Εδώ και η Κυβέρνηση παρακολουθούσε την μισή Ελλάδα και δεν μπορούσε ο αρμόδιος οργανισμός να παρακολουθήσει δύο τρένα;
Στην Ιαπωνία όταν συμβαίνει κάποιο μοιραίο γεγονός, αμέσως ο πολιτικός προϊστάμενος αναλαμβάνει την ευθύνη…
Στην περίπτωση του εθνικού δράματος στα Τέμπη με την σύγκρουση των δύο τρένων τους 57 νεκρούς και πολλούς αγνοούμενους… ο αρμόδιος υπουργός υποδομών υπέβαλλε την παραίτηση του από ευθιξία…
Ήταν μια ελάχιστη πράξη αναγνώρισης της πολιτικής ευθύνης η παραίτηση ή απλά μια υποκριτική πολιτική απόφαση;
Η κυβέρνηση θα προκηρύξει εκλογές οπότε η θητεία του αρμόδιου υπουργού θα ολοκληρωνόταν εκ των πραγμάτων σε 30 ημέρες… θα παραιτείτο ο αρμόδιος υπουργός για λόγους ηθικούς εάν το τραγικό συμβάν είχε συμβεί πριν δύο χρόνια… δεν γνωρίζουμε αλλά έχουμε πολλές αμφιβολίες…
Ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έσπευσε να στοχοποιήσει τον υπεύθυνο είναι ο σταθμάρχης… που τον διόρισαν τον εκπαίδευσαν πρόχειρα και παρ΄ ότι είχε ελάχιστη εμπειρία τον τοποθέτησαν σε ένα νευραλγικό πόστο…
Ένα δίκτυο 2,2 χιλιάδων χιλιομέτρων σταθερής τροχιάς όπως είναι το τρένο λογικά πρέπει να έχει συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, κάθε τρένο να διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης και στο κέντρο ελέγχου θα πρέπει να παρακολουθούν την κίνηση των αμαξοστοιχιών επιβατικών ή εμπορικών σε άμεσο χρόνο…
Όχι για όλα ευθύνεται ο σταθμάρχης… το σύστημα του ΟΣΕ των ελληνικών σιδηροδρόμων δηλαδή λειτουργούσε τέλεια αλλά ο σταθμάρχης ευθυνόταν.
Τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης έσπευσαν να υιοθετήσουν το αφήγημα… η κυβέρνηση τα έκανε όλα τέλεια στον ΟΣΕ αλλά ένας άπειρος σταθμάρχης προκάλεσε το ατύχημα…
Αυτό ονομάζεται υποκρισία, αλαζονεία και αποποίηση ευθυνών…
Η κυβέρνηση δεν μπορεί να καρπούται τα οφέλη όταν κάτι συμβαίνει και έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία ή οικονομία και όταν συμβαίνει κάτι δραματικά άσχημο… αμέσως να ρίχνουμε την ευθύνη σε κάποιων αποδιοπομπαίο τράγο.
Εδώ και η Κυβέρνηση παρακολουθούσε την μισή Ελλάδα και δεν μπορούσε ο αρμόδιος οργανισμός να παρακολουθήσει δύο τρένα;
Προφανώς και υπάρχει πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης, όπως στο Μάτι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αποδείχθηκε η ανικανότητα του επιτελικού κράτους έτσι και στα Τέμπη με την σύγκρουση των τρένων αποδείχθηκε ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν εκσυγχρονίζεται αλλά παραμένει αναποτελεσματικό και ανίκανο να παρέχει ασφαλείς μεταφορές…
Δυστυχώς και αυτό δείχνει πόσο άρρωστη είναι η αντίληψη μέρους της κοινωνίας και των πολιτικών, όταν ασκείς κριτική στην κυβέρνηση της ΝΔ σημαίνει ότι δεν είναι δικός τους και είσαι με τους άλλους.
Από πότε τα μέσα ενημέρωσης πρέπει να είναι κομματικά φερέφωνα;
Δυστυχώς όμως η κυβέρνηση έχει εξαγοράσει μεγάλο μέρος των μέσων ενημέρωσης και παπαγαλίζουν την πολιτική προπαγάνδα της αποσιωπώντας εξόφθαλμα την αλήθεια.
Το bankingnews που δεν είναι φερέφωνο της κυβέρνησης και για όσους ανόητους υποστηρίζουν ότι είμαστε με τους άλλους να θυμίσουμε σε όσους δεν ξέρουν… επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ δεχθήκαμε 3 φορές οικονομικό έλεγχο από τον ΣΔΟΕ… χωρίς προφανώς να βρεθεί τίποτε και ήμασταν πλήρως αποκλεισμένοι από οποιαδήποτε κρατική διαφήμιση γιατί ασκούσαμε σκληρότατη κριτική στο πρώτη φορά αριστερά που προφανώς τα πήγε χάλια, πολύ χάλια.
Το bankingnews είναι η άλλη άποψη η ελεύθερη, όχι η κομματική, δεν είμαστε φερέφωνο κανενός… όπως πρέπει να είναι ένα μέσο ενημέρωσης αλλά… το χρήμα εξαγοράζει… και η κυβέρνηση έχει καταφέρει να εξαγοράσει πολλά μέσα ενημέρωσης οι λεγόμενες εξαγορασμένες αγάπες… όχι το bankingnews και είμαστε υπερήφανοι που παραμένουμε τελείως ανεξάρτητοι…
Συμπέρασμα
Για τα χάλια των ελληνικών σιδηροδρόμων ευθύνη δεν έχει ο σταθμάρχης κύριοι… γιατί η Ελλάδα π.χ. παραπέμφθηκε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο αφού έλαβε κονδύλια για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και υποδομών;
Γιατί έγιναν πολλά πάρτι… έφαγαν πολλά από τα ευρωπαϊκά κονδύλια… και κανένας εκσυγχρονισμός δεν προχώρησε…
Αλλά κατά τα άλλα για όλα ευθύνεται ο σταθμάρχης… εδώ ο άνθρωπος εξελίχθηκε και παράγει συστήματα τεχνικής νοημοσύνης αλλά τα δύο τρένα σταθερής τροχιάς… κινούνταν τυφλά στην καταστροφή…
Τα συστήματα παρακολούθησης τα διαθέτουν μέχρι και τα delivery και τα ταξί… αλλά όχι ο ΟΣΕ που έλαβε πολλά εκατομμύρια για να αποκτήσει νέες τεχνολογίες.
Που πήγαν τα λεφτά… μάλλον και γι΄ αυτό ευθύνεται ο σταθμάρχης…
Υποσημείωση
Όλοι οι βουλευτές που αποπέφθηκαν έκαναν δουλειές με το δημόσιο... δεν μπορεί να είσαι φιλελεύθερος, να το παίζεις οπαδός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και να κάνεις δουλειές με το δημόσιο... είναι άθλια υποκριτικό.
Πολλοί βουλευτές έχουν μπερδέψει το πατρωτικό συμφέρον με την αρπαχτή, ο βουλευτής υπηρετεί την πατρίδα όχι την τσέπη του αλλά προφανώς την πατρίδα την έχουνε γραμμένη...
Εάν όλοι βάλουμε μπροστά από τα συμφέροντα μας την πατρίδα μας... αυτός ο τόπος θα ανθίσει...
www.bankingnews.gr
Στην περίπτωση του εθνικού δράματος στα Τέμπη με την σύγκρουση των δύο τρένων τους 57 νεκρούς και πολλούς αγνοούμενους… ο αρμόδιος υπουργός υποδομών υπέβαλλε την παραίτηση του από ευθιξία…
Ήταν μια ελάχιστη πράξη αναγνώρισης της πολιτικής ευθύνης η παραίτηση ή απλά μια υποκριτική πολιτική απόφαση;
Η κυβέρνηση θα προκηρύξει εκλογές οπότε η θητεία του αρμόδιου υπουργού θα ολοκληρωνόταν εκ των πραγμάτων σε 30 ημέρες… θα παραιτείτο ο αρμόδιος υπουργός για λόγους ηθικούς εάν το τραγικό συμβάν είχε συμβεί πριν δύο χρόνια… δεν γνωρίζουμε αλλά έχουμε πολλές αμφιβολίες…
Ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έσπευσε να στοχοποιήσει τον υπεύθυνο είναι ο σταθμάρχης… που τον διόρισαν τον εκπαίδευσαν πρόχειρα και παρ΄ ότι είχε ελάχιστη εμπειρία τον τοποθέτησαν σε ένα νευραλγικό πόστο…
Ένα δίκτυο 2,2 χιλιάδων χιλιομέτρων σταθερής τροχιάς όπως είναι το τρένο λογικά πρέπει να έχει συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, κάθε τρένο να διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης και στο κέντρο ελέγχου θα πρέπει να παρακολουθούν την κίνηση των αμαξοστοιχιών επιβατικών ή εμπορικών σε άμεσο χρόνο…
Όχι για όλα ευθύνεται ο σταθμάρχης… το σύστημα του ΟΣΕ των ελληνικών σιδηροδρόμων δηλαδή λειτουργούσε τέλεια αλλά ο σταθμάρχης ευθυνόταν.
Τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης έσπευσαν να υιοθετήσουν το αφήγημα… η κυβέρνηση τα έκανε όλα τέλεια στον ΟΣΕ αλλά ένας άπειρος σταθμάρχης προκάλεσε το ατύχημα…
Αυτό ονομάζεται υποκρισία, αλαζονεία και αποποίηση ευθυνών…
Η κυβέρνηση δεν μπορεί να καρπούται τα οφέλη όταν κάτι συμβαίνει και έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία ή οικονομία και όταν συμβαίνει κάτι δραματικά άσχημο… αμέσως να ρίχνουμε την ευθύνη σε κάποιων αποδιοπομπαίο τράγο.
Εδώ και η Κυβέρνηση παρακολουθούσε την μισή Ελλάδα και δεν μπορούσε ο αρμόδιος οργανισμός να παρακολουθήσει δύο τρένα;
Προφανώς και υπάρχει πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης, όπως στο Μάτι επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αποδείχθηκε η ανικανότητα του επιτελικού κράτους έτσι και στα Τέμπη με την σύγκρουση των τρένων αποδείχθηκε ότι η Ελλάδα όχι μόνο δεν εκσυγχρονίζεται αλλά παραμένει αναποτελεσματικό και ανίκανο να παρέχει ασφαλείς μεταφορές…
Δυστυχώς και αυτό δείχνει πόσο άρρωστη είναι η αντίληψη μέρους της κοινωνίας και των πολιτικών, όταν ασκείς κριτική στην κυβέρνηση της ΝΔ σημαίνει ότι δεν είναι δικός τους και είσαι με τους άλλους.
Από πότε τα μέσα ενημέρωσης πρέπει να είναι κομματικά φερέφωνα;
Δυστυχώς όμως η κυβέρνηση έχει εξαγοράσει μεγάλο μέρος των μέσων ενημέρωσης και παπαγαλίζουν την πολιτική προπαγάνδα της αποσιωπώντας εξόφθαλμα την αλήθεια.
Το bankingnews που δεν είναι φερέφωνο της κυβέρνησης και για όσους ανόητους υποστηρίζουν ότι είμαστε με τους άλλους να θυμίσουμε σε όσους δεν ξέρουν… επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ δεχθήκαμε 3 φορές οικονομικό έλεγχο από τον ΣΔΟΕ… χωρίς προφανώς να βρεθεί τίποτε και ήμασταν πλήρως αποκλεισμένοι από οποιαδήποτε κρατική διαφήμιση γιατί ασκούσαμε σκληρότατη κριτική στο πρώτη φορά αριστερά που προφανώς τα πήγε χάλια, πολύ χάλια.
Το bankingnews είναι η άλλη άποψη η ελεύθερη, όχι η κομματική, δεν είμαστε φερέφωνο κανενός… όπως πρέπει να είναι ένα μέσο ενημέρωσης αλλά… το χρήμα εξαγοράζει… και η κυβέρνηση έχει καταφέρει να εξαγοράσει πολλά μέσα ενημέρωσης οι λεγόμενες εξαγορασμένες αγάπες… όχι το bankingnews και είμαστε υπερήφανοι που παραμένουμε τελείως ανεξάρτητοι…
Συμπέρασμα
Για τα χάλια των ελληνικών σιδηροδρόμων ευθύνη δεν έχει ο σταθμάρχης κύριοι… γιατί η Ελλάδα π.χ. παραπέμφθηκε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο αφού έλαβε κονδύλια για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και υποδομών;
Γιατί έγιναν πολλά πάρτι… έφαγαν πολλά από τα ευρωπαϊκά κονδύλια… και κανένας εκσυγχρονισμός δεν προχώρησε…
Αλλά κατά τα άλλα για όλα ευθύνεται ο σταθμάρχης… εδώ ο άνθρωπος εξελίχθηκε και παράγει συστήματα τεχνικής νοημοσύνης αλλά τα δύο τρένα σταθερής τροχιάς… κινούνταν τυφλά στην καταστροφή…
Τα συστήματα παρακολούθησης τα διαθέτουν μέχρι και τα delivery και τα ταξί… αλλά όχι ο ΟΣΕ που έλαβε πολλά εκατομμύρια για να αποκτήσει νέες τεχνολογίες.
Που πήγαν τα λεφτά… μάλλον και γι΄ αυτό ευθύνεται ο σταθμάρχης…
Υποσημείωση
Όλοι οι βουλευτές που αποπέφθηκαν έκαναν δουλειές με το δημόσιο... δεν μπορεί να είσαι φιλελεύθερος, να το παίζεις οπαδός της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και να κάνεις δουλειές με το δημόσιο... είναι άθλια υποκριτικό.
Πολλοί βουλευτές έχουν μπερδέψει το πατρωτικό συμφέρον με την αρπαχτή, ο βουλευτής υπηρετεί την πατρίδα όχι την τσέπη του αλλά προφανώς την πατρίδα την έχουνε γραμμένη...
Εάν όλοι βάλουμε μπροστά από τα συμφέροντα μας την πατρίδα μας... αυτός ο τόπος θα ανθίσει...
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών