Στη Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας με καινοτόμα προγράμματα και υπηρεσίες Υγείας
Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την εμφάνιση του Covid-19 και της πανδημίας που συγκλόνισε την υφήλιο, ο κόσμος κυριολεκτικά αναγκάστηκε να αλλάξει συνήθειες και τρόπο ζωής.
Η νέα πραγματικότητα οδήγησε σε σχεδόν ολοκληρωτικό ανασχεδιασμό του τρόπου διαβίωσης, η μεταβολή αυτή οδηγεί σε νέες τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών που επηρεάζουν όλο το φάσμα της οικονομίας. Ο σκεπτικισμός επικρατεί στο τρόπο επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών, οι πελάτες γίνονται πιο επιλεκτικοί ως προς τις επιλογές τους, η ποιότητα του προϊόντος και των παρεχόμενων υπηρεσιών παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στις επιλογές αυτές, ενώ οι ανταγωνιστικές τιμές αποτελούν βασική παράμετρο σύγκρισης πριν την επιλογή και την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
Σήμερα, που το ασταθές και συνεχώς δοκιμαζόμενο περιβάλλον της υγείας βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, όλο και περισσότερο οι άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να στραφούν προς την ιδιωτική ασφάλιση για την κάλυψη τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας περίθαλψης τους, επιλέγοντας -κυρίως τα τελευταία χρόνια- ευέλικτα προϊόντα υγείας ώστε να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες περίθαλψης αλλά και να μπορούν να ανταποκριθούν στα χρόνια που ακολουθούν.
Στο επίκεντρο, η επιλογή ασφάλισης υγείας
Οι ραγδαίες μεταβολές στον τομέα της υγείας, καθώς και η σημαντική διείσδυση των νέων τεχνολογιών στο ευρύτερο φάσμα της σύγχρονης ζωής μας φέρουν την επιλογή ασφάλισης της υγείας στο επίκεντρο, ταυτόχρονα η μεθοδολογία προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών φέρουν σημαντικές αλλαγές τόσο στην παροχή υπηρεσιών υγείας, όσο και στην ζήτηση για καινοτόμες υπηρεσίες και καλύψεις από την πλευρά των ασφαλισμένων.
Οι παραπάνω τάσεις οδηγούν μοιραία στην ανάγκη αναδιοργάνωσης και βελτιστοποίησης της προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση έχει πλέον εφαρμογές σε όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας και σαφώς και στον χώρο της παροχής ασφαλιστικών προϊόντων υγείας. Κατά συνέπεια η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών θα προσδώσει σημαντική προστιθέμενη αξία αλλά το σημαντικότερο θα βελτιώσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους.
Στο πλαίσιο αυτό, η Εθνική Ασφαλιστική, παρακολουθώντας τις εξελίξεις και έχοντας ως γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας προς τους ασφαλισμένους της, αλλά και τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους, δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα της υγείας, ενώ παράλληλα προσανατολίζεται στην δυνατότητα προσφοράς ευρείας γκάμας των προϊόντων μέσα από πολλαπλά δίκτυα πωλήσεων και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της.
* Ο κ. Γιάννης Σηφάκης είναι Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance στην Εθνική Ασφαλιστική
www.bankingnews.gr
Η νέα πραγματικότητα οδήγησε σε σχεδόν ολοκληρωτικό ανασχεδιασμό του τρόπου διαβίωσης, η μεταβολή αυτή οδηγεί σε νέες τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών που επηρεάζουν όλο το φάσμα της οικονομίας. Ο σκεπτικισμός επικρατεί στο τρόπο επιλογής προϊόντων και υπηρεσιών, οι πελάτες γίνονται πιο επιλεκτικοί ως προς τις επιλογές τους, η ποιότητα του προϊόντος και των παρεχόμενων υπηρεσιών παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στις επιλογές αυτές, ενώ οι ανταγωνιστικές τιμές αποτελούν βασική παράμετρο σύγκρισης πριν την επιλογή και την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
Σήμερα, που το ασταθές και συνεχώς δοκιμαζόμενο περιβάλλον της υγείας βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, όλο και περισσότερο οι άνθρωποι αισθάνονται την ανάγκη να στραφούν προς την ιδιωτική ασφάλιση για την κάλυψη τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας περίθαλψης τους, επιλέγοντας -κυρίως τα τελευταία χρόνια- ευέλικτα προϊόντα υγείας ώστε να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες περίθαλψης αλλά και να μπορούν να ανταποκριθούν στα χρόνια που ακολουθούν.
Στο επίκεντρο, η επιλογή ασφάλισης υγείας
Οι ραγδαίες μεταβολές στον τομέα της υγείας, καθώς και η σημαντική διείσδυση των νέων τεχνολογιών στο ευρύτερο φάσμα της σύγχρονης ζωής μας φέρουν την επιλογή ασφάλισης της υγείας στο επίκεντρο, ταυτόχρονα η μεθοδολογία προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών φέρουν σημαντικές αλλαγές τόσο στην παροχή υπηρεσιών υγείας, όσο και στην ζήτηση για καινοτόμες υπηρεσίες και καλύψεις από την πλευρά των ασφαλισμένων.
Οι παραπάνω τάσεις οδηγούν μοιραία στην ανάγκη αναδιοργάνωσης και βελτιστοποίησης της προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση έχει πλέον εφαρμογές σε όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας και σαφώς και στον χώρο της παροχής ασφαλιστικών προϊόντων υγείας. Κατά συνέπεια η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών θα προσδώσει σημαντική προστιθέμενη αξία αλλά το σημαντικότερο θα βελτιώσει σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους.
Στο πλαίσιο αυτό, η Εθνική Ασφαλιστική, παρακολουθώντας τις εξελίξεις και έχοντας ως γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας προς τους ασφαλισμένους της, αλλά και τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους, δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα της υγείας, ενώ παράλληλα προσανατολίζεται στην δυνατότητα προσφοράς ευρείας γκάμας των προϊόντων μέσα από πολλαπλά δίκτυα πωλήσεων και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της.
* Ο κ. Γιάννης Σηφάκης είναι Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance στην Εθνική Ασφαλιστική
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών