Η οικονομική ανάπτυξη, ο τουρισμός και η βελτίωση των εισοδημάτων μετά από πολλά χρόνια κρίσης, έχουν οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης από την πλευρά των Ελλήνων
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης αναλυτών για τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου την περασμένη εβδομάδα, τόσο ο Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean Airlines όσο και ο Βασίλης Φουρλής, πρόεδρος της Fourlis σημείωσαν με έμφαση πως μετά από πολλά χρόνια οικονομικής κρίσης και πανδημίας στην Ελλάδα, οι Έλληνες καταναλωτές επιστρέφουν ξοδεύοντας περισσότερα για διασκέδαση αλλά και για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.
Ο κ.Βασιλάκης ανέφερε πως ανακάμπτει ο Έλληνας ταξιδιώτης με την Aegean μετά από αρκετά χρόνια όπου λόγω της οικονομικής κρίσης η οποία επηρέασε τα εισοδήματα είχε περιορίσει τα ταξίδια.
Είναι πολύ σημαντική αυτή η εξέλιξη είπε ο κ.Βασιλάκης καθώς βοηθάει και στην επέκταση της τουριστικής περιόδου και βελτιώνει παράλληλα και τα αδύναμα τρίμηνα της αεροπορικής εταιρείας.
Ο κ.Φουρλής μιλώντας για την αγορά του επίπλου (ΙΚΕΑ) επανέλαβε τα τεράστια περιθώρια ανάπτυξης που έχει, καθώς στα χρόνια της κρίσης μειώθηκε κατά 70%.
Τώρα όπως είπε και ο όγκος των πωλήσεων έχει αυξηθεί όπως και οι τιμές λόγω του πληθωρισμού αλλά η αύξηση έχει να κάνει και με την ανάκαμψη της ψυχολογίας των επενδυτών.
Τώρα ανακάμπτει μετά τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα που κράτησε 10 χρόνια αλλά και της πανδημίας που επηρέασε επίσης για άλλα τρία χρόνια.
Η χώρα αναπτύσσεται, τα εισοδήματα βελτιώνονται, ο τουρισμός στη χώρα πηγαίνει εξαιρετικά με αποτέλεσμα να ανακαινίζονται σπίτια και μονάδες και συνολικά ο Έλληνας ξοδεύει περισσότερα.
Στελέχη του τουρισμού που διαχειρίζονται ξενοδοχειακές μονάδες, είχαν εντοπίσει εδώ και αρκετές εβδομάδες την ανάκαμψη του Έλληνα, καθώς μετά από αρκετά χρόνια κρίσης επέστρεφε κάνοντας οργανωμένες διακοπές και μάλιστα με μεγαλύτερη διάρκεια σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών