Οι περισσότεροι καταναλωτές είναι απογοητευμένοι με τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Αυτό προκύπτει σύμφωνα με μελέτη της Redpoint Global, που διεξήγαγε η Dynata σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, το 67% των τουριστών αντιπαθεί να λαμβάνει προσφορές όταν δεν έχει σχέδια να ταξιδέψει.
Μόνο το 24% πιστεύει ότι οι εταιρείες παρέχουν σταθερά μηνύματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι.
Ταυτόχρονα, το 73% πιστεύει ότι χρειάζονται εξατομικευμένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο για να αισθάνονται ασφαλείς και άνετα.
Και το 69% πιστεύουν ότι θα συνεχίσουν να απαιτούν μια απρόσκοπτη εξατομίκευση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι, πολύ μετά το τέλος της πανδημίας.
Το 60% των ερωτηθέντων δεν προγραμματίζει ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.
Πόσο θα ταξιδέψουν οι εμβολιασμένοι
* Το 46% των εμβολιασμένων σκοπεύουν να ταξιδέψουν τουλάχιστον μία φορά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
* Το 79% θα ταξιδέψουν τελικά περισσότερο ή το ίδιο όπως πριν την πανδημία.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Τι αναζητούν οι καταναλωτές από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία
Το 60% των ερωτηθέντων δεν προγραμματίζει ταξίδια αυτό το καλοκαίρι
Σχόλια αναγνωστών