σύμβολα :
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.Ε.
Το κόστος λόγω και της ανόδου της μετοχής μπορεί να ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ που είχε αρχικά υπολογίσει και τώρα είναι κοντά στα 42 εκατ. ευρώ
Οι πρώτοι μήνες αλλά και οι κρατήσεις για το καλοκαίρι δείχνουν βελτίωση, αλλά είναι ακόμα νωρίς είπε ο κ.Βασιλάκης τονίζοντας πως τα τελευταία χρόνια έχουμε ζήσει πολλά.
Τα warrants θα τα εξαγοράσει η εταιρεία όταν αποφασίσει να τα εξασκήσει και γι’ αυτό κρατάει ρευστότητα αλλά και για να υλοποιήσει το επενδυτικό πρόγραμμα.
Το κόστος λόγω και της ανόδου της μετοχής μπορεί να ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ που είχε αρχικά υπολογίσει και τώρα είναι κοντά στα 42 εκατ. ευρώ, αλλά ας πληρώσουμε και κάτι παραπάνω αφού ανεβαίνει η μετοχή, τόνισε ο κ.Βασιλάκης.
Yπενθυμίζεται πως η Aegean έλαβε χρηματοδότηση 120 εκατ. ευρώ λόγω της πανδημίας με αντάλλαγμα warrants.
Σημειώνεται πως από τον Ιούλιο αρχίζει η δυνατότητα άσκησης και με ορίζοντα 3 ετών.
Είναι η τέταρτη χρονιά που δε δίνει μέρισμα, αλλά δεν είναι κάτι που θα γίνεται για καιρό ακόμα είπε ο κ.Βασιλάκης.
Η εταιρεία επενδύει στη δημιουργία δικών της πιλότων και μηχανικών αλλά και στην τεχνική βάση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος (πρώην βάση της Ολυμπιακής), δίνοντας υποτροφίες, ενώ μελλοντικά στοχεύει από τη δημιουργία κέντρου υπηρεσιών συντήρησης και προσομοιωτών πτήσεων να αποκτήσει έσοδα, παρέχοντας υπηρεσίες και σε άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Επιπλέον η εταιρεία μοίρασε μπόνους 12 εκατ. ευρώ σε 700 υπαλλήλους.
Η εταιρεία λειτούργησε με 9 καινούρια αεροσκάφη ΝΕΟ το 2022 και κάλυψαν το 22% των πτήσεων και για φέτος θα λειτουργήσει με 18 ΝΕΟ που θα καλύψουν το 32% των πτήσεων και συνολικά με 76 αεροσκάφη με στόχο να ξεπεραστούν τα νούμερα του 2022.
Οι ταμειακές ροές το 2022 ήταν ισχυρές (225 εκατ. ευρώ) και χρηματοδότησαν το CAPEX των 88 εκατ. ευρώ, την αποπληρωμή 75 εκατ. ευρώ δανείων αλλά αύξησαν και το ταμείο.
Κατάφερε να ισορροπήσει τον ισολογισμό και στη γραμμή των δανείων αλλά και των ιδίων κεφαλαίων.
Γ.Κ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών