Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Economist: Απροδόκητο το άλμα της Ελλάδας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ιδιαίτερα στην τηλεκπαίδευση

Economist: Απροδόκητο το άλμα της Ελλάδας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ιδιαίτερα στην τηλεκπαίδευση
Η αναστολή της διά ζώσης εκπαίδευσης έδωσε ώθηση να εκτιναχθεί στην Ελλάδα ο ψηφιακός μετασχηματισμός επισημαίνει σε άρθρο του ο Economist
Εκτενή αναφορά στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα κάνει το περιοδικό Economist, με αναδρομή στις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και στο πρώτο κύμα της πανδημίας, όταν για πρώτη φορά η χώρα κλήθηκε να εφαρμόσει μαζικά τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, μια αναφορά στη «σοβαρή» -όπως την χαρακτηρίζει- Υπουργό Παιδείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, Νίκη Κεραμέως, ενώ μεταφέρει και την εμπειρία εκπαιδευτικών με τους οποίους συνομίλησε .
Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Economist:
«Το δεύτερο lockdown της χώρας το Νοέμβριο (που αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 11 Ιανουαρίου) έχει κινητοποιήσει ένα απροσδόκητο άλμα στον σημαντικό τομέα της τηλεκπαίδευσης».
«Σύμφωνα με νέο νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν πλέον να πραγματοποιούν όλα τα μαθήματα διαδικτυακά, από το Νηπιαγωγείο έως την προετοιμασία για το Πανεπιστήμιο.

Η αναστολή της διά ζώσης εκπαίδευση

Το Μάρτιο, όταν η εξάπλωση του κορωνοϊού οδήγησε στην αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων σε όλη τη χώρα, οι καθηγητές πχ μαθηματικών και θετικών επιστημών προχώρησαν απρόσκοπτα στη μεταφορά των μαθημάτων σε διαδικτυακή μορφή».
Ένα πιλοτικό πρόγραμμα προσχολικής εκπαίδευσης για παιδιά τεσσάρων έως έξι ετών που ξεκίνησε το 2019 στη Λάρισα, στην κεντρική Ελλάδα, μπορεί πλέον να συνεχιστεί ψηφιακά με τη βοήθεια των γονέων, παρά το lockdown.
Η Στέλλα Μπούρα, η οποία το διευθύνει, λέει ότι οι μαθητές της απολαμβάνουν την εξ αποστάσεως μάθηση.
«Τα παιδιά αισθάνονται άνετα επειδή μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τον δάσκαλό τους ως συνήθως.
Συνεχίζουν να παρακολουθούν μαθήματα αγγλικών πρώιμης μάθησης, να παίζουν παιχνίδια και να μαθαίνουν τραγούδια."   
Ανάλογη θετική εικόνα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπέμπεται σύμφωνα με τον Economist και από την περιοχή της Θράκης:
"Αισθανόμαστε πολύ εμψυχωμένοι", λέει η Ελένη Χατζή, αναπληρώτρια διευθύντρια σε μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετεί τη μουσουλμανική μειονότητα της Ελλάδας στη Θράκη, μια υποβαθμισμένη περιοχή κοντά στα σύνορα με την Τουρκία.
"Φέτος έχουμε αριθμό ρεκόρ από μαθητές οι οποίοι θα δώσουν Πανελλαδικές εξετάσεις, και οι οποίοι έχουν αποκτήσει πολλές νέες δεξιότητες χάρη στο ψηφιακό πρόγραμμα".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης