Η Disney χτίζει τη δική της αυτοκρατορία στις αθλητικές μεταδόσεις και πλέον αυτή εξαπλώνεται εκτός τηλεόρασης, αλλά και των ορίων του ESPN.
Ο «γίγαντας» των media, Disney, βρήκε στέγη για το αθλητικό του περιεχόμενο επιλέγοντας από ένα πλήθος καναλιών, όπως το ESPN+, το Hulu, αλλά και το ABC.
Μάλιστα, η τελευταία πλατφόρμα πρόκειται να ξεκινήσει να προβάλλει τα παιχνίδια του «Sunday Night Baseball
» τον Αύγουστο, ενώ η επιστροφή των δικαιωμάτων του NHL στο ESPN για τα επόμενα επτά χρόνια έναντι 2.8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημαίνει πως πολλοί αγώνες θα είναι διαθέσιμοι μέσω του Hulu.
Τα αθλητικά προϊόντα που έχει αναλάβει δεν σταματούν εκεί, αφού στις 9 Ιουλίου του 2021, εξασφάλισε την επέκταση της συμφωνίας επί των δικαιωμάτων του Wimbledon για τα επόμενα δώδεκα χρόνια. Οι μεταδόσεις θα γίνουν μέσω του ABC και του ESPN, ολοκληρώνοντας το παζλ του αθλητικού τοπίου που καλύπτει η Disney.
Πιο συγκεκριμένα έχει αναλάβει την μετάδοση:
-NFL από το 2023 έως το 2033 έναντι 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για κάθε σεζόν
-MLB από το 2022 έως το 2028 έναντι 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων
-NBA από το 2024 έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για κάθε σεζόν
-LaLiga από το 2021 έως το 2028 έναντι 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων
-PGA Tour από το 2022
Ωστόσο, η μεγαλύτερη στιγμή αναμένεται να έρθει το 2026, χρονιά κατά την οποία έχει αναλάβει τη μετάδοση του Super Bowl.
Μέχρι στιγμής τα δείγματα της εισροής σε μία ταχέως αναπτυσσόμενη και μεταβαλλόμενη αγορά είναι ενθαρρυντικά. Στο στάδιο της μετάβασης από το καλώδιο στο stream η Disney στέκει ως λαμπρό παράδειγμα. Την ίδια ώρα που το ESPN και το ESPN2 βλέπουν μείωση των συνδρομητών τους, τα κανάλια της Disney που προσφέρουν τη δυνατότητα stream αυξάνουν συνεχώς τα έσοδα της της επιχείρησης μέσω διαφημίσεων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί πως η Disney+ ανέβασε τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών της στα 103 εκατομμύρια από τις 3 Απριλίου, ενώ από τη μεριά της η Hulu μετρά 41,6 εκατομμύρια και το ESPN είχε 13,8 εκατομμύρια.
Φάνης Τσοκανάς
Σχόλια αναγνωστών