Περισσότεροι από τους μισούς 1.515 ενήλικες που ερωτήθηκαν (54%) δήλωσαν ότι είναι πιθανό να εξετάσουν ένα θέρετρο all inclusive για τις επόμενες διακοπές τους
Οι νέες και μοναδικές πολιτιστικές εμπειρίες αποτελούν σε ποσοστό 64% ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για την επιλογή ενός all-inclusive θερέτρου από τους ταξιδιώτες.
Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση της Marriott. Η μελέτη ασχολήθηκε με το πώς αλλάζει η δυναμική των θέρετρων all inclusive στην Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική.
Περισσότεροι από τους μισούς 1.515 ενήλικες που ερωτήθηκαν (54%) δήλωσαν ότι είναι πιθανό να εξετάσουν ένα θέρετρο all inclusive για τις επόμενες διακοπές τους.
Οι νεότερες γενιές αγαπούν επίσης αυτού του είδους διακοπές. Το 70% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών δήλωσε ότι θα εξέταζε το all-inclusive. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα άτομα ηλικία 35 έως 54 ετών είναι 58%.
Παράλληλα, οι γονείς αγαπούν την ιδέα των παιδικών κλαμπ όπου τα παιδιά μπορούν να απολαμβάνουν χρόνο με τους συνομηλίκους τους.
Στις οικογένειες αρέσει επίσης το φάσμα των δραστηριοτήτων που προσφέρονται, επιτρέποντάς τους να διασκεδάσουν μαζί.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση της Marriott. Η μελέτη ασχολήθηκε με το πώς αλλάζει η δυναμική των θέρετρων all inclusive στην Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική.
Περισσότεροι από τους μισούς 1.515 ενήλικες που ερωτήθηκαν (54%) δήλωσαν ότι είναι πιθανό να εξετάσουν ένα θέρετρο all inclusive για τις επόμενες διακοπές τους.
Οι νεότερες γενιές αγαπούν επίσης αυτού του είδους διακοπές. Το 70% των ατόμων ηλικίας 18 έως 34 ετών δήλωσε ότι θα εξέταζε το all-inclusive. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα άτομα ηλικία 35 έως 54 ετών είναι 58%.
Παράλληλα, οι γονείς αγαπούν την ιδέα των παιδικών κλαμπ όπου τα παιδιά μπορούν να απολαμβάνουν χρόνο με τους συνομηλίκους τους.
Στις οικογένειες αρέσει επίσης το φάσμα των δραστηριοτήτων που προσφέρονται, επιτρέποντάς τους να διασκεδάσουν μαζί.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών