Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Νέα καθυστέρηση στην εκτέλεση του business plan του ΟΛΘ λόγω των εθνικών εκλογών

tags :
Νέα καθυστέρηση στην εκτέλεση του business plan του ΟΛΘ λόγω των εθνικών εκλογών
Δεν αναμένει νωρίτερα από το Σεπτέμβρη η διοίκηση του Οργανισμού το Προεδρικό Διάταγμα ώστε να προχωρήσουν οι υποχρεωτικές επενδύσεις
Σχετικά Άρθρα
Μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που ουσιαστικά υποχρεώνει όλα τα λιμάνια να καταθέσουν νέο business plan με νέες μελέτες, τώρα, οι εθνικές εκλογές φαίνεται πως θα καθυστερήσουν περαιτέρω τις επενδύσεις συνολικά στα λιμάνια.
Ο ΟΛΘ όπως έκανε γνωστό η διοίκηση της εταιρείας στη γενική συνέλευση των μετόχων, έχει κάνει όλες τις διαδικασίες και έχει καταθέσει όλες τις μελέτες που προβλέπει η απόφαση του ΣτΕ και περιμένει να περάσει από διαβούλευση, να ολοκληρωθούν οι νομικές ενέργειες και στη συνέχεια να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΘ, Αθανάσιος Λιάγκος, απαντώντας και σε όσους λένε ότι δε θέλει ο ΟΛΘ να γίνουν οι επενδύσεις, ξεκαθάρισε πως «η διοίκηση του ΟΛΘ θέλει οι επενδύσεις να γίνουν προχθές, όχι χθες, προχθές».
Ανέφερε πως η ολοκλήρωση του έκτου προβλήτα θα αυξήσει τα έσοδα του λιμανιού και θα δώσει αξία στους μετόχους.
«Το έργο θα δώσει τη δυνατότητα στο λιμάνι να αναπτυχθεί. Ωστόσο, η απόφαση του ΣτΕ ορίζει νέο business plan και νέες μελέτης. Έχουν γίνει όλα από τον ΟΛΘ. Έχουμε όμως εκλογές σε δύο εβδομάδες και δεν περιμένουμε κάτι να γίνει μέχρι αρχές Ιουλίου. Ακόμα και αν πάνε με γρήγορες διαδικασίες το προεδρικό διάταγμα θα πρέπει να το περιμένουμε από Σεπτέμβρη και μετά», είπε ο κ.Λιάγκος.
«Είναι κάποια πράγματα που δεν μπορούμε να αλλάξουμε εμείς τη ροή τους. Η απόφαση του ΣτΕ δε βγήκε για εμάς αλλά για τον ΟΛΠ. Όμως αφορά όλα τα λιμάνια και σε κανένα δε γίνεται επένδυση αν δεν αποφασίσει το ΣτΕ», είπε ο CEO του ΟΛΘ.
Αναφορικά με την πορεία του 2023 η διοίκηση ανέφερε πως αν και τα κοντέινερ είναι κάτω στις αγορές, για τον ΟΛΘ είναι πάνω. Το συμβατικό λιμάνι έχει πτώση λόγω κλεισίματος εργοστασίων σε βαλκάνια και Β.Μακεδονία.
Υπάρχει τάση ανάκαμψης από τον Απρίλιο και παρακολουθεί την εξέλιξη η διοίκηση, αλλά το κυριότερο έσοδο έχει να κάνει από τα κοντέινερ.
Αναφορικά με την κρουαζιέρα, ειπώθηκε πως γίνεται από την κατασκευαστική εταιρεία και τον ΟΛΘ τεράστια προσπάθεια, ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες και από 18 Ιουλίου αναμένεται το λιμάνι να μπορεί να δεχτεί ταυτόχρονα δύο κρουαζιερόπλοια.
Η γενική συνέλευση ενέκρινε τη διανομή καθαρού μερίσματος 1,3775 ευρώ ανά μετοχή, η αποκοπή του οποίου θα γίνει στις 11 Μαΐου.
Τέλος οι μέτοχοι ενημερώθηκαν πως οι δύο γερανογέφυρες που αγοράστηκαν έναντι 15,7 εκατ. ευρώ έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν από τον περασμένο Αύγουστο.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης