Το εξατομικευμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ κατέχει το κλειδί της επιτυχίας για τους βασικούς ενδιαφερόμενους στον ταξιδιωτικό κλάδο
Η προσαρμογή και η εξατομίκευση στην ταξιδιωτική αγορά αναμένεται να σημειώσει ρυθμό ανάπτυξης 17,8% (2022-2032), φθάνοντας σε αξία 620,71 εκατ. USD έως το 2032. Αυτό προέκυψε από δεδομένα της Future Market Insights.
Οι millennials ταξιδιώτες αναζητούν πάντα κάτι ξεχωριστό κατά τις επαγγελματικά ή τα ταξίδια αναψυχής τους. Είναι έξυπνοι, καλά ερευνημένοι, πολύ ξεκάθαροι σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για να αποκτήσουν μια άνετη ταξιδιωτική εμπειρία.
Η τάση της προσαρμογής και της εξατομίκευσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ αναδύεται αργά αλλά σταθερά στην αγορά. Μια σωστά προγραμματισμένη περιήγηση με σημαντικές εισροές μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία για έναν τουρίστα. Η χρήση και η συσσώρευση ταξιδιωτικών δεδομένων άλλαξε το πρόσωπο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και της έδωσε μια νέα διάσταση.
Νέες πύλες ταξιδιών έχουν δημιουργήσει έναν εικονικό διάδρομο για τους ταξιδιώτες που τους οδηγεί σε μια καλύτερη και μεγαλύτερη αρένα του ταξιδιωτικού κόσμου. Ένα πλήθος ταξιδιωτικών εργαλείων χρησιμοποιούνται τώρα και πολλοί από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για προσαρμογή και εξατομίκευση στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.
Το εξατομικευμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ κατέχει το κλειδί της επιτυχίας για τους βασικούς ενδιαφερόμενους στον ταξιδιωτικό κλάδο. Οι σύγχρονοι πελάτες στρέφονται προς τα εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα. Τα emails είναι ένα πέρασμα στην εξελισσόμενη ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν προηγμένα εργαλεία για να προωθήσουν τις προσφορές τους.
H συλλογή πληροφοριών για τον ταξιδιώτη
Για να προσελκύσουν πολλούς νέους ταξιδιώτες, οι εταιρείες αναθεωρούν τις στρατηγικές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ συγκεντρώνοντας σε βάθος πληροφορίες για έναν συγκεκριμένο ταξιδιώτη και στέλνοντας επαγγελματικά και προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρώντας την ακριβή επιλογή του πελάτη.
Οι περισσότερες ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν εργαλεία μάρκετινγκ προηγμένης τεχνολογίας για να διαχωρίσουν τις πληροφορίες των πελατών και στη συνέχεια συντάσσουν εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ενημερωτικά δελτία για να πυροδοτήσουν το ενδιαφέρον των τουριστών για ένα συγκεκριμένο πακέτο περιήγησης.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή του καμβά του εξατομικευμένου ταξιδιωτικού μάρκετινγκ. Αρκετοί ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ολοκληρώσουν την έρευνά τους πριν από το ταξίδι.
Οι έμποροι χρησιμοποιούν επίσης κατά κύριο λόγο πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν ενεργά πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες που αγαπούν το hashtag.
Μια προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί όχι μόνο να δημιουργήσει μια νέα ομάδα καταναλωτών, αλλά μπορεί επίσης να ενισχύσει την αφοσίωση του πελάτη προς την εταιρεία. Μια ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να προσφέρει ένα άμεσο σημείο εκκίνησης σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μάρκετινγκ ή προώθησης που σχεδιάζει η εταιρεία.
Τουριστικές τάσεις
Η εμφάνιση μιας σειράς τουριστικών τάσεων όπως ο ιατρικός τουρισμός, ο οικοτουρισμός, το σαφάρι ζούγκλας και ο τουρισμός του χωριού (όπου ένας τουρίστας έχει την ευκαιρία να ζήσει σαν ντόπιος αυτού του χωριού μαζί με τους χωρικούς) τροφοδοτεί επίσης την ανάπτυξη της προσαρμογής και εξατομίκευσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι millennials ταξιδιώτες αναζητούν πάντα κάτι ξεχωριστό κατά τις επαγγελματικά ή τα ταξίδια αναψυχής τους. Είναι έξυπνοι, καλά ερευνημένοι, πολύ ξεκάθαροι σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για να αποκτήσουν μια άνετη ταξιδιωτική εμπειρία.
Η τάση της προσαρμογής και της εξατομίκευσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ αναδύεται αργά αλλά σταθερά στην αγορά. Μια σωστά προγραμματισμένη περιήγηση με σημαντικές εισροές μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία για έναν τουρίστα. Η χρήση και η συσσώρευση ταξιδιωτικών δεδομένων άλλαξε το πρόσωπο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και της έδωσε μια νέα διάσταση.
Νέες πύλες ταξιδιών έχουν δημιουργήσει έναν εικονικό διάδρομο για τους ταξιδιώτες που τους οδηγεί σε μια καλύτερη και μεγαλύτερη αρένα του ταξιδιωτικού κόσμου. Ένα πλήθος ταξιδιωτικών εργαλείων χρησιμοποιούνται τώρα και πολλοί από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για προσαρμογή και εξατομίκευση στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.
Το εξατομικευμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ κατέχει το κλειδί της επιτυχίας για τους βασικούς ενδιαφερόμενους στον ταξιδιωτικό κλάδο. Οι σύγχρονοι πελάτες στρέφονται προς τα εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα. Τα emails είναι ένα πέρασμα στην εξελισσόμενη ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν προηγμένα εργαλεία για να προωθήσουν τις προσφορές τους.
H συλλογή πληροφοριών για τον ταξιδιώτη
Για να προσελκύσουν πολλούς νέους ταξιδιώτες, οι εταιρείες αναθεωρούν τις στρατηγικές ταξιδιωτικού μάρκετινγκ συγκεντρώνοντας σε βάθος πληροφορίες για έναν συγκεκριμένο ταξιδιώτη και στέλνοντας επαγγελματικά και προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρώντας την ακριβή επιλογή του πελάτη.
Οι περισσότερες ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν εργαλεία μάρκετινγκ προηγμένης τεχνολογίας για να διαχωρίσουν τις πληροφορίες των πελατών και στη συνέχεια συντάσσουν εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ενημερωτικά δελτία για να πυροδοτήσουν το ενδιαφέρον των τουριστών για ένα συγκεκριμένο πακέτο περιήγησης.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή του καμβά του εξατομικευμένου ταξιδιωτικού μάρκετινγκ. Αρκετοί ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ολοκληρώσουν την έρευνά τους πριν από το ταξίδι.
Οι έμποροι χρησιμοποιούν επίσης κατά κύριο λόγο πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν ενεργά πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες που αγαπούν το hashtag.
Μια προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί όχι μόνο να δημιουργήσει μια νέα ομάδα καταναλωτών, αλλά μπορεί επίσης να ενισχύσει την αφοσίωση του πελάτη προς την εταιρεία. Μια ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να προσφέρει ένα άμεσο σημείο εκκίνησης σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μάρκετινγκ ή προώθησης που σχεδιάζει η εταιρεία.
Τουριστικές τάσεις
Η εμφάνιση μιας σειράς τουριστικών τάσεων όπως ο ιατρικός τουρισμός, ο οικοτουρισμός, το σαφάρι ζούγκλας και ο τουρισμός του χωριού (όπου ένας τουρίστας έχει την ευκαιρία να ζήσει σαν ντόπιος αυτού του χωριού μαζί με τους χωρικούς) τροφοδοτεί επίσης την ανάπτυξη της προσαρμογής και εξατομίκευσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών