Έχασε τις εκτιμήσεις της Wall Street για τα τριμηνιαία έσοδα η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet Inc, καθώς οι διαφημιστές μείωσαν τις δαπάνες τους ενόψει οικονομικής επιβράδυνσης.
Τα αρνητικά αποτελέσματα ενίσχυσαν τις ανησυχίες στη Wall Street ότι ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να βλάπτει τις διαφημιστικές δαπάνες.
Τα διαφημιστικά έσοδα της Google ανήλθαν σε 54,48 δισεκατομμύρια δολάρια το γ’ τρίμηνο, σε σύγκριση με 53,13 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, αλλά κινήθηκαν κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών.
Τα συνολικά έσοδα ήταν 69,09 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, έναντι 65,12 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Η εταιρεία είπε ότι τα συνολικά έσοδα ήταν 69,09 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με 65,12 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα 70,58 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
«Η απώλεια κερδών της Google αυτό το τρίμηνο αποδεικνύει ότι δεν έχει ανοσία στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης γενικά» δήλωσε ο Jesse Cohen, ανώτερος αναλυτής στο Investing.com.
Τα αδύναμα αποτελέσματα της Alphabet εγείρουν ανησυχίες για άλλες εταιρείες του κλάδου, ειδικά για τη Meta Platforms που εξαρτώνται από τη διαφήμιση.
www.bankingnews.gr
Google: Kέρδη 13,91 δισ. δολ. το γ’ τρίμηνο του 2022 - Στα 69,09 δισ. δολ. τα έσοδα
Τα συνολικά έσοδα ήταν 69,09 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, έναντι 65,12 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα...
Σχόλια αναγνωστών