Οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για τέτοιο περιεχόμενο και τα έσοδα που προκύπτουν από τις πολιτικές διαφημίσεις είναι μικρά
Την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε ολόκληρη την Ευρώπη συζητούν τα στελέχη της Meta, μετά τις ανησυχίες ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, δεν θα μπορέσουν να συμμορφωθούν με τους επερχόμενους κανονισμούς της ΕΕ που στοχεύουν στις διαδικτυακές εκστρατείες.
Οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών επεξεργάζονται νέους νόμους που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος και έχουν σχεδιαστεί για να αναγκάσουν τους μεγάλους διαδικτυακούς ομίλους να αποκαλύπτουν περισσότερα για τις πολιτικές ομάδες που βρίσκονται πίσω από τις διαδικτυακές εκστρατείες και για το σε ποιους χρήστες απευθύνονται.
Η Meta ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων σύμφωνα με το σχέδιο θα είναι τόσο ευρύς που θα είναι ευκολότερο να αρνηθεί όλες τις πληρωμένες πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times.
Οι ίδιες πηγές των FT, πρόσθεσαν ότι η κίνηση αυτή εξετάζεται επίσης σοβαρά, καθώς οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για τέτοιο περιεχόμενο και τα έσοδα που προκύπτουν από τις πολιτικές διαφημίσεις είναι μικρά σε σύγκριση με τις ευρύτερες δραστηριότητές της.
Τα έσοδα των πολιτικών διαφημίσεων
Μεταξύ του 2019 και του 2020, η εταιρεία απέκτησε έσοδα λίγο κάτω από 800 εκατ. δολάρια από πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Insider Intelligence, λιγότερο από το 1% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της κατά την περίοδο αυτή.
Άνθρωποι προσκείμενοι στο θέμα προειδοποίησαν ότι οι συζητήσεις μεταξύ των ανώτερων στελεχών της Meta συνεχίζονται και ορισμένοι είναι κατά της απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει στον ορισμό του τι συνιστά πολιτική διαφήμιση για τους νέους κανονισμούς της, δήλωσαν οι άνθρωποι αυτοί.
Το κόστος
Στον απόηχο των εκλογών του 2016 στις ΗΠΑ, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το TikTok και το Twitter, επικρίθηκαν για την αποτυχία τους να πατάξουν την παραπληροφόρηση και τις συνωμοσίες για να αποτρέψουν την εκλογική χειραγώγηση.
Ο Zuckerberg, ειδικότερα, αρνήθηκε να ελέγξει τα γεγονότα της πολιτικής διαφήμισης, υποστηρίζοντας ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν πρέπει να είναι "κριτής της αλήθειας".
Ωστόσο, η Meta έχει σταματήσει προσωρινά την πολιτική διαφήμιση κατά την προετοιμασία και κατά τη διάρκεια σημαντικών ψηφοφοριών, όπως οι προεδρικές εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τις προτάσεις της ΕΕ, όμιλοι όπως το Facebook και η Google θα αναγκαστούν να είναι πιο διαφανείς στον τρόπο με τον οποίο μεταφέρουν πολιτική διαφήμιση, όπως να δείχνουν πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις, ποιος τις πλήρωσε και πόσοι άνθρωποι είδαν το περιεχόμενο.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα κράτη μέλη της ΕΕ αναμένεται να συμφωνήσουν έναν τελικό ορισμό για την πολιτική διαφήμιση βάσει του νέου κανονισμού έως τις 5 Ιουνίου.
Ωστόσο, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ εμφανίζονται σε ευρεία συναίνεση με την περιγραφή της Επιτροπής για την πολιτική διαφήμιση ως την προώθηση ενός μηνύματος από έναν "πολιτικό φορέα ή το οποίο ενδέχεται να επηρεάσει το αποτέλεσμα των εκλογών".
Οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών διαφωνούν, ωστόσο, σχετικά με την έκταση των περιορισμών που μπορεί να θέσει ο κανονισμός στους ομίλους Big Tech όσον αφορά την πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών προκειμένου να στοχεύουν στην πολιτική διαφήμιση.
www.bankingnews.gr
Οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών επεξεργάζονται νέους νόμους που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος και έχουν σχεδιαστεί για να αναγκάσουν τους μεγάλους διαδικτυακούς ομίλους να αποκαλύπτουν περισσότερα για τις πολιτικές ομάδες που βρίσκονται πίσω από τις διαδικτυακές εκστρατείες και για το σε ποιους χρήστες απευθύνονται.
Η Meta ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων σύμφωνα με το σχέδιο θα είναι τόσο ευρύς που θα είναι ευκολότερο να αρνηθεί όλες τις πληρωμένες πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times.
Οι ίδιες πηγές των FT, πρόσθεσαν ότι η κίνηση αυτή εξετάζεται επίσης σοβαρά, καθώς οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για τέτοιο περιεχόμενο και τα έσοδα που προκύπτουν από τις πολιτικές διαφημίσεις είναι μικρά σε σύγκριση με τις ευρύτερες δραστηριότητές της.
Τα έσοδα των πολιτικών διαφημίσεων
Μεταξύ του 2019 και του 2020, η εταιρεία απέκτησε έσοδα λίγο κάτω από 800 εκατ. δολάρια από πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Insider Intelligence, λιγότερο από το 1% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της κατά την περίοδο αυτή.
Άνθρωποι προσκείμενοι στο θέμα προειδοποίησαν ότι οι συζητήσεις μεταξύ των ανώτερων στελεχών της Meta συνεχίζονται και ορισμένοι είναι κατά της απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει στον ορισμό του τι συνιστά πολιτική διαφήμιση για τους νέους κανονισμούς της, δήλωσαν οι άνθρωποι αυτοί.
Το κόστος
Στον απόηχο των εκλογών του 2016 στις ΗΠΑ, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το TikTok και το Twitter, επικρίθηκαν για την αποτυχία τους να πατάξουν την παραπληροφόρηση και τις συνωμοσίες για να αποτρέψουν την εκλογική χειραγώγηση.
Ο Zuckerberg, ειδικότερα, αρνήθηκε να ελέγξει τα γεγονότα της πολιτικής διαφήμισης, υποστηρίζοντας ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν πρέπει να είναι "κριτής της αλήθειας".
Ωστόσο, η Meta έχει σταματήσει προσωρινά την πολιτική διαφήμιση κατά την προετοιμασία και κατά τη διάρκεια σημαντικών ψηφοφοριών, όπως οι προεδρικές εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τις προτάσεις της ΕΕ, όμιλοι όπως το Facebook και η Google θα αναγκαστούν να είναι πιο διαφανείς στον τρόπο με τον οποίο μεταφέρουν πολιτική διαφήμιση, όπως να δείχνουν πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις, ποιος τις πλήρωσε και πόσοι άνθρωποι είδαν το περιεχόμενο.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα κράτη μέλη της ΕΕ αναμένεται να συμφωνήσουν έναν τελικό ορισμό για την πολιτική διαφήμιση βάσει του νέου κανονισμού έως τις 5 Ιουνίου.
Ωστόσο, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ εμφανίζονται σε ευρεία συναίνεση με την περιγραφή της Επιτροπής για την πολιτική διαφήμιση ως την προώθηση ενός μηνύματος από έναν "πολιτικό φορέα ή το οποίο ενδέχεται να επηρεάσει το αποτέλεσμα των εκλογών".
Οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών διαφωνούν, ωστόσο, σχετικά με την έκταση των περιορισμών που μπορεί να θέσει ο κανονισμός στους ομίλους Big Tech όσον αφορά την πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών προκειμένου να στοχεύουν στην πολιτική διαφήμιση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών