Τα ταξίδια εορτασμού φαίνεται πως θα αποτελέσουν παρελθόν ειδικά στη μετά covid-19 εποχή. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της GlobalData.
Συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες ηλικίας 16-24 και 25-34 ετών που κάλυπταν τους Gen Z και millennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές.
Δημοφιλή τα ταξίδια περιπέτειας
Μάλιστα προτιμούν τομείς όπως η περιπέτεια, ο αθλητισμός, η ευεξία, ο ιατρικός τουρισμός, η γαστρονομία και ο πολιτισμός.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτές οι γενιές θέλουν πιο αυθεντικές και μεταμορφωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες πριν από την πανδημία.
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισοι των πάρτυ» έχουν αλλάξει τις τουριστικές τους στρατηγικές. Ως εκ τούτου προσπαθούν να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά τον COVID-19.
Κορυφαίοι προορισμοί
Παραδείγματα σε αυτή την κατεύθυνση είναι το Άμστερνταμ, η Πράγα, τη Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που στοχεύουν στην προσαρμογή της τουριστικής τους εικόνας ενθαρρύνοντας έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά το COVID-19.
Τα ταξίδια εορτασμού φαίνεται πως θα αποτελέσουν παρελθόν ειδικά στη μετά covid-19 εποχή. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της GlobalData.
Συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες ηλικίας 16-24 και 25-34 ετών που κάλυπταν τους Gen Z και millennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές.
Δημοφιλή τα ταξίδια περιπέτειας
Μάλιστα προτιμούν τομείς όπως η περιπέτεια, ο αθλητισμός, η ευεξία, ο ιατρικός τουρισμός, η γαστρονομία και ο πολιτισμός.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτές οι γενιές θέλουν πιο αυθεντικές και μεταμορφωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες πριν από την πανδημία.
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισοι των πάρτυ» έχουν αλλάξει τις τουριστικές τους στρατηγικές. Ως εκ τούτου προσπαθούν να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά τον COVID-19.
Κορυφαίοι προορισμοί
Παραδείγματα σε αυτή την κατεύθυνση είναι το Άμστερνταμ, η Πράγα, τη Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που στοχεύουν στην προσαρμογή της τουριστικής τους εικόνας ενθαρρύνοντας έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά το COVID-19.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες ηλικίας 16-24 και 25-34 ετών που κάλυπταν τους Gen Z και millennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές.
Δημοφιλή τα ταξίδια περιπέτειας
Μάλιστα προτιμούν τομείς όπως η περιπέτεια, ο αθλητισμός, η ευεξία, ο ιατρικός τουρισμός, η γαστρονομία και ο πολιτισμός.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτές οι γενιές θέλουν πιο αυθεντικές και μεταμορφωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες πριν από την πανδημία.
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισοι των πάρτυ» έχουν αλλάξει τις τουριστικές τους στρατηγικές. Ως εκ τούτου προσπαθούν να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά τον COVID-19.
Κορυφαίοι προορισμοί
Παραδείγματα σε αυτή την κατεύθυνση είναι το Άμστερνταμ, η Πράγα, τη Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που στοχεύουν στην προσαρμογή της τουριστικής τους εικόνας ενθαρρύνοντας έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά το COVID-19.
Τα ταξίδια εορτασμού φαίνεται πως θα αποτελέσουν παρελθόν ειδικά στη μετά covid-19 εποχή. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα καταναλωτών της GlobalData.
Συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες ηλικίας 16-24 και 25-34 ετών που κάλυπταν τους Gen Z και millennials είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να κάνουν εναλλακτικές διακοπές.
Δημοφιλή τα ταξίδια περιπέτειας
Μάλιστα προτιμούν τομείς όπως η περιπέτεια, ο αθλητισμός, η ευεξία, ο ιατρικός τουρισμός, η γαστρονομία και ο πολιτισμός.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτές οι γενιές θέλουν πιο αυθεντικές και μεταμορφωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες πριν από την πανδημία.
Πολλοί προορισμοί που κάποτε ήταν γνωστοί ως «παράδεισοι των πάρτυ» έχουν αλλάξει τις τουριστικές τους στρατηγικές. Ως εκ τούτου προσπαθούν να προσελκύσουν πιο υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά τον COVID-19.
Κορυφαίοι προορισμοί
Παραδείγματα σε αυτή την κατεύθυνση είναι το Άμστερνταμ, η Πράγα, τη Μαγιόρκα και η Βαρκελώνη, που στοχεύουν στην προσαρμογή της τουριστικής τους εικόνας ενθαρρύνοντας έναν πιο βιώσιμο τουρισμό μετά το COVID-19.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών