Το στάτους της Porsche και της Ferrari ως εθνικών συμβόλων αρκούσε ώστε οι κυβερνήσεις να αμφισβητήσουν το σχέδιο της ΕΕ για απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικών καύσης, έγραψε το Bloomberg.
Η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται μετά τις ανακοινώσεις που έκανε την περασμένη εβδομάδα η Κομισιόν, δίνοντας αναβολή στην πρόταση για απαγόρευση της κυκλοφορίας νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035, προκειμένου να δώσει χώρο στην ανάπτυξη και χρήση των EFuels στο διάστημα 2035 - 2050.
«Το στάτους της Porsche και της Ferrari ως εθνικών συμβόλων αρκούσε ώστε οι κυβερνήσεις να αμφισβητήσουν το σχέδιο της ΕΕ για απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικών καύσης, λίγες μέρες πριν από την προγραμματισμένη ψηφοφορία», έγραψε το Bloomberg.
Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας Volker Wissing δήλωσε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι δεν θα υποστηρίξει τη νέα νομοθεσία περί απαγόρευσης της κυκλοφορίας νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τασσόμενος υπέρ της χρήσης των eFuels μετά το 2035. Η Ιταλία επίσης απείλησε να πολεμήσει τις μεταρρυθμίσεις.
Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen συναντήθηκε με τον γερμανό καγκελάριο Olaf Scholz στις 5/3/23, συζητώντας για μια σύνθεση που πιθανότατα θα περιλαμβάνει eFuels.
Η Γερμανία και η Ιταλία φιλοξενούν τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευής σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο, οπότε αντέδρασαν ισχυρά στο σχέδιο των Βρυξελλών για την απαγόρευση των βενζινοκίνητων κινητήρων.
Η εναλλακτική λύση, κυρίως για τα σπορ αυτοκίνητα, είναι η ανάπτυξη των eFuels ως ενός κλιματικά ουδέτερου τρόπου διατήρησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Έτσι, τη στιγμή που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν δεκάδες δισεκατομμύρια για τη μετατόπιση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση, η Porsche έχει επενδύσει σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρονικών καυσίμων στη Χιλή.
Η λειτουργία οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης με κλιματικά ουδέτερο τρόπο θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην επιτάχυνση της απαλλαγής από τον άνθρακα στον τομέα των μεταφορών, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Porsche.
Αλλά και η Ferrari έχει πει ότι επιδιώκει εναλλακτικά καύσιμα για να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα διατηρούν την κληρονομιά της.
Οι υποστηρικτές των ηλεκτρονικών καυσίμων λένε ότι τα efuels αποτελούν ουσιαστικά ηλεκτρική ενέργεια που έχει μετατραπεί σε εύφλεκτο, υγρό καύσιμο.
Για να τα φτιάξουν, οι επιστήμονες συνδυάζουν το δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα με το υδρογόνο που διασπάστηκε από το νερό σε μια διαδικασία που τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, δημιουργώντας ένα συνθετικό καύσιμο υδρογονάνθρακα. Όταν καίγονται σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, τα ηλεκτρονικά καύσιμα δημιουργούν διοξείδιο του άνθρακα.
Αλλά επειδή κατασκευάστηκαν από προηγουμένως δεσμευμένο CO2, υποστηρίζουν ότι είναι κλιματικά ουδέτερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών