Τελευταία Νέα
Διεθνή

Νέα επιδείνωση στα αμερικανικά ομόλογα 1,60% το 10ετές - H Tesla έχει χάσει 300 δισ σε αξία σε ένα μήνα

Νέα επιδείνωση στα αμερικανικά ομόλογα 1,60% το 10ετές - H Tesla έχει χάσει 300 δισ σε αξία σε ένα μήνα
Τι συμβαίνει με την μετοχή της Tesla και σε διάστημα ενός μήνα έχει χάσει 300 δισεκ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία, σε ένα μήνα χάθηκε αξία πάνω από μια φορά το ΑΕΠ της Ελλάδος.
Σχετικά Άρθρα

Νέα επιδείνωση καταγράφεται στο αμερικανικό 10ετές ομόλογο με την απόδοση να έχει ανέλθει στο 1,60% και με την Goldman Sachs να εκτιμάει ότι θα φθάσει στο 1,90%.
Την ίδια στιγμή η αμερικανική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων η Tesla η οποία είχε κεφαλαιοποίηση σχεδόν 845 δισεκ. δολάρια έχει υποχωρήσει στα 560 δισεκ. δολάρια.
Οι ανησυχίες για τον πληθωρισμό επιδρούν αρνητικά
στα αμερικανικά ομόλογα, η υπερθέρμανση της οικονομίας είναι καλό νέο και ταυτόχρονα κακό νέο καθώς η FED θα πρέπει να παγώσει τα σχέδια της για περαιτέρω χαλάρωση και στήριξη.

Τι συμβαίνει στην Tesla;

Τι συμβαίνει με την μετοχή της Tesla και σε διάστημα ενός μήνα έχει χάσει 300 δισεκ. δολάρια
σε χρηματιστηριακή αξία, σε ένα μήνα χάθηκε αξία πάνω από μια φορά το ΑΕΠ της Ελλάδος.
Η μετοχή από τα 865 δολάρια έχει κατρακυλήσει στα 570 δολάρια και η συνολική κεφαλαιοποίηση από 845 δισεκ. δολάρια έχει υποχωρήσει στα 560 δισεκ. δολάρια;
Υπάρχουν εκτιμήσεις ότι θα μπορούσε η μετοχή να υποχωρήσει έως τα 450 δολάρια.
Η Τesla είναι αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία με ειδίκευση στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα, η αποτίμηση της οποίας ήταν στα 72 δολάρια στις 18 Μαρτίου 2020 για να εκτιναχθεί στα 852 δολάρια και να υποχωρήσει στα 580  δολάρια την τρέχουσα περίοδο.
Σε τελική ανάλυση, η Tesla κατάφερε τελικά να επιτύχει κέρδη για πρώτη φορά το 2020 στα 721 εκατομμύρια δολάρια.
Το 2019 έχασε περισσότερα από αυτά, είχε ζημίες -862 εκατομμύρια δολάρια.
Στην πραγματικότητα, η Tesla έχανε χρήματα όλα τα προηγούμενα χρόνια, από το 2006.

Η Tesla δεν έχει επιτύχει κέρδη από πωλήσεις αυτοκινήτων

Μάλιστα τα κέρδη του 2020 ήταν ιδιαίτερα.
Λόγω 1,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε πιστώσεις που κέρδισε η Tesla έναντι άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς δεν εκπλήρωσαν κυβερνητικά πρότυπα εκπομπών / καυσίμων.
Ουσιαστικά το κέρδος ήταν πιστώσεις άνθρακα.
Έτσι, η Tesla δεν έχει ακόμη πετύχει κέρδη από πωλήσεις αυτοκινήτων, αλλά πουλάει την έννοια του οικολογικού αποτυπώματος.
Το νέο Model S Plaid της Tesla θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής 0-60 μίλια σε κάτω από 2 δευτερόλεπτα στην ιστορία και να γίνει το πρώτο πλήρως αυτο-οδηγημένο αυτοκίνητο στον κόσμο ωστόσο η Tesla δεν έχει επιτύχει ακόμη κέρδη από πωλήσεις.
Η μετοχή της Tesla έχει απογειωθεί υψηλότερα και ταχύτερα σε σχέση με τους πυραύλους Space-X του διευθύνοντα συμβούλου και μετόχου με 20% της Tesla Elon Musk παρ΄ ότι είναι η λιγότερο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία της Αμερικής.
Τον Ιανουάριο του 2020 είχε αποτίμηση 86 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τα μέσα του 2020 είχε φθάσει στα 206 δισεκατομμύρια δολάρια είχε χρηματιστηριακή αξία στο τέλος του 2020 μεγαλύτερη από τις επόμενες εννέα (κερδοφόρες) αυτοκινητοβιομηχανίες μαζί.
Αυτό είναι λογικό!
Με ανώτατο όριο αγοράς τον Ιανουάριο του 2021 που έφτασε τα 880 δισεκατομμύρια δολάρια, η Tesla πλησιάζει το 1 τρισεκ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.

Άλλο τιμή μετοχής και άλλο αποτίμηση

Η Tesla είναι μια περίπτωση όπου οι επενδυτές είδαν την τιμή της μετοχής και όχι την αποτίμηση.
Η Wall Street είναι μηχανισμός αποτίμησης εταιριών ή casino;
Με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες τώρα να στοχεύουν σε μεγάλη αύξηση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έως το 2025, δεν ξέρουμε αν η Tesla θα γίνει ποτέ μια κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία, επειδή τα περιθώρια της υποχωρήσουν λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού.
Η Tesla μπορεί να μην μπορεί να πουλήσει ένα αυτοκίνητο με κέρδος, αλλά σίγουρα μπορεί να πουλήσει την έννοια του αυτοκινήτου ως προφήτης της αγοράς.
Tesla_122.png
Tesla.png

Τι συμβαίνει;

Μια από τις βασικές ανησυχίες είναι ότι η Tesla η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκίνητων κινδυνεύει να δεχθεί μεγάλη πίεση στις πηγές εσόδων της.
Μια νέα έκθεση της Morgan Stanley αναφέρει ότι το νέο Mustang-E της Ford μειώνει το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στις ΗΠΑ ήδη μειώθηκε κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες τον Φεβρουάριο.
Η Fiat Chrysler - τώρα μέρος του ομίλου Stellantis - ξόδεψε 362 εκατομμύρια δολάρια το 2021 αγοράζοντας ρυθμιστικές πιστώσεις για να αντισταθμίσει τις εκπομπές των αυτοκινήτων που πουλάει. Τα περισσότερα από αυτά τα χρήματα πήγαν στην Tesla, η οποία έχει πολλές πιστώσεις επειδή τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει δεν εκπέμπουν καθόλου άνθρακα.
Και λοιπόν Γιατί λοιπόν είναι τόσο σημαντικό;
Το 2020, η Tesla κέρδισε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια ήταν 100% έσοδα από ρυθμιστικές πιστώσεις, πωλώντας πιστώσεις που δεν χρειάζεται σε κατασκευαστές αυτοκινήτων που το χρειάζονται.
Ουσιαστικά η Tesla δεν κερδίζει από τα αυτοκίνητα που πουλάει αλλά τις ρυθμιστικές πιστώσεις.
Η νέα εξέλιξη είναι ότι ο όμιλος Stellantis σκοπεύει να μειώσει τις αγορές κανονιστικών πιστώσεων το 2021.
Αν μάλιστα και άλλες εταιρείες αυτοκινήτων ακολουθήσουν την στρατηγική της Stellantis και δεν αυξήσουν τις αγορές ρυθμιστικών πιστώσεων ή τις μειώσουν, τότε η Tesla θα δει να κορυφώνονται τα έσοδα της.
Ταυτόχρονα αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Hyundai, η Volkswagen και η GM αρχίζουν να πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σκεφτείτε αν οι άλλες εταιρείες αυτοκινήτων όχι μόνο δεν χρειάζεται να αγοράσουν ρυθμιστικές πιστώσεις, αλλά αρχίσουν να δημιουργούν δικές τους ρυθμιστικές πιστώσεις άπαξ και παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σκεφτείτε τι θα μπορούσε να συμβεί εάν αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίσουν να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, ασκώντας πίεση στην Tesla, η οποία θα υποχρεωθεί να μειώσει το ποσό των πιστώσεων που δημιουργεί λόγω των μηδενικών εκπομπών άνθρακα.
Το σενάριο αυτό μπορεί να μην αποδειχθεί καταστροφή για την Tesla, αλλά σίγουρα λειτουργεί ως αντικίνητρο για την μετοχή της Tesla που διαπραγματεύεται περισσότερα από 900 φορές τα κέρδη.

Πώληση 1,8 εκατ μετοχών από τον Ron Baron

Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Ron Baron πούλησε 1,8 εκατομμύρια μετοχές της Tesla, παρόλο που πιστεύει ότι η μετοχή θα αυξηθεί στα 2.000 δολάρια τα επόμενα 10 χρόνια.
Ο Baron είπε ότι πούλησε τις μετοχές της Tesla γιατί είχε αυξηθεί το ποσοστό έκθεσης.
Η Baron Capital κατείχε περισσότερες από 6,1 εκατομμύρια μετοχές της Tesla στις 28 Φεβρουαρίου 2021.
Η Baron Capital είναι μακροχρόνιος μέτοχος της Tesla και όπως αναφέρθηκε κάθε πώληση ήταν επώδυνη, προσθέτοντας ότι ο Ron Baron σε προσωπικό επίπεδο δεν έχει πουλήσει καμία από τις περισσότερες από 1,1 εκατομμύρια μετοχές της Tesla του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Baron Capital κατείχε 6,1 εκατομμύρια μετοχές της Tesla με μέσο κόστος 42,34 δολάρια ανά μετοχή.
Ο Baron είπε ότι σκοπεύει να διατηρήσει τις μετοχές του για «τουλάχιστον 10 χρόνια», λέγοντας ότι είπε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tesla Elon Musk ότι «θα είναι ο τελευταίος που θα φύγει».
«Νομίζω ότι σε 10 χρόνια ο στόχος μας είναι 2.000 δολάρια ανά μετοχή».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης