Παρά την πανδημία, η Airbnb συνεχίζει να είναι επιτυχημένη στην τουριστική βιομηχανία. Αυτό φαίνεται και από τα τρέχοντα στοιχεία. 5,6 εκατ. καταλύματα σε 100.000 πόλεις σε 220 χώρες παγκοσμίως.
Περισσότεροι από 4 εκατ. οικοδεσπότες έχουν καλωσορίσει περισσότερους από 900 εκατ. επισκέπτες μέχρι στιγμής (από τον Μάρτιο του 2021).
Η εταιρεία προχώρησε ακόμη και ένα βήμα παραπέρα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Airbnb εισήχθη με επιτυχία στο χρηματιστήριο (Nasdaq) στις 10 Δεκεμβρίου 2020.
Μάλιστα άξιζε περισσότερο από μία από τις τρεις μεγαλύτερες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες μαζί.
Αυτό αναφέρει ο οικονομολόγος του τουρισμού Ulrich Gunter από το Πανεπιστήμιο Modul της Βιέννης.
Οι επισκέπτες τώρα εμπιστεύονται ξανά τις προσφορές και συγκεκριμένα, η Airbnb διαφημίζει όλο και περισσότερο καταλύματα σε πιο απομονωμένες, αγροτικές περιοχές, επειδή υπάρχει αυξημένη ζήτηση για αυτό από πέρυσι, λέει ο ειδικός.
Ταυτόχρονα, υπάρχει έντονη τάση ανάπτυξης και επέκτασης προσφορών επισκεπτών μέσω συνεργασίας με τοπικά εστιατόρια, καταστήματα και ξεναγούς.
Η Airbnb προβάλλει έντονα την τάση “Ζήσε σαν τοπικός”. Σύμφωνα με τον Ulrich Gunter, “Υπάρχει τώρα μια πιο διαφοροποιημένη προσφορά για ορισμένα τμήματα της αγοράς όπως το Airbnb Luxe ή το Airbnb for Work.
Το τελευταίο ανακαλύφθηκε ή έπρεπε να ανακαλυφθεί από παραδοσιακά ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω της αυξημένης συνάφειας του σπιτιού με το HotelTonight.
Οι προσφορές ξενοδοχείων μπορούν πλέον να βρεθούν και στην Airbnb.
Τι εκτιμούν ιδιαίτερα οι επισκέπτες της Airbnb
Η αντιληπτή γνησιότητα του καταλύματος, των οικοδεσποτών και του περιβάλλοντος χώρου.
Η δυνατότητα να υπάρχει χώρος για περισσότερα από δύο άτομα.
Οι ανέσεις ενός πλήρως εξοπλισμένου διαμερίσματος όπως κουζίνα, τραπεζαρία, πλυντήριο.
Τα ανωτέρω είναι κριτήρια που εκτιμούν ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες και χρήστες των Αirbnb καταλυμάτων.
Τι αναζητούν οι πελάτες στα καταλύματα της Airbnb
Οι πελάτες των καταλυμάτων Airbnb συχνά αναζητούν τρία πράγματα.
- Μοναδικές εμπειρίες που περιλαμβάνουν τη φύση, τον πολιτισμό, τη διασκέδαση, τον αθλητισμό και την ιδιωτικότητα.
- Ευκολία για να φτάσου σε ένα μέρος, μένοντας συνδεδεμένοι και ασφάλεια.
- Προορισμούς που νοιάζονται για την κοινωνία και το περιβάλλον.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών