Η ανάλυση του Jame Gatlin στην Capital Link εξηγεί γιατί η παγκόσμια ζήτηση LNG στη ναυτιλία δεν θα έχει πισωγύρισμα
Χρονιά ρεκόρ για το LNG φαίνεται ότι θα το 2022 καθώς η περιορισμένη παράδοση μεγάλων τάνκερ μεταφοράς και το καιρικό φαινόμενο La Nina σε συνδυασμό με την χαμηλή αποθήκευση δημιουργούν ένα εκρηκτικό "κοκτέϊλ" το οποίο αναμένεται να εκτοξεύσει τις τιμές και να δημιουργήσει μεγάλα κέρδη για τα cargo.
Τα εμπορευματοκιβώτια και το ξηρό χύμα βρέθηκαν στο επίκεντρο το 2021, αλλά το ναυτιλιακό εμπόριο LNG βρίσκεται σε καλό δρόμο για να καταρρίψει τα ρεκόρ σύμφωνα με το Capital Link. Οι spot τιμές έχουν ήδη ξεπεράσει τα υψηλά του περασμένου έτους και μια πιθανότητα σχεδόν 90% για ένα ακόμα τυφώνα διαφαίνεται στον ορίζοντα (ενώ τα αποθέματα παραμένουν εξαιρετικά χαμηλά) θα οδηγήσει σε τεράστια κέρδη για τα cargo.
Η ανάπτυξη πλοίων κατά 8,6% στην κατηγορία Large LNG ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει δει ποτέ η αγορά. Όμως, χάρη στην εντυπωσιακή αύξηση της ζήτησης για φορτία, απορροφήθηκε αρκετά εύκολα. Η φετινή άνοδος ρεκόρ θα δώσει τη θέση της σε μόλις 5% αύξηση του στόλου το 2022 και 5,8% το 2023.
Ενώ το 2022 πιθανότατα δεν υπήρξαν πρόσθετες παραγγελίες νέας κατασκευής λόγω των πολύ μεγάλων χρόνων κατασκευής τους, είναι αξιοσημείωτο ότι η συντριπτική πλειονότητα όλων των παραγγελιών μεγάλων πλοίων LNG που έγιναν από τις αρχές Ιουλίου και μετά θα παραδοθούν το 2024 και μετά.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών