Προγραμματισμός
Σε κοινή επιστολή της με ομάδες καταναλωτών και άλλες περιβαλλοντικές ενώσεις, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δήλωσε στις Βρυξέλλες ότι εάν τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι σε μια σειρά από ζητήματα, θα βοηθηθούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι ενεργειακές εταιρείες να προχωρήσουν στον προγραμματισμό των ενεργειών τους.
Κλιματική αλλαγή
«Η Κομισιόν πρέπει γρήγορα να αναλάβει δράση και να θέσει δεσμευτικούς στόχους για την αύξηση στις υποδομές φόρτισης στα κράτη - μέλη», δήλωσε ο πρόεδρος της ACEA Oliver Zipse, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας BMW.
«Διαφορετικά, ακόμη και οι τρέχοντες στόχοι μείωσης των εκπομπών αερίων ρύπων για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής τίθενται εν αμφιβόλω», σημείωσε.
Ζήτηση
Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων (EV) κέρδισαν πρόσφατα δυναμική καθώς εκείνες των αυτοκινήτων κινητήρα εσωτερικής καύσης μειώθηκαν κατά τη διάρκεια lockdowns στην κρίση του κορωνoϊού.
Η αυτοκινητοβιομηχανία προωθεί νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών αερίων ρύπων της ΕΕ και αρκετές κυβερνήσεις έχουν εισαγάγει επιδοτήσεις ως μέρος των προγραμμάτων τόνωσης της οικονομίας.
Κοινά πρότυπα
Ωστόσο, η διάθεση δημόσιων σταθμών φόρτισης – πλέον αυτών στο χώρο εργασίας και στο σπίτι - ήταν αργή ενώ υπάρχουν πολλά μοντέλα χρεώσεων και μέθοδοι πληρωμής.
Στην ΕΕ υπήρχαν 224.538 δημόσια σημεία φόρτισης το 2020.
Στην Επιτροπή ζητείται επίσης να δημιουργήσει κοινά πρότυπα καθώς και να δημιουργηθούν περίπου 1.000 σταθμοί υδρογόνου έως το 2029
Γερμανία
Η γερμανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου ένα σχέδιο νόμου με το στόχο για 1.000 σταθμούς γρήγορης φόρτισης σε αυτοκινητόδρομους έως το τέλος του 2023.
Αναμένει να δαπανήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ για την ολοκλήρωση του έργου, σημειώνεται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών