώσουν Πανελλαδικές εξετάσεις, και οι οποίοι έχουν αποκτήσει πολλές νέες δεξιότητες χάρη στο ψηφιακό πρόγραμμα».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών