Τα πάνω κάτω στην διαμονή έφερε η πανδημία. Οι ταξιδιώτες έχουν επηρεαστεί από τον COVID-19 και έχουν αλλάξει τις συνήθειες τους. Κατά συνέπεια αυτό έχει φέρει αλλαγές στον κλάδο της φιλοξενίας, που απ’ ότι φαίνεται θα μείνουν.
Σύμφωνα με το κορυφαίο πανεπιστήμιο διαχείρισης φιλοξενίας Ecole hôtelière de Lausanne (EHL), δέκα ανερχόμενες τάσεις αναμένεται να διαμορφώσουν τη φιλοξενία το 2022.
Ποιες είναι οι 10 τάσεις που θα επικρατήσουν φέτος στην διαμονή
1. Ταξιδιώτες αναψυχής και χώροι εργασίας ξενοδοχείων
Με ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, το bleisure αναμένεται να αυξηθεί σε δημοτικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022.
Ορίζεται ως η πρακτική της επέκτασης των επαγγελματικών ταξιδιών για λόγους αναψυχής. Αλλιώς είναι ο συνδυασμός εργασίας και αναψυχής κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις και ανάγκες.
2. Ολιστική φιλοξενία, υγεία & ευεξία
Παράλληλα με τα αυστηρά μέτρα υγείας για την προστασία των ατόμων από τον ιό, ο τομέας ευεξίας θα συνεχίσει να έχει υψηλή ζήτηση για θεραπεία του μυαλού, του σώματος και ψυχή μέσα από την ολιστική φιλοξενία.
3. Ψηφιοποιημένες εμπειρίες επισκεπτών
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι παραδοσιακές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών έχουν γίνει ανέπαφες.
Καθώς η τεχνολογική καινοτομία συνεχίζει να εξελίσσεται, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτή την κατεύθυνση.
Η αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων ή προσώπου θα γίνει σύντομα μια αναμενόμενη ευκολία για τους επισκέπτες που έχουν πρόσβαση στα δωμάτια του ξενοδοχείου τους.
4. Εξατομίκευση
Ως τρόπος βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών, η εξατομίκευση είναι μια τάση που συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο στον κλάδο της φιλοξενίας.
Αξιοποιώντας τα δεδομένα των πελατών μέσω της χρήσης της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργούν προσαρμοσμένες προσφορές για να τις κάνουν σχετικές και ελκυστικές για υπάρχοντες και δυνητικούς επισκέπτες.
5. Ταξίδια με σύνεση
Για φέτος, οι ειδικοί προβλέπουν αύξηση των ταξιδιωτών που θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματα τους με σύνεση, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη.
Οι επισκέπτες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να επιλέξουν διακοπές με συνειδητούς ταξιδιωτικούς πράκτορες. Και θα αναζητήσουν μοναδικές εμπειρίες που θα ανταποκρίνονται στην τοπική κοινότητα ή στο περιβάλλον.
6. Στρατηγική διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων
Η πρακτική της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων στον κλάδο της φιλοξενίας παραμένει αναπόσπαστη. Θα εξελιχθεί σε μια πιο περίπλοκη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων και λειτουργικών αποτελεσμάτων.
Ο διαχωρισμός μεταξύ της διαχείρισης των ξενοδοχειακών λειτουργιών και των περιουσιακών στοιχείων ακίνητης περιουσίας επιτρέπει στις εταιρείες να επικεντρωθούν στο επιχειρηματικό τους μοντέλο.
7. Ατομικό ταξίδι
Το 2022 πρόκειται να δει μια άνοδο στα ατομικά ταξίδια, καθώς τα άτομα αναζητούν την ελευθερία και την περιπέτεια με τον δικό τους τρόπο.
Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσφορές σε solo ταξιδιώτες.
8. Βιωσιμότητα
Οι επισκέπτες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν κράτηση μέσω υπεύθυνων ταξιδιωτικών εταιρειών ή ιδρυμάτων που στοχεύουν στη διατήρηση και προστασία του πλανήτη.
9. Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα
Έχοντας δει την επιτυχία της χρήσης τόσο VR όσο και AR, οι εταιρείες μεταμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.
Ο κλάδος της φιλοξενίας θα πρέπει να εκμεταλλευτεί χαρακτηριστικά όπως οι εικονικές περιηγήσεις για να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον.
10. Κοντινές αποδράσεις
Αρκετοί ταξιδιώτες επιλέγουν να κάνουν διακοπές πιο κοντά στο σπίτι για λόγους προϋπολογισμού ή περιβαλλοντικούς λόγους.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών