Με μια νέα Λευκή Βίβλο η Virtuoso αποκαλύπτει τον τρόπο που η ταξιδιωτική βιομηχανία επιστρέφει. Αλλά και πως θα διπλασιάσει τις προσπάθειες της για να δημιουργήσει ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον. Τόσο για τον κλάδο όσο και για τον ταξιδιώτη.
Στόχος είναι οι θετικές επιπτώσεις στους προορισμούς, τις οικονομίες και την κοινωνία στο σύνολο της.
“Πιστεύουμε ότι τα συνειδητά ταξίδια είναι μια δύναμη για το καλό”, δήλωσε η Jessica Hall Upchurch αντιπρόεδρος της Virtuoso και υπεύθυνη βιωσιμότητας.
Αρκετές πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη συνείδηση για τον τρόπο που ταξιδεύουν. Ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για τις προσπάθειες αειφορίας των εταιρειών με τις οποίες ταξιδεύουν. Καθώς και για τον δικό τους αντίκτυπο στους προορισμούς που επισκέπτονται.
Τώρα, η Virtuoso βλέπει μια ευκαιρία για επαναφορά. Το 2019, υπήρξε ρεκόρ τουρισμού και πολλές φωνές μέσα στον κλάδο έδειχναν μια αυξανόμενη κρίση από τον υπερτουρισμό, όπου οι προορισμοί ήταν γεμάτοι επισκέπτες. Στη συνέχεια, η πανδημία χτύπησε την τουριστική βιομηχανία.
Αυτή είναι μια μοναδική στιγμή στο χρόνο που τα ταξίδια μπορούν να επιστρέψουν καλύτερα.
Η Λευκή Βίβλος συνειδητής επιστροφής της Virtuoso περιγράφει την αποστολή βιωσιμότητας της από τότε που ξεκίνησε το 2017.
Επίσης, εξετάζει προσεκτικά τι κάνουν οι βασικές εταιρείες με σημαντικές αποστολές βιωσιμότητας για να επηρεάσουν. Καθώς και να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τη σημασία της “συνειδητής επιστροφής” στο ταξίδι ως παγκόσμια ευθύνη των καταναλωτών.
Όπως επισημαίνει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιού και Τουρισμού (WTTC), “η ταξιδιωτική βιομηχανία είναι μοναδικά τοποθετημένη ώστε να επηρεάζει τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο τις αλλαγές στις κοινωνίες”.
Για ποιους λόγους είναι η ώρα της συνειδητής επιστροφής
Η Virtuoso διαπίστωσε ότι υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι για τους οποίους τώρα είναι η ώρα για μια συνειδητή επιστροφή.
- Η νοοτροπία των καταναλωτών αλλάζει. Το 70% σε πρόσφατη μελέτη της Virtuoso είπε ότι τα ταξίδια ενισχύουν βιώσιμα την εμπειρία των διακοπών τους.
- Η Wall Street αναγνωρίζει τη βιωσιμότητα ως οδηγό κέρδους. Και βλέπει τώρα ότι οι εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα μπορεί να είναι πιο κερδοφόρες από ανταγωνίστριες τους.
Η Virtuoso υπογράμμισε ότι συνεχίζει να αυξάνει τη σχέση της με τους ταξιδιώτες. Και πως με την παγκόσμια εμβέλεια θα επηρεάσει για αλλαγές με ουσιαστικούς και βιώσιμους τρόπους.
Δεσμεύτηκε επίσης ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη δύναμη του Συμβουλίου Αειφορίας για να διερευνήσει νέους τρόπους συνεργασίας με τους συμμετέχοντες και να αναπτύξει την κοινότητα της. Παράλληλα καλεί και άλλες επιχειρήσεις στη τουριστική βιομηχανία να συμμετάσχουν στην προσπάθεια.
Πηγή: tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών