Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Τραγωδία στον ΗΣΑΠ: Eργατικό δυστύχημα με ένα νεκρό και δύο τραυματίες

Τραγωδία στον ΗΣΑΠ: Eργατικό δυστύχημα με ένα νεκρό και δύο τραυματίες
Σύγκρουση μηχανήματος λείανσης των γραμμών με συρμό που χρησιμοποιήθηκε ως «φρένο»

(upd) Τραγωδία με έναν νεκρό και δύο τραυματίες καταγράφηκε νωρίτερα σήμερα Τρίτη 16/11 τα ξημερώματα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή του Αγίου Νικολάου.
Συγκεκριμένα, στις 04:40 τα ξημερώματα, μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών παρουσίασε βλάβη με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν τα φρένα του.
Η ειδική μηχανή λείανσης είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά και παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής.
Προκειμένου να ανακοπεί η πορεία του, η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ τοποθέτησε συρμό στην ίδια γραμμή, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου.
Στο μηχάνημα επέβαιναν πέντε εργάτες, εκ των οποίων κάποιοι πρόλαβαν να πηδήξουν στις γραμμές.
321_2.jpg
Ένας νεκρός, δύο τραυματίες

Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστούν τρεις εργάτες, δύο Έλληνες και ένας Αυστριακός, οι οποίοι μεταφέρθηκαν άμεσα στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς».
Δυστυχώς ο ένας Έλληνας εργάτης, ηλικίας 41 ετών, έχασε τη ζωή του.
Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.
Παράλληλα, αναφέρεται πως έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.
322_1.jpg
3212.jpg
Με 50 χλμ/την ώρα

Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης.
Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα.
«Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση» είπε ο κ.Ρεβύθης, ο οποίος υποστήριξε ότι την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πάνω στο μηχάνημα πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο συνοδηγός του ο Αυστριακός, δεν πρόλαβαν.
«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ, ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε.
Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν.
Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη.
Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα.
Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν» υπογράμμισε ο κ.Ρεβύθης.

Διακοπή δρομολογίων

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ, Νίκο Χαιρέτα, η κυκλοφορία των συρμών θα γίνεται μεταξύ του τμήματος Ομόνοιας – Πειραιά και στα δύο ρεύματα, μέχρι να απελευθερωθούν οι γραμμές.
Όπως είπε, δεν είναι εύκολο να πει κανείς πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία.
«Αυτό θα το εκτιμήσει η ομάδα εκτροχιασμού που θα φροντίσει για τη μετακίνηση της μηχανής που είναι στις γραμμές», είπε ο κ.Χαιρέτας. τονίζοντας πως γίνεται συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ για την ενίσχυση των συγκοινωνιών στο τμήμα που δεν θα κυκλοφορούν συρμοί.
Ανοιχτό πάντως είναι και το τμήμα Άνω Πατήσια - Κηφισιά.
Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια - Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.
Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «'Ανω Πατήσια».
Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης